Loading...
nl

Mijn jongste dochtertje

Acheliah
Acheliah jan 25 '08
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1113

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1112

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1111

De eerste foto is gemaakt op 23-10-2007 toen ik een paar dagen ervoor was gebeld door mijn ex dat ons dochtertje vermoedelijk werd mishandeld. Ze had twee blauwe oren en twee blauwe plekken op haar wang volgens mijn huisarts van het beet pakken. En ze had een snee boven haar oog die ze niet had toen mijn ex haar had gezien een paar dagen daarvoor. Het werd af gedaan als een bloedziekte maar ik vertrouwde het niet en eiste dat ze mee ging naar mijn huisarts. Dat mocht niet en ze gingen naar hun eigen huisarts. Die stuurde haar door naar de kinderarts en een bloedziekte werd uitgesloten. Ze zou het zelf wel hebben gedaan maar hoe komt ze in godsnaam aan die snee boven haar oog. Maar Afijn amk gebeld en de voogdes zou exstra opletten.

Nu zie ik haar op 19-12-2007 en weer schrik ik me kapot ze is veranderd en dan niet in positieve zin het lijkt wel of de ratten aan haar haar hebben gevreten en haar lip twee keer zo dik en een tand er dwars door heen. Ik ben er kapot van maar ik houdt me groot. Ik heb de advocaat ingeschakeld en die is verbijsterd. Hij vindt dat dit niet in de doofpot mag worden gestopt en ja ik ben het met hem eens. Het blijkt volgens de voogdes dat ze uit een ledikantje is gevallen maar ik vertrouw het niet. Inmiddels is het 25-01-2008 en is er nog steeds geen vooruitgang en maak ik me nog grotere zorgen want wie weet hoe ik haar op 13 feb zal aantreffen bij mijn jongens.

Nou dat was het voor ff

Liefs Dieneke
Delen:
admin
admin jan 25 '08
Dinie, als jij denkt dat je dochter word mishandeld dan moet je actie gaan ondernemen!
Je vermoed dit al een tijdje begrijp ik aan je verhaal.
Doe iets! Ga hier hulp voor zoeken!
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Doe ik lieverd. Ben al vanaf 23-10-2007 bezig. Ik heb het akj ingeschakeld (Algemeen Klachtenburo Jeugdzorg), Ik heb de rechter geschreven, Mijn advocaad is er mee bezig, Amk ingeschakeld maar die doet niks (is een zaak van de voogdes zeggen ze), En de voogdes van mijn oudste heeft ook gereageerd het balletje rolt maar er is weinig vooruitgang. Ik ga echt niet toekijken hoor. Mss dat als ik de juiste weg weet de media opzoeken.

XXX
admin
admin jan 25 '08
Ik wil je veel sterkte en wijsheid toewensen Dinie.
Verder ga ik hier niet op in, ik merk dat ik hier heeeeel boos van word.
Van kinderen blijf je af, punt!
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Ik weet het meissie ik ben ook op dit gebied ten einde raad. Ik heb zelfs maag tabletten want dit is slopend. Als iemand mij raad kan geven door bijvoorbeeld de foto te bekijken en zeggen wie die ziet kan ik er mss iets mee. Nu blijven er vragen open. Mijn ex heeft gisteren van haar gedroomd en ze riep om hulp mijn ex zei meisje ik blijf vechten maar hoe !!! Als iemand weet welke weg ik nog meer moet bewandelen graag.

Liefs Dieneke
Debiorah
Debiorah jan 25 '08
Vreselijk Dinie! Ik voel echt met je mee! Ik ga voor jou en je kinderen een kaarsje branden, mijn gedachten gaan naar je uit.
Geef niet op Dinie, luister naar je hart.
Debiorah
Debiorah jan 25 '08
Ik wil wel een poging wagen met de foto, alleen gaat dat op dit moment niet. Ben bang dat ik het dan de hele dag met me meedraag en ik mmoet vanmiddag met mijn kleine vriend spelen. Dus dan is het belangrijk dat ik met al mijn aandacht bij hem kan zijn.
Ik hoop dat het vanavond gaat lukken!
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Ik hoop ook dat het vanavond gaat lukken. Mijn ex zei dat zijn dochtertje in zijn droom langs is geweest en die zei papa help, papa help. Hij wilde haar handje pakken maar dat ging niet. Ik ben bang dat dit een teken is. En ja ik luiter naar mijn gevoel ik heb al vanaf het begin een naar gevoel over haar niet over hem maar echt haar (de pleegmoeder). Ik heb dit ook kenbaar gemaakt bij iedereen die het ook maar wilde horen jeugdzorg, advocaad, akj enz maar iedereen moet eerst door die malle molen. Als er maar niks gebeurd zoals met savana want dan kunnen er zo ie zo 3 vluchten naar antartika want ik achter volg ze tot aan het eind van de wereld. Als één van mijn kinderen van de trap viel kreeg ik te horen dat ik hem van de trap geduwd zou hebben en zij mag uit een ledikantje vallen "NOU MIJN REET" dit is echt geen val uit een ledikantje. Er is daar meer aan de hand en hoe komt ze aan die snee boven haar oog de eerste keer.

