Loading...
nl

Vraagje aan de eigenaren van deze site: PRIKBORD??!!

Riaction
Riaction jul 1 '05
Hallo,

Is het misschien niet een leuk id, om een soort prikbord hier op de site er bij te zetten??
Dat mensen die een gave hebben of mensen die iemand nodig hebben of hulp, enz. Het hier op de site kunnen ophangen?

Zou voor veel mensen best wel een hele grote hulp zijn.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '05
Volgens mij is het forum hier de ideale manier voor:

Levensvragen ->Stel hier je levensvragen.
http://nims.nl/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=1

Bijzondere gaven -> Heeft U bijzondere gaven, of kent U mensen die dit hebben? Deel dit met ons.
http://nims.nl/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=forum;f=6

Zie het volledige overzicht op:
http://nims.nl/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi

Of is dit niet wat je bedoelde?
Riaction
Riaction aug 30 '05
Hey hoi, [bounce]

Nou ik zat meer te denken aan een soort (denk aan de kurken prikbord in je keuken of in een winkel centrum) prikbord om mensen oproepen te kunnen plaatsen.

Bv. Jij hebt last van een of ander geest, plaatst een oproep :wie kan mij helpen.

En ik zeg dat ik dat kan, en reageer op jou`n oproep.

Het zou een mooi id zijn voor mensen die net komen kijken of die er geen raad mee weten met hun paranormale gaves. Zij kunnen dan ook een oproep plaatsen, bv of iemand hun kan helpen daarmee en kunnen begleiden.

Mensen begrijpen,accepteren dan sneller hun gaves omdat er van elkaar geleerd word.
En omdat ze weten dat ze niet de enige zijn en weten dat ze altijd terug kunnen vallen op iemand die ze kan helpen, zullen ze ook sneller hun angst over winnen.

hmmmm.... ja zoiets ongeveer [blink]

Groetjes vanuit (voor de verandering) Zonnig Ierland. [clover]


Ria
Ayasha
Ayasha aug 30 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Hey hoi, [bounce]

Nou ik zat meer te denken aan een soort (denk aan de kurken prikbord in je keuken of in een winkel centrum) prikbord om mensen oproepen te kunnen plaatsen.

Bv. Jij hebt last van een of ander geest, plaatst een oproep :wie kan mij helpen.

En ik zeg dat ik dat kan, en reageer op jou`n oproep.

Het zou een mooi id zijn voor mensen die net komen kijken of die er geen raad mee weten met hun paranormale gaves. Zij kunnen dan ook een oproep plaatsen, bv of iemand hun kan helpen daarmee en kunnen begleiden.

Mensen begrijpen,accepteren dan sneller hun gaves omdat er van elkaar geleerd word.
En omdat ze weten dat ze niet de enige zijn en weten dat ze altijd terug kunnen vallen op iemand die ze kan helpen, zullen ze ook sneller hun angst over winnen.

hmmmm.... ja zoiets ongeveer [blink]

Groetjes vanuit (voor de verandering) Zonnig Ierland. [clover]


Ria
ik denk niet dat dat echt nodig is Ria, als je echt hulp wil vind je die ook. Ik kwam hier omdat ik er niet mee om kon en eigenlijk ook totaal niet begreep waarom ik dit had. En ik heb hulp gevonden en die persoon heeft me al heel goed geholpen zelfs zonder het zelf echt te weten denk ik :)ik heb geen bang meer voor het 'bovennatuurlijke' en ik vind het ook niet meer raar, want dat is het eigenlijk niet...
Riaction
Riaction aug 31 '05
Hoi Kath,

Nou heb je wel gelijk, want dat zelfde heb ik ook mee gemaakt via deze site.

Maar het probleem is Kath, dat niet iedereen hetzelfde is. Jij en ik hebben onze hulp gevonden maar er zijn ook mensen die dat kunnen of durven.

Vandaar de prikbord zodat mensen hun verhaal persoonlijk aan iemand kwijt kunnen en niet op de site hoeven te zetten.

Maar mijn vraag is een dood normaal prik bord, wat is daar toch zo fout aan, en het was ook alleen maar een vraag??

Ria
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
 Quote:
Origineel van kath:
En ik heb hulp gevonden en die persoon heeft me al heel goed geholpen zelfs zonder het zelf echt te weten denk ik :)
Ik weet alles ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 1 '05
 Quote:
Origineel van Ria:
Hoi Kath,

Nou heb je wel gelijk, want dat zelfde heb ik ook mee gemaakt via deze site.

Maar het probleem is Kath, dat niet iedereen hetzelfde is. Jij en ik hebben onze hulp gevonden maar er zijn ook mensen die dat kunnen of durven.

Vandaar de prikbord zodat mensen hun verhaal persoonlijk aan iemand kwijt kunnen en niet op de site hoeven te zetten.

Maar mijn vraag is een dood normaal prik bord, wat is daar toch zo fout aan, en het was ook alleen maar een vraag??

Ria
Hoi Ria,

Het is geen aanval hoor. Je hoeft ook niet onzeker te zijn over je vraag want het is een goede vraag. Ik ben echter van mening dat het forum voldoende is, en dat een prikbord al snel vervalt in een ongeorganiseerde bende waarin je niet snel iets terug kunt vinden. Dat wil dus niet betekenen dat ik gelijk heb hoor ;).

Mocht je de behoefte hebben aan een prikbord, kan je ook gewoon het overige-zaken onderwerp pakken, en daarin gewoon je ei kwijt raken. Of is dat geen goed idee?

Groetjes.
Riaction
Riaction sep 1 '05
ok.
Ayasha
Ayasha sep 1 '05
 Quote:
Origineel van nims:
 Quote:
Origineel van kath:
En ik heb hulp gevonden en die persoon heeft me al heel goed geholpen zelfs zonder het zelf echt te weten denk ik :)
Ik weet alles ;)
tsssk! Das handig :p

ria: het was zeker niet als een aanval bedoelt! Sorry als dat zo over kwam :)Ik denk dat de mensen die hier komen toch hun verhaal hier komen zetten...Als je echt begeleiding wil zet je je verlegenheid wel even aan de kant :)
Gao
Gao mei 16 '06
Prikbord is een leuk idee... maar idd.. je kunt dat hier op forums ook kwijt en als ze hulp zoeken kunnen zie via google misschien ook wel wat vinden.... Maar.. het blijft een leuk idee :Dmisschien komt het er nog eens van...?

hoe dan ook.

"ik weet alles" --> Nims.

Dat is knap [blink]

nou das mooi handig dan kun je mij vast wel even komen helpen met economie ... over een week examens.. en ik kom er maar niet uit. ;)
Dus wat ik maar wil zeggen.. ben niet zo veel op het forum aankomende weken.. sorry :(

Gr,.
Selma
Selma mei 19 '06
Hoi Gao,

Veel succes met je examens.
Heb er hier ook eentje die zijn examens aan het doen is.

Liefs en groetjes, Selma.
Gao
Gao mei 20 '06
Hoi Selma,

Heel erg bedankt ;)Ik ga mijn best doen

En ook jou zoon/dochter (?) alvast veel succes gewenst. =D

groetjes :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 24 '06
Hoi Gao,

Veel succes met je examens! En ik weet dat het allemaal wel goed komt ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki