Hallo mensen, in orbs heb ik een foto geplaatst, maar ik weet niet waar ik hem anders kwijt kan.
De foto is duidelijk op de site veel donkerder dan dat hij in werkelijkheid is: helaas zie je hierdoor bepaalde lijnen niet.
De foto is gemaakt achter mijn huis. De tuin is 30 meter diep: bovendien staan achter mijn tuin enorm veel eikebomen. Ik wilde zelf een kerstkaart gaan maken, wat overigens goed gelukt is, maar niet met hier getoond materiaal.
Ik maakte de foto terwijl er niemand naast mij stond. Toen ik de foto's ophaalde bij de Hema, wist ik niet goed wat ik zag. Waar kwam die rook vandaan? Wij hadden een klein jaar voor het maken van die foto onze hond in laten slapen. Een kruising Mechelaar/Duitse herder/Chowchow. Yuri is 12 jaar geworden en begon te klieren met suikerziekte.
Als ik de foto hier in mijn hand heb zie ik in het midden van de rook, of eigenlijk rechtsboven, gezien vanaf het midden van de rook, onze hond. Ik heb er destijds al eens iemand naar laten kijken. Zij zei me dat de hond me destijds kwam waarschuwen tegen bedrog en kwaad. Dit is allemaal uitgekomen toen.
ik vind het grappig om hem hier te plaatsen en vraag me af of jullie nog iets zien hierin.
Alvast dank, knufs, Helma.