Loading...
nl

Hallo Ik ben Vlinder

Vlinder
Vlinder jan 27 '08
Hallo allemaal,

Toevallig kwam ik bij jullie forum door te surfen op t internet... ik geloof dat niets voor niets is en dat toeval niet bestaat...

Ik heet Yvonne en ben 40 jaar, ik heb 2 kinderen waarmee ik samen in een leuk huisje woon. Ik hou mij bezig met spiritualiteit en persoonlijke groei waarin ik al veel moois heb mogen ervaren...
Ik beoefen ook reiki en heb onlangs mijn 2de graad daarin behaald.
Verder mogen jullie mij alles vragen en ik hoop bij jullie veel te mogen leren...

Lieve groetjes Vlinder Yvonne
Delen:
es
es jan 27 '08
Hoi Yvonne,

welkom hier, leuk dat je er bent.
Leuk ook dat je Reiki 2 hebt, ik ga 2 februari ook Reiki 2 doen.

Groetjes, Esther
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '08
Welkom Yvonne, ik hoop dat je een leuke tijd op Merudi zult hebben. Je hebt je 2e graad gehaald, mag ik vragen wat je in praktijk met Reiki doet?
Vlinder
Vlinder jan 28 '08
Hallo allemaal,
Leuk dat je ook reiki beoefend Esther, ben erg benieuwd naar je ervaring van je aankomende inwijding... die van mij was erg mooi...
En om jou vraag te beantwoorden Nims... In de praktijk geef ik reiki behandelingen, natuurlijk aan mezelf maar ook aan mijn kinderen en huisdieren. Verder geef ik behandelingen aan mensen die bij mij komen, en ook het op afstand sturen van reiki energie naar mensen die me dat vragen... Ik heb er hele mooie ervaringen door opgedaan en heeft mijn eigen groei enorm bevorderd...
Wil je nog meer weten vraag gerust hoor...
Lieve groetjes Vlinder
admin
admin jan 28 '08
Hoi Yvonne,

Welkom hier!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 28 '08
Zou je mij op afstand ook eens reiki willen sturen? Ik ben benieuwd of ik er iets van zal voelen, of dat jij een ervaring ermee opdoet.
Vlinder
Vlinder jan 29 '08
Hallo Nims,

Ja hoor dat zou ik best willen doen, ik heb dan wel je foto nodig en je naam en we moeten een tijdstip afspreken zodat je je kan ontspannen... misschien even per privé mail? Of msn...?

Laat het me maar weten...

Lieve groetjes Vlinder Yvonne
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 1 '08
Msn is het makkelijkste. Ik stuur je wel even een PM.

Groetjes Julien.
Angel_lover
Angel_lover feb 18 '08
HEy vlinder ,:D

haha welkom op het forum meis :Dtja je ziet ik heb me weg ook gevonden hier op het forum, en ben je dankbaar voor meis .

heel veel liefs en knuff
Angel_lover Daan
Vlinder
Vlinder feb 19 '08
Thanxxx Daan, zijn we weer een "angel" rijker hihi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies