Loading...
nl

Geannuleerd! Merudi ontmoeting

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Let op! Geannuleerd vanwege te weinig deelnemers

Merudileden ontmoeting en excursie in het Savelsbos op zaterdag 29 maart a.s, 13.00u. Je bent er vrij in een/enkele dierbare(n) mee te nemen, ook als het om kinderen gaat. (geen mogelijkheid voor heel kleine kinderen, de plek is vrijwel onbegaanbaar voor kinderwagentjes!)

Plaats van verzamelen
Eetcafé “Riekelt”,
Rijksweg 184,
6247 AN Ryckholt
043 408 1366
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&ge...z=17&iwloc=addr

We verzamelen ons daar om ca. 13.00u en wachten tot iedereen er is. Daarna gaan wij lopend naar het Savelsbos (overkant v/d weg) De wandeling zal ongeveer – inclusief regelmatig stoppen – 3 uur duren. Als de weersomstandigheden het toelaten kunnen we ergens op een van de mooie plekken pauzeren; wat eten en drinken en kletsen. Is het weer wat minder, dan kunnen we ervoor kiezen naar b.v. Gulpen te rijden en aldaar in een van de vele leuke bistro’s neerstrijken. Mogelijk is er ruimte in een v/d auto’s van een ander forumlid. Zo niet dan lossen we het in ondeling overleg ter plekke anders op.

Aan te raden uitrusting;
Stevige schoenen (laarzen) met een grof profiel – noodzaak!
Een broek die vies mag worden
Bij voorkeur kort/halflang jack (liefst geen piepend nylon)
Rugtas
Kijker(tje)
Camera
Flesje water
Handdoekje
Krant (voor vondsten vuursteen)

En verder iets te eten en dinken. Dit leuke idee van Karin maakt dat we kunnen delen met elkaar en zo een heuze picknick kunnen hebben met elkaar.

Reken erop dat we tot een uur of 20.00/21.00u zoet zijn alvorens we weer onze eigen weg zullen gaan……………..

Wat is er te verwachten die dag?
Een leuke ontmoeting met elkaar,
Een heel bijzondere ervaring is de wandeling door de “Schoone Grub”. Een droge sterk meanderende rivierbedding dwars door het bos.
Enkele dassenburchten (op de oevers van de Schoone Grub).
Een heel bijzondere vegetatie
Mogelijk wild, dassen en korenwolven.
Uitleg over de vuursteenmijnbouw tijdens het neolitycum.
Uitleg over het gebruik van vuursteen.
Zoeken en vinden van artefacten.
En verder vieze handen en schoeisel!!!
Vandaar dat water en handdoekje!!!

Laat weten of je meegaat. Ryckholt is per openbaar vervoer bereikbaar vanuit Maasticht.
Kijk of je met andere forumleden kunt meependelen.

(zie ook “het bos van Merlijn”
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/1184/Number/23157#Post23157

)


Wil je ook deze ontmoeting meemaken? Reageer en we zetten je op de lijst.

Aanmeldingen tot nu toe (alfabetisch)
Charlie
Debiorah
Dragon
HiddenWings
Inneke (ovb)
Karin
LPChip
NiMS
Thomas A

Tot zaterdag!
NiMS & Thomas
Delen:
admin
admin jan 20 '08
Yay! ik ga mee :)

Als we nou allemaal een klein mandje met wat lekkers meenemen, kunnen we gezellig picknicken onderweg :)
Goed idee?
LPChip
LPChip jan 20 '08
Nims, als ik met je mee mag rijden, dan mag je mij ook op je lijst zetten. :)
Thomas A
Thomas A jan 20 '08
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Wie gaan er nog meer mee?
gast
gast feb 7 '08
Goh ik vind het gewoon jammer dat ik niet mee kan :(
Helma
Helma feb 7 '08
Jammer genoeg is het me veel te ver weg. Bovendien weet ik niet of ik de kinderen heb of niet, ze gaan maar eens per drie weken naar hun pa. In ieder geval hoop ik dat jullie erg veel plezier hebben!
dragon
dragon feb 7 '08
oooh,

lijkt me leuk!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 7 '08
Dus jij komt dragon? Dan zet ik je op de lijst :).
Thomas A
Thomas A mrt 4 '08
Heel benieuwd wie er verder nog mee zullen gaan de 29ste. Alle exacte gegevens zullen binnen enkel dagen in dit topic geplaatst worden (na onderling overleg tussen NiMS en mij).

Hierbij nog even een link naar "Het bos van Merlijn"; http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Main/1184/Number/23157#Post23157

Thomas
Beschermengel
Beschermengel mrt 4 '08


Ik zou graag meegegaan zijn, maar ik heb een hond en ben vaak oppas oma..dus kan gewoon niet lang wegblijven van huis...en het is behoorlijk ver van mijn huisje vandaan.

Ik zou het wel leuk gevonden hebben om de mensen nu is te zien waar ik mee praat, misschien een andere keer?
gast
gast mrt 4 '08
Neem hond en kind mee ;)
Thomas A
Thomas A mrt 4 '08
Bijna iedereen moet er stevig voor reizen B.engel en hond en kind is niet zo een gek of onmogelijk idee.......

Kijk maar
Beschermengel
Beschermengel mrt 4 '08


B.engel haha...ja dat ben ik wel aan het worden hier :P

leuk hoor!

Maar het is geen 1 kind het zijn er meestal 2 en dan van 10 en 12 jaar.. die gaan echt niet met oma mee naar een picknick ...ze zitten liever achter de computer! :P

en dan de hond.... is een boxer die vindt iedereen lief haha...net als ik :P
Het zou voor mij geen dagje uit zijn..ik denk als ik mee zou gaan en iedereen meenemen ( hond + kinderen) ...dat jullie me s'middags kunnen opvegen!
dragon
dragon mrt 4 '08
euh euh,

heb ik gewoon nooit meer gereageerd...

Ja, zet me maar op de lijst!

Dragon
Thomas A
Thomas A mrt 4 '08
leuk hoor, bij deze Dragon, je staat erop!
Ayasha
Ayasha mrt 4 '08
hier nog eentje waarop je niet hoeft te rekenen :)veel te ver en eerlijk gezegd ook geen behoefte aan :o
admin
admin mrt 4 '08
Is er wellicht iemand die langs ´s-Hertogenbosch komt..?
Ik betaal mee in de kosten voor de benzine, en neem ook iets lekkers mee :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 4 '08
Als het voor iemand dichtbij is, is het wel voor jou kath ;). Maar je moet er ook wel zin in hebben he :).
inneke
inneke mrt 4 '08
Mensen, ik heb mezelf op de lijst gezet maar het zal een beetje afhangen van 't moment. verlangens en behoeften veranderen... :)
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki