Loading...
nl

foto's

gast
gast jan 18 '08
Is het ook toegestaan om hier foto's te plaatsten? Niet zo zeer van mensen maar van dieren/planten landschappen ed. Dat is mijn vorm van creativiteit en zou het wel willen delen met jullie.
Delen:
Debiorah
Debiorah jan 18 '08
Jazeker! :D
Ben erg benieuwd!
gast
gast jan 18 '08
Voorbeeldje:

Lena
Lena jan 18 '08
Fotografeer je dit zelf?
gast
gast jan 18 '08
Jep
Lena
Lena jan 18 '08
Wat bijzonder scherp
Debiorah
Debiorah jan 18 '08
WOW! :|Prachtig! :D
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Hey dat is een typische curacao foto :D. Een suikerdiefje. Wat een geweldig mooie foto zeg!
gast
gast jan 18 '08
Nog iets dat je veel tegen komt hier op Curacao; De Blauwblauw die in vrouwelijke of jonge vorm dus niet blauw is :)

gast
gast jan 18 '08
En de Anolis ofwel boomhagedis:

gast
gast jan 18 '08
Bij één van de Boka's (inhammen aan de Noord kust) met uitkijk op de Christoffelberg (hoogste punt van Curacao)

Daan
Daan jan 18 '08
OHHH gast.... ik krijg ineens vreselijke heimwee als ik deze foto's zie... wat ben jij een bofferd om daar te wonen.... wil je ruilen????

liefs Daan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 18 '08
Ik ben meteen weer in vakantie-stemming. God wat was het heerlijk daar :D. Hoe is het weer nu eigenlijk daar?
Daan
Daan jan 18 '08
pssssst NiMS ik weet niet of ik dat nu wel wil weten hoor?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 19 '08
Nee ik ben ook een beetje bang voor het antwoord haha. Eigenlijk hopen we gewoon stiekem dat ze zegt dat het daar enorm slecht weer is ;):P.
gast
gast jan 19 '08
+/- 30 graden :)
We hebben in november/december wel veel regen gehad. En nog af en toe veel bewolking en buien. Maar het is niet te vergelijken met Nederland natuurlijk want de temperatuur blijft hier hoog.
gast
gast jan 19 '08
Hé Daan, heb je hier ook gewoont?
gast
gast jan 19 '08
Regen buien boven zee

gast
gast jan 19 '08
nog meer buien

Daan
Daan jan 19 '08
nee Gast was het maar waar!

vrienden van ons wonen er wel. We zijn 3 jaar geleden voor het eerst op vakantie geweest op curacao en waren op slag verkocht!! vorig jaar weer terug geweest en als het goed is dit jaar weer...

Maar we blijven altijd een gevoel van heimwee houden naar het eiland. als ik dan zo jou foto's ziet krijg ik helemaal de kriebels

liefs Daan
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki