Loading...
nl

Fotolezen Ambs

Ambs
Ambs feb 1 '08
Hallo lieve mensen

Ik was benieuwd of jullie mijn foto ook eens zouden willen lezen.
Nu ben ik nieuw en voorstellen zal ik ook zeker even doen, maar ik kan alles al wel over mezelf vertellen, maar dan is het fotolezen niet meer zo leuk of interessant.

Alvast bedankt!
Liefs Amber
Delen:
Wendy's
Wendy's feb 1 '08
Ik zal ja na de carnaval lezen
Ambs
Ambs feb 2 '08
Dank je wel, ik kijk er naar uit!

Liefs Ambs
Wendy's
Wendy's feb 6 '08
bijdeze de fotolezing,

kan zijn dat sommige dingen onduidelijk zijn of niet kloppen, maar dan kun je het gewoon navragen..

Je bent best zeker over jezelf, maar een beetje onzekerder over het leven in deze wereld. Waardoor het LIJKT dat je onzeker over jezelf bent. Maar dat is dus helemaal niet nodig.

Ik heb het gevoel alsof je moeite hebt met het maken van keuzes en beslissingen. Hier kan je soms best wel over twijfelen.

af en toe kun je wat ondeugend over komen.
Ook krijg ik de indruk dat je jezelf jonger voelt dan dat je eigenlijk bent.

Misschien is het voor jou wat moeilijker (vergeleken andere mensen) om in het begin een goed contact te leggen met nieuwe onbekende mensen. Alsof je dan niet helemaal jezelf bent. Als je mensen wat langer kent, gaat het allemaal wel goed om er contact mee te hebben.

Soms voel jij je een beetje anders dan de rest.. enig idee hoe dit komt?

Je hebt een goede kijk op mensen. Volgensmij ben jij wel zo iemand die gewoon ergens (op straat ofzo) mensen gaat kijken.

Iets met positief krijg ik door. Ik denk dat je uit de meeste dingen het positieve eruit wilt halen, in plaats van iets negatiefs zien.. ookal heb je hier soms moeite mee.

Jij kunt somige dingen in dit leven erg bewonderen, als je iets ziet. Ook zie ik iets van natuurmens in je.. planten of dieren

Je kan te lang met dingen in je hoofd rondblijven lopen, terwijl dit meestal helemaal niet nodig is.

Je geeft om de mensen om je heen, die jij goed vertrouwd en daar heb je dan ook een waarde aan.

Dit was mijn lezing dan.
Ambs
Ambs feb 6 '08
Ten eerste wil ik je even hartelijk danken dat je de moeite hebt genomen om mijn foto lezen. Geweldig en zeer treffend!!!

kan zijn dat sommige dingen onduidelijk zijn of niet kloppen, maar dan kun je het gewoon navragen..

Je bent best zeker over jezelf, maar een beetje onzekerder over het leven in deze wereld. Waardoor het LIJKT dat je onzeker over jezelf bent. Maar dat is dus helemaal niet nodig.
Over bepaalde dingen ben ik heel erg zeker, maar als het mezelf betreft absoluut niet! En ja iedereen zegt ook altijd Waarom?? Dat is toch helemaal nergens voor nodig!

Ik heb het gevoel alsof je moeite hebt met het maken van keuzes en beslissingen. Hier kan je soms best wel over twijfelen.
Als ik een beslissing maak moet ik er 100% achter staan anders doe ik het gewoon niet en dat kan me inderdaad soms een dikke twijfelkont maken, maar ik denk dat dit ook met mijn onzekerheid te maken heeft.

af en toe kun je wat ondeugend over komen.
Ook krijg ik de indruk dat je jezelf jonger voelt dan dat je eigenlijk bent.
Ik ben zo nu en dan ook erg ondeugend. Maar dit komt altijd erg onverwachts aan bij iedereen omdat ik altijd heel serieus over kom. Dus ik word met regelmaat voor gek verklaard, haha
Ik voel mij inderdaad ook jonger, waarom weet ik eigenlijk niet. Misschien wel omdat mensen mij ook altijd jonger in hebben geschat.

Misschien is het voor jou wat moeilijker (vergeleken andere mensen) om in het begin een goed contact te leggen met nieuwe onbekende mensen. Alsof je dan niet helemaal jezelf bent. Als je mensen wat langer kent, gaat het allemaal wel goed om er contact mee te hebben.
In principe leg ik eigenlijk vrijwillig geen nieuwe contacten, mits mensen mij intrigeren. Ik voel me vaak een vreemde eend in de bijt, omdat ik er "andere" visies op na houd. Ik kijk altijd heel erg de kat uit de boom, maar inderdaad als het ijs gebroken is gaat het wel goed. Maar ook dan ben ik selectief in welk deel ik van mezelf laat zien.

Soms voel jij je een beetje anders dan de rest.. enig idee hoe dit komt?
Ik voel mij inderdaad anders, dat heb ik van jongs af aan al gedaan.

Je hebt een goede kijk op mensen. Volgensmij ben jij wel zo iemand die gewoon ergens (op straat ofzo) mensen gaat kijken.
Haha, daar kan ik intens van genieten en kan het wel uren doen!
Ik prik meestal wel redelijk snel door mensen heen en op straat is het heerlijk om al die verschillen te samen zien.

Iets met positief krijg ik door. Ik denk dat je uit de meeste dingen het positieve eruit wilt halen, in plaats van iets negatiefs zien.. ookal heb je hier soms moeite mee.
Ik kan me nog zo klote voelen en in nog zo'n dal zitten...
Als dat het geval is, is het voor mij positiviteit een manier van overleven, dit kenmerkt mij ook zeer.
Maar gewoon in het dagelijks leven ben ik ook echt iemand die alle dingen op een positieve manier benaderd.

Jij kunt somige dingen in dit leven erg bewonderen, als je iets ziet. Ook zie ik iets van natuurmens in je.. planten of dieren
"Kleine" dingen hecht ik veel waar de aan. Dat zijn de dingen die mij pas echt gelukkig kunnen maken en die ook zo zeer bewonder. Natuurmens? Ik? Hihi...nou op en top hoor! En weet er ook aardig wat van. Daarnaast is dat de plek waar ik mijn rust vind. Voel me gelukkig als ik alles zie bloeien en groeien en voel me herboren als de wind door me heen blaast.

Je kan te lang met dingen in je hoofd rondblijven lopen, terwijl dit meestal helemaal niet nodig is.
Ja en dat is een minpuntje van mij. Ik pijnig mezelf ermee en m'n hersenen maken overuren. Daarnaast zeggen ze niet voor niets dat ik een olifantengeheugen heb. Moet ik afleren, maar dat gaat nog niet echt.

Je geeft om de mensen om je heen, die jij goed vertrouwd en daar heb je dan ook een waarde aan.
Voor die mensen die jij noemt heb ik alles maar dan ook alles over, omdat ze inderdaad heel erg belangrijk voor mij zijn en ik erg veel waarde aan hun hecht.

Ik vond het echt heel erg leuk en erg goed, en nogmaals bedank!;)
Liefs Amber
Wendy's
Wendy's feb 8 '08
Hee, thnx you voor je reactie..

ik denk dat je hier wel iets mee kunt :)
Vlinder
Vlinder feb 15 '08
In je hart ben je een spontaan vrolijk en positief persoon, je houdt van lachen en vrolijk zijn...
Je hebt diepgang en houdt van gesprekken voeren die een diepe betekenis hebben...
ook zie ik verdriet bij je... er zijn nog onverwerkte gebeurtenissen waar je af en toe diep over nadenkt...
Ik voel dat je beter moet eten... of dat je maag in de knoop raakt door stress...

Je bent erg gevoellig voor stemmingen van anderen... verlies jezelf niet uit het oog... goed aarden is belangrijk...

ik krijg ook het gevoel dat er iets met je moeder is... je hebt veel emotie voor en over haar in je...

Ik hoor graag wat er wel of niet klopt...
Lieve groetjes yvonne
Ambs
Ambs feb 16 '08
Hallo Yvonne, dank je wel dat je dit voor mij hebt willen doen, erg lief van je. ;)
Normaal gesproken lees ik elke dag het forum, maar gister was het me niet gelukt omdat ik met de verjaardag van mijn oudste dochter zat, dus een iets latere reactie van deze kant.

In je hart ben je een spontaan vrolijk en positief persoon, je houdt van lachen en vrolijk zijn...
Ja, ik ben eigenlijk altijd wel heel erg vrolijk en zo zien mensen mij ook. Mensen die mij niet kennen vinden vaak dat ik altijd bedenkelijk en serieus kijk. Ik blijf er bij dat lachen het beste medicijn is voor alles

Je hebt diepgang en houdt van gesprekken voeren die een diepe betekenis hebben...
Ik vind het heerlijk omdat soort gesprekken te voeren, alleen zijn er niet veel mensen in mijn omgeving met wie ik dit doe.

ook zie ik verdriet bij je... er zijn nog onverwerkte gebeurtenissen waar je af en toe diep over nadenkt...
Ook dit klopt. Ik ben 4 juli 2007 gescheiden, daar stond ik 100% achter en was ook mijn beslissing, maar het besef wat ik de afgelopen jaren op mijn schouders heb moeten dragen, is pas sindsdien naar boven komen drijven. Een verlossing maar tevens het verdriet over waarom ik het zolang door heb kunnen laten gaan. En als ik dan het plichtsgevoel van mijn kinderen zie...
Zij dragen zoveel verantwoordelijkheidsgevoel naar hun vader toe, terwijl ik het zo graag anders om had willen zien, dat doet wel zeer. Nu inmiddels een zeer lieve vriend, maar ook dit loopt niet zoals ik het graag zou willen zien, omdat hij ook nog zo veel te verwerken heeft. En ik zou zo graag willen dat ik hem wat lasten kon ontnemen, maar hij moet dit alleen doen. Ook dat doet zeer.

Ik voel dat je beter moet eten... of dat je maag in de knoop raakt door stress...
Ik hoor het wel veel, van mensen die niet bij me aan tafel zitten te eten. Maar ik eet dus goed. Het is wel zo dat ik bij veel stress altijd erg afval, maar volgens mij heeft iedereen daar wel last van. Bij mij komt het er alleen niet zo snel weer bij en dat is soms wel een probleem.

Je bent erg gevoellig voor stemmingen van anderen... verlies jezelf niet uit het oog... goed aarden is belangrijk...
Stemmingen van anderen voel ik meer aan dan me soms lief is, want bij heftige stemmingen kan ik me echt heel beroerd gaan voelen omdat de maag me dan echt kantelt. Ik kan dit niet altijd even makkelijk op zij zetten omdat het voor mij een manier is om te "overleven" Het aarden lukt me in bepaalde periodes beter dan in andere, maar dat heeft gewoon met de drukte zo nu en dan te maken. Eigenlijk zou ik daar idd gewoon meer tijd voor moeten maken.

ik krijg ook het gevoel dat er iets met je moeder is... je hebt veel emotie voor en over haar in je...
Mijn moeder is mijn alles en tot voorkort had ik altijd het idee mijn moeder leeft voor eeuwig, dat is een sterke vrouw en die zal nooit iets gebeuren. Dat hele idee is een beetje ingestort sinds mijn vader haar in okt 2007 in de kamer gevonden heeft, zonder hartslag of wat dan ook. Ze kwam gelukkig wel weer bij. Ze loopt nu bij de cardioloog en draagt een speciaal horloge (controle ziekenehuis) maar alles lijkt nu redelijk goed te gaan.

Ik hoor graag wat er wel of niet klopt...

Hoop hiermee ook jou beantwoord te hebben, voor mij was het erg treffend en je hebt me toch wel weer even aan het denken gezet, dank je wel hiervoor.

Heel veel liefs Amber
Vlinder
Vlinder feb 18 '08
Graag gedaan lieve Amber...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie