Loading...
nl

kristalwater

admin
admin mei 14 '07
Het dagelijks drinken van kristalwater werkt reinigend en geeft schone, nieuwe energie. Het water is ook geschikt voor kinderen, dieren en planten.

Recept om kristalwater te maken:
- neem een kan of een fles van ongeveer 1 liter;
- leg een schone enkelpuntige bergkristal op de bodem en vul bij met water tot de kristal 1 cm onder water staat;
- laat dit gedurende 24 uur staan;
- vul daarna bij met water tot 1 liter.

Drink dagelijks de hoeveelheid tot 1 cm boven het bergkristal; het bergkristal blijft onder water staan. Vul 's avonds weer bij: de volgende dag kan het water opnieuw worden gedronken tot de 1cm-rand. Doe dit zolang het nodig is.

Vervang de bergkristal als hij op den duur wat troebel wordt.

Bron: Geluk is een edelsteen (Tosca Tetteroo)

love and light,
féileacì¡n
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Zijn er ook andere toepassingen voor dit kristalwater?
3Dx
3Dx mei 15 '07
Iemand nood aan maanwater? Blijkt ook een sterke werking te hebben. Zet bij volle maan je voorraad water in volle maanlicht. Dit water heeft een sterk viriele, vitale en/of vruchtbare werking...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Moet de dop er dan wel op, ik drink water nooit meer als het langer dan 1 dag open heeft gestaan. En ik drink veel water. Maar ik heb altijd het idee dat het dan niet meer goed is.
jo
jo mei 15 '07
haha dat heb ik ook altijd!! dat geef ik dan aan de planten want dat staat er al zo lang.
admin
admin mei 15 '07
Ververs het gewoon elke dag dan weet je dat het lekker fris is, en een dop mag er wel op hoor.
En inderdaad geef de rest gewoon lekker aan je plantjes.

love and light,
Féileacì¡n

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki