Nou de eerste meditatie heb ik gedaan, pyramide power van Roy martina, een geleide meditatie.
Maar ik vond het moeilijk!
Ik kon me heel slecht concentreren op de meditatie, A:omdat het zo snel ging, van t een op t andere moment ben je transparant. en B:omdat ik zelf heel anders mediteer, op mijn eigen visualisaties.
Ik was er best wel door geschokt, ik dacht huh en nu? Als ik een eigen meditatie cd opzet, alleen muziek, ben ik zo weg. Nu kostte het echt veel moeite.
Maakt me een beetje in de war, iemand ervaringen, tips?!
Ohja we krijgen ook elke week een boodschap mee, spreuk of kaart.
Gister had ik de spreuk: Wie vandaag leeft, heeft morgen een fijne herinnering. Erg mooi en herinnerde mij eraan in het nu te leven. Ik ben weleens geneigd in de toekomst te leven.
Een de kaart: Buitenstaander. Ja, een buitenstaander ben ik altijd wel geweest, niet dat ik mij niet op mijn gemak voel maar mensen zijn dan soms niet te begrijpen. Ze kunnen mij het af en toe flink moelijk maken. Vaak denk ik dan waarom?
Volgens Yvonne heeft het te maken mijn spiritualiteit/paranormale. De ene mens houd daardoor afstand de andere mens wordt erdoor aangetrokken. LOA LOU?
Hoewel ik een buitenstaander ben van de maatschappij heb ik eigenlijk het gevoel dat het andersom is. Ik sta in licht, veel in nevel. En voel me nooit echt alleen.
Boeiend om zo tot inzichten te komen.