Ten eerste wil ik je even hartelijk danken dat je de moeite hebt genomen om mijn foto lezen. Geweldig en zeer treffend!!!
kan zijn dat sommige dingen onduidelijk zijn of niet kloppen, maar dan kun je het gewoon navragen..
Je bent best zeker over jezelf, maar een beetje onzekerder over het leven in deze wereld. Waardoor het LIJKT dat je onzeker over jezelf bent. Maar dat is dus helemaal niet nodig.
Over bepaalde dingen ben ik heel erg zeker, maar als het mezelf betreft absoluut niet! En ja iedereen zegt ook altijd Waarom?? Dat is toch helemaal nergens voor nodig!
Ik heb het gevoel alsof je moeite hebt met het maken van keuzes en beslissingen. Hier kan je soms best wel over twijfelen.
Als ik een beslissing maak moet ik er 100% achter staan anders doe ik het gewoon niet en dat kan me inderdaad soms een dikke twijfelkont maken, maar ik denk dat dit ook met mijn onzekerheid te maken heeft.
af en toe kun je wat ondeugend over komen.
Ook krijg ik de indruk dat je jezelf jonger voelt dan dat je eigenlijk bent.
Ik ben zo nu en dan ook erg ondeugend. Maar dit komt altijd erg onverwachts aan bij iedereen omdat ik altijd heel serieus over kom. Dus ik word met regelmaat voor gek verklaard, haha
Ik voel mij inderdaad ook jonger, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat mensen mij ook altijd jonger in hebben geschat.
Misschien is het voor jou wat moeilijker (vergeleken andere mensen) om in het begin een goed contact te leggen met nieuwe onbekende mensen. Alsof je dan niet helemaal jezelf bent. Als je mensen wat langer kent, gaat het allemaal wel goed om er contact mee te hebben.
In principe leg ik eigenlijk vrijwillig geen nieuwe contacten, mits mensen mij intrigeren. Ik voel me vaak een vreemde eend in de bijt, omdat ik er "andere" visies op na houd. Ik kijk altijd heel erg de kat uit de boom, maar inderdaad als het ijs gebroken is gaat het wel goed. Maar ook dan ben ik selectief in welk deel ik van mezelf laat zien.
Soms voel jij je een beetje anders dan de rest.. enig idee hoe dit komt?
Ik voel mij inderdaad anders, dat heb ik van jongs af aan al gedaan.
Je hebt een goede kijk op mensen. Volgensmij ben jij wel zo iemand die gewoon ergens (op straat ofzo) mensen gaat kijken.
Haha, daar kan ik intens van genieten en kan het wel uren doen!
Ik prik meestal wel redelijk snel door mensen heen en op straat is het heerlijk om al die verschillen te samen zien.
Iets met positief krijg ik door. Ik denk dat je uit de meeste dingen het positieve eruit wilt halen, in plaats van iets negatiefs zien.. ookal heb je hier soms moeite mee.
Ik kan me nog zo klote voelen en in nog zo'n dal zitten...
Als dat het geval is, is het voor mij positiviteit een manier van overleven, dit kenmerkt mij ook zeer.
Maar gewoon in het dagelijks leven ben ik ook echt iemand die alle dingen op een positieve manier benaderd.
Jij kunt somige dingen in dit leven erg bewonderen, als je iets ziet. Ook zie ik iets van natuurmens in je.. planten of dieren
"Kleine" dingen hecht ik veel waar de aan. Dat zijn de dingen die mij pas echt gelukkig kunnen maken en die ook zo zeer bewonder. Natuurmens? Ik? Hihi...nou op en top hoor! En weet er ook aardig wat van. Daarnaast is dat de plek waar ik mijn rust vind. Voel me gelukkig als ik alles zie bloeien en groeien en voel me herboren als de wind door me heen blaast.
Je kan te lang met dingen in je hoofd rondblijven lopen, terwijl dit meestal helemaal niet nodig is.
Ja en dat is een minpuntje van mij. Ik pijnig mezelf ermee en m'n hersenen maken overuren. Daarnaast zeggen ze niet voor niets dat ik een olifantengeheugen heb. Moet ik afleren, maar dat gaat nog niet echt.
Je geeft om de mensen om je heen, die jij goed vertrouwd en daar heb je dan ook een waarde aan.
Voor die mensen die jij noemt heb ik alles maar dan ook alles over, omdat ze inderdaad heel erg belangrijk voor mij zijn en ik erg veel waarde aan hun hecht.
Ik vond het echt heel erg leuk en erg goed, en nogmaals bedank!;)
Liefs Amber