Het gaat best goed met mij maar ik heb wel maag problemen hierdoor. En ik ben zeker niet van plan op te geven. Over mijn lijk. Dit ben ik mijn kinderen verplicht

XXX

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah jan 25 '08
Ik ga morgen de media schrijven in ieder geval hart van nederland, rtl 4 en verder kijk ik wel

XXX
elly
elly jan 26 '08
Dinie

Heel veel succes.
Mijn vriendin is in oktober vorig jaar haar kinderen "kwijtgeraakt" dankzij jeugdzorg.
Terwijl ik denk dat dit voor de kinderen een slechte oplossing is wat er nu gebeurt.
Helaas is mijn vriendin sinds oktober ook van de aardbodem verdwenen en maak ik mij veel zorgen.
Instanties vind ik nog maar moeilijk te vertrouwen.
Misschien goed om de media erbij te halen.

Wens je alle goeds en vecht door voor je kinderen.
Sta achter je.
Elly/Hilly.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Dank je Elly/Hilly ja ik vertrouw ook geen instanties meer. Zodra jij a zegt zeggen hun a-b ze verdraaien elk woord wat je zegt en maken alles nog zwarter dan het is want als ze dat niet doen hebben ze ook niet zoveel macht om de kinderen uit huis te plaatsen. Ik ga zo gelijk de brief schrijven voor de media niet dat ik daar blij mee ben want tenslotte moet je toch met de billen bloot op tv. hahaha Maar ja als dat de enigste manier is om haar daar weg te halen zal ik wel moeten. Dat mijn dochtertje donderdag's bij mijn ex in zijn droom kwam en riep papa help. papa help baart me zorgen. Ik heb al vanaf het begin dat ik die pleegouders zag een naar gevoel over haar. En moeder gevoelens liegen niet. Maar afijn ikzal zo maar eens gaan beginnen.

XXX
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Ik heb een brief van de advocaat gehad en die schrijft als volgt:

Geachte Mevr Voogdes (ik verander ff haar naam)

In bovenstaande zaak neem ik de vrijheid namens mijn cliënte, Uw aandacht te vestigen op het volgende.

N. is per 6 april 2006 onder toezicht gesteld en overgedragen aan ajl. Inhet kader van de ondertoezichtstelling is N. uit huis geplaatst bij een pleeggezin. Aan cliënte is op 23 okt 2007 gebleken dat N. een open wond (snee) bleek te hebben enkele millimeters boven haar rechteroog. Bovendien is geconstateerd dat haar beide oren blauwe bloeduitstortingen vertoonden. Korte tijd nadien, te weten op 19 december 2007, is gebleken dat N. een dikke (onder) lip had. Kennelijk was met kracht haar tand door de lip geschoten. Bovendien wekte N. in december 2007 een verwaarloosde indruk, zij was lusteloos en vertoonde een ovallend bleke huidskleur. Cliënte heeft foto's gemaakt van de geconstateerde verwondingen en die aan haar huisarts getoond. laatstgenoemde gaf als zijn mening dat waarschijnlijk sprake was van mishandeling. Cliënte maakt zich erngstige zorgen over het welzijn van N. gezien vorenstaande constateringen. Ikverzoek U daarom te bevorderen dat op korte termijn een ander pleeggezin wordt gezocht waar N. zolang de uithuisplaatsing nog noodzakelijk is, kan worden verzorgd.

Ik wacht Uw bericht af.

Nou als hij denkt dat zij gaat reageren heeft ie het mis. Debiorah ikhoor wel wat er uit gekomen is.

XXX
Debiorah
Debiorah jan 26 '08
Hallo Dinie, ik heb mijn best gedaan, ik hoop dat het je iets zegt.

Wat ik zie is een klein meisje die voor haar korte leventje veel dingen heeft meegemaakt. Volgens mij heeft ze best wat verdriet gekend, het zit in haar gesloten. Het is alsof ze mensen om haar heen wil beschermen door haar verdriet zelf te dragen. Volgens mij is ze een heel gevoelig en lief meisje. Haar lach is als een zachte zonnestraal die mensen raakt.

Ik heb een beeld gezien van een kamer met een groot raam, daarvoor staat een eettafel met stoelen. Ik weet niet zo goed wat hiermee bedoeld wordt. Ook kreeg ik iets door met wc-papier en een hond??

Ook zag ik een druk gezin, iets dat ze heeft of mist.
Wat ik ook te zien kreeg waren ouders die ruzie maakten, ook dit kan ik niet in het heden of verleden plaatsen maar het heeft wel een diepe indruk op haar achtergelaten.

Dit is wat ik door heb gekregen, misschien dat het jou meer zegt als mij, dt hoop ik in ieder geval.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Ik weet dat ik een hond heb en dat het idd druk bij ons was zeker met al die kinderen. Kun je zien welke hond grote of kleur. En ja er was bij ons vaak ruzie dus dat mag gewoon niet meer gebeuren. Maar wat ik mij afvraag is ze nu wel of niet mishandeld.

XXX
Debiorah
Debiorah jan 26 '08
Ik heb niks gezien wat daar op duid, maar ik voel ook erg dat zij dat niet snel zal laten weten. Sorry ik kan je vraag daarom niet met zekerheid bevestigen.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Geeft niet je hebt het geprobeerd

Dikke XXX
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Mijn ex heeft trouwens papieren gehad en daar staat in dat uitgesloten is dat ze mishandeld is. Okej zou kunnen maar dan rest mij nog de vraag waarom ze dan bij mij weg moesten ze letten niet goed op dat is één ding wat zeker is. En dan het slappe verhaal ze is uit het ledikantje gevallen en daarbij konden ze van de andere verwondingen geen oorzaak vinden is wel heel makkelijk vindt je niet.

XXX
gast
gast jan 26 '08
Ja Dinie, zo makkelijk kan het zijn. Ik neem aan dat ze niet 24 uur per dag de ogen op die kleine gericht houden. En je weet het met kleine kinderen; die vallen nog wel eens omdat ze nog niet de balans hebben. Met vallen en opstaan worden we groot.
Ik denk eerlijk gezegt dat je gedachten met jou op de loop zijn gegaan en dat je dingen denkt te zien die er niet zijn.

Je hebt het nog niet verwerkt dat dit jou is overkomen en geeft de schuld aan alles en iedereen. Maar alles gebeurd zoals het gebeurd en heeft een veel groter doel dan je je kan voorstellen. Blijf niet hangen in je gevoel dat je tekort bent gedaan. Dat ze jou dwars willen zitten door je kinderen weg te halen. Misschien heb je het vroeger zelf wel eens bedacht dat je dit zou overkomen. Of dat je het eigenlijk wilde om zo bij een agressieve partner weg te kunnen. Ik ken jou gedachten niet maar dat is wel de plek waar je het moet zoeken en niet buiten jezelf.

Steek de energie die je nu in andere dingen stopt in jezelf. Het gevecht moet in jezelf plaats vinden en niet in de media.
admin
admin jan 26 '08
Allemaal hele goede adviezen, maar houd jij de boel maar lekker in de gaten hoor Dinie!
Het is jouw kind en moedergevoel zit er niet vaak naast.
Acheliah
Acheliah jan 26 '08
Iedereen die de foto ziet dat ze er slecht uitziet wit enz. ja ik wilde weg bij mijn ex maar niet ten koste van mijn kinderen NOOIT. Ik heb haar van het niet vertrouwd en ja het is idd wel makkelijk om de schuld bij een ander te leggen. Hoe frustrerend is het als je steeds je kind met verwondingen ziet luister ik kan het ergens wel begrijpen want elk kind valt, Maar het gaat er mij ook om dat ze er slecht uitziet. Wit/bleek, niet vrolijk zoals zou moeten en dat haar terwijl ze zulke mooie staartjes had waarom ?? Makkelijk om te zeggen dat ik me geen zorgen moet maken het is wel MIJN kind ookal is ze niet thuis. En mijn kinderen zijn in april weggehaald en mijn ex ging pas in oktober hoe verklaar je dat dan. Zelfs mijn huisarts zei toen die de foto's zag dit lijkt verdomd veel op mishandeling. ze kunnen niks vinden voor haar blauwe plekken wel erg vreemd. Wacht maar tot het jouw overkomt Gast dan zullen we verder praten. Bedankt Karin dat jij mij wel gelooft.

Dien
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske