Loading...
nl

zieke kinderen

admin
admin jan 22 '08
Jongens ben er effe wat minder.
Twee zieke kids, koorts, hoesten.

Heerlijk dat nederlandse weer :)
Delen:
Lena
Lena jan 22 '08
sterkte karin

voel me net zo als je kids,hoop dat het snel weer overgaat.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 22 '08
Beterschap! Las dat er een griep epidemie over nederland waart.
Beschermengel
Beschermengel jan 22 '08

ooch ...nou sterkte hoor Karin, ik weet hoe druk je het dan kan hebben, en beterschap voor de kinderen!

( wat een leuk plaatje )
Acheliah
Acheliah jan 22 '08
Nou beterschap met je twee kinderen. Had ik al gedaan op mijn geest op foto maar doe het hier nogmaals. Iedereen die zich ziek voelt KIPPENSOEP helpt echt zo heet en zoveel mogelijk en dan zweten onder de dekens.

Sterkte iedereen die ziek is. Liefs Dieneke
gast
gast jan 22 '08
Is het een geruststelling voor je dat zelfs hier op Curacao veel mensen verkouden of grieperig zijn ;)

Beterschap voor je kiddy's en blijf ook een beetje voor jezelf zorgen.
es
es jan 22 '08
Beterschap, kids van Karin!!!
admin
admin jan 22 '08
Dank jullie wel allemaal!
Ik heb het gelezen Dinie, kippensoep werkt perfect!
Als ik zieken heb maak ik altijd een paar liter, lekker verse pootjes en een berg selderij.
Lena
Lena jan 22 '08
mijn dochter kwam om 13.30 thuis had 38.6 koorts,
lastig als je allebei ziek wordt, maar goed,die kippensoep is een goed idee!Is het uit een blikje ook goed?
Acheliah
Acheliah jan 22 '08
weet ik niet ik haal altijd uit zakje maar je kan het proberen ook jij van deze kant beterschap
admin
admin jan 22 '08
Natuurlijk, mijn voorkeur gaat uit naar vers vanwege de kruiden die ik er in gooi. Blikjes zijn tegenwoordig prima hoor!
Het gaat vooral om het zout en de selderij die in de soep zit.
Selderij is vochtafdrijvend waardoor je beter en sneller je afvalstoffen kwijtraakt. Daardoor verlies je echter veel zout, dus moet je dat aanvullen. De bouillon is lekker versterkend.
Thijmthee werkt geweldig tegen hoest, wil je hem zoet maken doe er dan een lepel honing in, slaap je ook lekker van.
Lena
Lena jan 22 '08
dankjewel karin,
morgen haal ik kippensoep!
waar haal je thijm thee vandaan?
admin
admin jan 22 '08
Haal gewoon thijm in de supermarkt en doe het in een thee-ei.
4 tot 5 minuutjes laten trekken.
Succes!
Lena
Lena jan 22 '08
:D
admin
admin jan 23 '08
Nr. 3 is gisteravond geveld
Is er hier een dokter in de zaal?
Lol, daar kon ik op wachten hé, gaat er 1 dan gaan ze vaak allemaal.
Vanmorgen om 7 uur had ze al 39 graden koorts.
Ik denk dat Nims gelijk heeft en we weer een griepgolf krijgen.
Er zijn enorm veel mensen ziek op het moment.
Lena
Lena jan 23 '08
heb je wel een beetje hulp karin?
3 zieke kinderen lijkt me een heel zwaar op dit moment.
Die van mij had vanochtend 41.1 ja dat is toch schrikken,ben toch ook maar met hoestdrank en neusspray begonnen, maar hulp is onderweg,hoop dat ik dan even kan slapen.want soms is ze zo benauwd dat ik zelf niet kan gaan slapen.
gelukkig zelf alleen maar een brak gevoel, maar het werk had al weer gebeld,of ik kon komen. zieke kinderen en je werk is niet makkelijk dan.hoop dat je de benen er onder houd karin sterkte !
gast
gast jan 23 '08
Sterkte ermee dames.
Lena
Lena jan 23 '08
:)
admin
admin jan 23 '08
In geval van nood komt mijn partner wel helpen Es.
Maar zolang ik het zelf kan, doe ik het zelf :)
Gelukkig zijn ze op mijn werk wel schappelijk, ik heb helaas wel een cursus gemist die ik vandaag zou krijgen, maar die kan ik volgende week inhalen. De jongste is nu koortsvrij dus we gaan de goede kant weer op.
Ik ben ook wel wat gewend hoor Es, kinderen steken elkaar snel aan en in het verleden waren ze ook al bijna altijd tegelijk ziek.
En ze zijn ook niet meer zo klein dat ik ze overal mee moet helpen.

Sterkte met je dochtertje!
Als de koorts nou nog hoger word kun je haar sokjes in azijn drenken en dan aandoen. Dan zakt de koorts vrij snel :)
Ik doe niets aan koorts tenzij hij boven de 39 gaat.
Koorts is een natuurlijke manier van je lijf om de ziektekiemen te vernietigen.
Acheliah
Acheliah jan 24 '08
Allebei sterkte damens het klopt wat Karin zegt koorst is er om het virus in je lichaam te doden en paracetamol veroorzaakt waarschijnlijk koorts stuipen omdat je dan de koorts gaat onder drukken die dan na een tijdje heel snel de kop opsteekt te snel vandaar die koorts stuipen. Dus idd liever geen paracetamol tenzij het niet anders kan. En koorts stuipen zijn heel eng om te zien nog enger als iemand met epilepsie (en ik kan dat weten mijn vader heeft het gehad) en mijn oudste heeft flinke koorts stuipen gehad. Weet je wat ook helpt mijn zoon had al de hele week 41 gr koorts ikheb toen natte theedoeken om zijn voeten gedaan met een plastic zak eronder die ochtend moest hij opgenomen worden in het ziekenhuis en de volgende dag was hij koorts vrij dankzij de koude theedoeken. Is een zeer goede tip.

Liefs Dieneke
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske