Loading...
nl

Ff een mop om te relativeren

Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Op een mooie zomerdag was Tarzan in de jungle van de ene naar de andere liaan aan het slingeren. Plots brak een liaan af en Tarzan vloog met zijn klikken en klakken tegen een boom. De schade was serieus, hij was zijn oog, zijne arm, en jaja ge kunt het al raden zeker, ook zijn lul kwijt. Tarzan liep naar de Vodoo dokter in de jungle...

V. Dokter : En Tarzan, waar kan ik u mee helpen ????
Tarzan doet zijn verhaal .......
V. Dokter : Ahwel, ik heb nog een arendsoog op sterk water, we zullen dat inplanten en dan komt dat dik in orde.
Tarzan : Amai dat zou geweldig zijn !!!!!!!!
V. Dokter : Ik heb ook nog een bavianenarm op sterk water, we zullen die er aanzetten en dan komt dat ook dik in orde.
Tarzan : Amai dat zou geweldig zijn !!!!!!!!
V. Dokter : Maar wat voor uwe lul ????????
Tarzan : Amai dat is minder !!!!!!!!!
De Vodoo Dokter bleef een hele poos stil zitten, en plots ... een olifantenlul! we zullen die eraan zetten. Akkoord ???
Tuurlijk ging Tarzan direct akkoord en de operatie werd uitgevoerd.

Vier weken later moest hij nog wel eventjes op controle komen om te zien of alles verliep volgens wens... 4 weken later:

V. Dokter : Ah Tarzan en hoe is het ermee, van alles content.
Tarzan : Jaja, dat arendsoog is GEWELDIG, ik zie nu al vanop 3 km of er ergens gevaar dreigt. Daar ben ik echt content van. Die bavianenearm is ook GEWELDIG, ik slinger van de ene naar de andere liaan zonder moeite en ik hef een olifant op zonder ene knik te geven. Daar ben ik ook echt content van. Maaaaaar van één ding ben ik echt niet content...
V. Dokter : En dat is ?????
Tarzan : Mijne lul.
De Vodoo Dokter sloeg plots rood uit en moest twee keer slikken en vroeg: V. Dokter : Wat scheelt er dan mee uwe lul ?????
Tazan : Gij zult het niet geloven, maar telkens als ik door een wei durf te lopen begint dat stom ding gras in mijn gat te stoppen !!!!!!!!!!!
Delen:

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki