Loading...
nl

Pluk rook

Helma
Helma jan 20 '08
Hallo mensen, in orbs heb ik een foto geplaatst, maar ik weet niet waar ik hem anders kwijt kan.
De foto is duidelijk op de site veel donkerder dan dat hij in werkelijkheid is: helaas zie je hierdoor bepaalde lijnen niet.

De foto is gemaakt achter mijn huis. De tuin is 30 meter diep: bovendien staan achter mijn tuin enorm veel eikebomen. Ik wilde zelf een kerstkaart gaan maken, wat overigens goed gelukt is, maar niet met hier getoond materiaal.

Ik maakte de foto terwijl er niemand naast mij stond. Toen ik de foto's ophaalde bij de Hema, wist ik niet goed wat ik zag. Waar kwam die rook vandaan? Wij hadden een klein jaar voor het maken van die foto onze hond in laten slapen. Een kruising Mechelaar/Duitse herder/Chowchow. Yuri is 12 jaar geworden en begon te klieren met suikerziekte.
Als ik de foto hier in mijn hand heb zie ik in het midden van de rook, of eigenlijk rechtsboven, gezien vanaf het midden van de rook, onze hond. Ik heb er destijds al eens iemand naar laten kijken. Zij zei me dat de hond me destijds kwam waarschuwen tegen bedrog en kwaad. Dit is allemaal uitgekomen toen.
ik vind het grappig om hem hier te plaatsen en vraag me af of jullie nog iets zien hierin.

Alvast dank, knufs, Helma.
Delen:
admin
admin jan 20 '08
Waar is tie dan? :)
Helma
Helma jan 20 '08
Oh... help... moet ik hier een link plaatsen? Gut, ik weet niet hoe dat moet. Heb hem in de orbs-map gezet...
Karin, kun je me uitleggen hoe het moet? Sorry...
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '08


Ja ik heb hem gevonden!....ik zie 2 hondekoppies en 1 poezenhoofdje...in de rook.

Mooi hoor!
admin
admin jan 20 '08
Ik kan hem niet vinden :)
Waar zit die orbs map dan?
Beschermengel
Beschermengel jan 20 '08


Bij fotoalbum, daar staat hij.
admin
admin jan 20 '08
Sorry, heb hem al!
Kwestie van zoeken Kaat, lol.
Heidelroos
Heidelroos mrt 9 '08
Wat de meeste mensen niet weten / zien is dat zo'n pluk rook een totaal gezicht bevat met holle ogen...

Ik heb ook zulke 'verschijningen' op foto...
Daar haal ik altijd een spitse neus uit, holle ogen ...
Heidelroos
Heidelroos mrt 9 '08
Heidelroos
Heidelroos mrt 9 '08
Haha.. zo is het zelfs een spokengezicht..
Kijk die mond...
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '08


Inderdaad...lijkt op een oude heks!
admin
admin mrt 9 '08
:|
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '08



ja echt...in het midden het oog..rechts de neus en dan zie je het hele plaatje ..kijk maar.
Wullabee
Wullabee mrt 9 '08
hi,

Het is een entiteit,die zich zo alleen tonen kan.
Wezenlijk is wat ziet degene erin die de foto maakte,of degene die ze gezien heeft.
De uitstraling van deze mooie nevel is zeer vriendelijk en liefdevol.
Mogelijk had dergene die hem zag behoefte aan troost?

lg brigit
Helma
Helma mrt 9 '08
Hai Soullove,

ik maakte de foto achter het huis bij mij, niet lang na mijn scheiding en niet lang na de dood van onze hond: ik herkende meteen onze eigen hond erin(vrij klein weergegeven, linksboven) en heb de tekening laten lezen door een medium destijds: zij gaf aan dat de hond ergens voor waarschuwde. Dit was rond 2002.
Heidelroos
Heidelroos mrt 10 '08


Dit is de mijne, gisteren was ik op een andere computer, dus kon hem niet plaatsen, maar nu zit ik weer achter de eigen vertrouwde laptop...

Hij is ietsje minder mooi in zijn geheel...
Maar het is bijna dezelfde soort entiteit...
Mooi hé..

Deze heeft mijn dochter gemaakt..
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 10 '08
Het lijkt wel een vos.
Heidelroos
Heidelroos mrt 10 '08
Kep nog wel iets leuks..


es
es mrt 10 '08
Ik zie een schim en een dode pixel, LOL!
En bij die eerste een beer. Maar het is wel raden wat het is hoor, het is zo vaag!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki