Loading...
nl

Geest op foto

Acheliah
Acheliah jan 18 '08
Ik heb begin december geloof ik een geest op de foto gezet. Wie wil er naar kijken want ik ben heel benieuwd
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1109

Liefs Dieneke
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
je moet eerst ingelogd zijn, in het foto album. Dat is dus iets anders dan het forum.
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Krijg het niet voor elkaar ik ben ingelogd en zoek de foto op en klik op doorgaan en dan heb ik 0 foto's sucsesvol geupload. Ik probeer het zo wel C:Documents and Settings49Mijn Mijn
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
De foto mag niet te groot zijn. Maximaal 1024 pixels breed.
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Ik heb de foto gemaakt op een sony w35 7.2 megapixsels dus kan het dan of niet volgens mij moet het dan wel lukken

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
Ja hoor, dan moet het wel lukken. Alleen als je de foto niet eerst verkleind, maar volledig met 7.2 megapixels upload, dan werkt het niet.
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Gelukt yes :D

Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
Ik heb je eerste bericht aangepast met de URL naar de foto. Ik zie trouwens geen geesten, of iets dat een geest zou moeten voorstellen.
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08


Wat een lieverd!!

Toch zie ik wel wat...ik zie een vrouw op de achtergrond ..een grote paardenhoofd er onder en een hondekoppie er naast!

Ben benieuwd wat de anderen er in zien.
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
bedankt allebei ikzelf dacht een monnik te zien met zijn handen naar voren maarja ik zie dan ook geen geesten in het echt.

Liefs Dieneke
admin
admin jan 19 '08
Ik zie een ondeugende hond, verder niets.
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08


Ja net iets onder de lamp toch?...voor mij leekt het op een vrouws persoon..en net daar naast een paardenhoofd..met mooi oog...duidelijk te zien! en daar onder een hondekoppie.
admin
admin jan 19 '08
Wat knap dat jij dat kan zien Engel!
Ik zie nooit iets op foto´s behalve wat ik heb gefotografeerd :D
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08



Haha ..kijk maar goed dan zie je het ook hoor!
Maar jij bent weer goed in andere dingen...het lukt me nog steeds niet om plaatjes hier neer te zetten, ik denk dat het aan mijn computer ligt..want het 3e blokje doet het niet bij mij ..wel de 1e.
Maar ja ik blijf oefenen hoor!
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
okej maar wat staat er dan voor mijn raam bij cindy's rechteroor want daar staat toch echt iets.

XXX Dieneke
gast
gast jan 19 '08
Hi Dinie, vergeet niet dat dat een raam is en die reflecteren wat er in de kamer is. Dus ik denk dat het meer reflectie is dan iets anders.
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Maar er was niks in de kamer behalve ik en sven en wij zaten ons kon je niet zien. Dat kan op geen enkele manier nee er stond echt iets voor mijn raam en niet omdat ik dat zelf wil geloven want liever zie ik ze niet als wel.

Liefs en dikke knuff Dieneke
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08


Ja nu ik daar kijk zie ik een groot mannengezicht ...hij lijkt op koning Arthur met kroon, kijkt een beetje nors.
Dus naast Cindey's oor

Hoe langer je kijkt ...hoe meer je erin ziet.

Ik zie geen monnik..zoals je zei..waar zie je die?
Acheliah
Acheliah jan 19 '08
Naast het oor van cindy maar nogmaals het lijkt erop maar wil niet zeggen dat het zo is. Is best eng of vinden jullie dat niet en wat zou die moeten van mij.

XXXX Dinie
Beschermengel
Beschermengel jan 19 '08


Eerlijk gezegt zie ik het niet ..jammer,
Maar bang hoef je er niet voor te zijn hoor, ze kunnen toch niets doen. ze kijken alleen maar!

Vaak zie ik energieen in de kamer, en weet dan dat er iemand is die een kijkje komt nemen, ik ben er niet bang van hoor, ik vindt het wel leuk, meestal zie ik aan de kleur wel wie er is.
Mijn zoon heeft zachtblauwe energie, mijn vader violet, en mijn moeder iets feller blauw, zo weet ik precies wanneer ze even komen kijken.

Soms ook goud kleuren...ik denk van mijn gids, en soms zilver die weet ik niet, maar het zijn in iedergeval mooie energieen dus ben alleen maar blij als ik het zie.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki