Loading...
nl

Vernieuwde website

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 9 '06
Hoi,

Omdat ik een beetje moeite heb om alle nieuwe teksten ook online te zetten, heb ik vandaag besteed om een de site wat aan te passen. Naar gelang ik tijd heb, komen alle nieuwe teksten online, dus houdt het in de gaten! Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden!
Klik hier voor de vernieuwde site!
Delen:
????
???? jul 9 '06
Super hoor [Ok]Wat er nieuw staat heb ik ondertussen gelezen en ben dus zeer benieuwd naar de rest.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '06
Ik ben ook erg benieuwd wat iedereen ervan vindt :).
????
???? jul 11 '06
Ik zal je eerlijk zeggen wat ik er tot nu toe van vind:
Voor mij klinkt dit allemaal zo herkenbaar alsof ik dit allemaal al weet. Vooral die stukken over het leven in de vijfde dimensie en wat betreft het geld in de vijfde demensie. Het is bijna het zelfde als ik al jaren in mijn hoofd heb, maar steevast voor naief uitgemaakt wordt als ik er al eens wat over zeg.
Ben nu wel nog nieuwsgieriger geworden. Af en toe voelt het alsof er een puzzel in elkaar valt.

Wat ik de laatste tijd trouwens heel erg heb is dat ik super emotioneel ben voor alles wat met geluk en liefde te maken heeft. En dan niet zo zeer dingen die mij aangaan maar vooral die van anderen. (en alles met dolfijnen gek genoeg)
Misschien weet jij wat hier mee te maken heeft?
LPChip
LPChip jul 11 '06
Sylli, je bent niet de enige. :)

Ik ook heb ditzelfde ervaren. Ik denk dat het komt vanwege het feit dat de aarde zelf nu in de 5e dimensie is, waardoor we dichter bij de liefde en geluk zitten. (althans, zo ervaar ik het.)

Na het lezen dacht ik ook: ah dus daarom dit enz.

Dingen die ik mijn hele leven als instinctief goed zag maar altijd als objectief fout beschreven waren, komen nu aan het licht als zijnde: ze waren dus toch goed :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 13 '06
Ik heb wel e.e.a. over dolfijnen gelezen, maar ik moet bekennen dat ik het nu niet meer herinner. Ik dacht dat de dolfijnen ook energie poorten openen in het water waar de mens niet goed bij kan. Hoewel ik het idee heb dat ik het op dit moment ter plekke sta te verzinnen laat ik het toch gewoon staan.....
jo
jo jul 14 '06
hihi soms is het lastig om te weten of je het nu verzonnen hebt of dat het echt is...

x Jo
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 15 '06
Ja dat klopt. Waarom heb je mij verzonnen jo? ;)
jo
jo jul 15 '06
nou ik dacht laat ik eens iemand verzinnen die dan vervolgens ook een terug praat ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '06
Ha ha, ja anders is het ook zo stil he :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki