Loading...
nl

Wasaia

wasaia
wasaia jan 14 '08
Ik zou me vereerd voelen indien iemand (of meerdere mensen) mijn foto zouden willen lezen ;)
Ben heel benieuwd!

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 15 '08
Hoi Wasaia,

Ik wil je foto wel lezen. Hij is onder voorbehoud, maar ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Je bent niet zo gestructureerd waardoor je nog wel eens een afspraakje kunt vergeten of ergens niet aan gedacht hebt. Toch maak jij je daar niet zo druk om, en weet jij best dat alles wel goed komt. Er is toch niemand overleden?

Je bent best makkelijk in bepaalde dingen maar of je jezelf daar niet een beetje tekort mee doet, dat weet ik niet. Je laat namelijk sommige dingen makkelijker over je heen komen, als dat je diep van binnen eigenlijk zou willen. Toch vraag ik me af, in hoeverre je je hiervan bewust bent, en het ondertussen niet gewoon van jezelf geaccepteerd hebt, en ermee berust hebt.

Humor zie ik veel. Je bent een beetje een lolbroek of practical joker. Mensen voor de gek houden is iets waar jij zelf eigenlijk de meeste lol aan beleeft. Het zijn vaak ook wel briljante grappen, die jij kan verzinnen.

Je serieuze kant zit diep verstopt en komt niet zo vaak naar boven. Op de momenten dat je je veilig en goed voelt, is ie er wel. Toch zie jij zelf deze kant van jezelf ook niet zo graag. Wat dat betreft heb je een mooi en ondeugend maskertje op waarmee jij graag de mensen om de tuin leidt.

Je weet zelf niet altijd even goed wat je wilt, en laat je leven op die moment over aan je ingevingen. Wat dit dan wordt dat zie je dan wel weer, maar het kan ook zijn dat je dingen doet, die je normaal nooit zou doen / had gedaan. Toch vind jij de ervaringen die je opdoet, erg belangrijk.

Je bent leergierig naar het leven, en onderzoekt graag. Ook al zie je er braaf uit, je bent dit lang niet even altijd (geweest). Ik denk dat je wel eens wat uitgespookt hebt, waarvan je nu nog wel eens denkt: Pfoeh, gelukkig ging dat toen goed.

Ok dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat er wel / niet klopt.

Groetjes Julien.
wasaia
wasaia jan 18 '08
Dag NiMS,

bedankt voor de lezing.
-- Je bent niet zo gestructureerd waardoor je nog wel eens een afspraakje kunt vergeten of ergens niet aan gedacht hebt. Toch maak jij je daar niet zo druk om, en weet jij best dat alles wel goed komt.
** Klopt helemaal

-- Je bent best makkelijk in bepaalde dingen maar of je jezelf daar niet een beetje tekort mee doet, dat weet ik niet. Je laat namelijk sommige dingen makkelijker over je heen komen, als dat je diep van binnen eigenlijk zou willen. Toch vraag ik me af, in hoeverre je je hiervan bewust bent, en het ondertussen niet gewoon van jezelf geaccepteerd hebt, en ermee berust hebt.
** Klopt redelijk. Is een aspect van mezelf dat al ettelijke jaren evolueert naar een beter evenwicht, maar ben er nog niet ;)

-- Humor zie ik veel. Je bent een beetje een lolbroek of practical joker. Mensen voor de gek houden is iets waar jij zelf eigenlijk de meeste lol aan beleeft. Het zijn vaak ook wel briljante grappen, die jij kan verzinnen.
** Hmm, ik hou wel van humor en gek doen, maar niet zo uitgesproken als je het hier beschrijft. Mensen voor gek houden, nee. Gekke bekken trekken, ja.

-- Je serieuze kant zit diep verstopt en komt niet zo vaak naar boven. Op de momenten dat je je veilig en goed voelt, is ie er wel. Toch zie jij zelf deze kant van jezelf ook niet zo graag. Wat dat betreft heb je een mooi en ondeugend maskertje op waarmee jij graag de mensen om de tuin leidt.
** Klopt niet. Ben zels vaak te serieus. Meer humor in mijn leven, dat zou mijn serieuze kant in balans kunnen brengen.

-- Je weet zelf niet altijd even goed wat je wilt, en laat je leven op die moment over aan je ingevingen. Wat dit dan wordt dat zie je dan wel weer, maar het kan ook zijn dat je dingen doet, die je normaal nooit zou doen / had gedaan. Toch vind jij de ervaringen die je opdoet, erg belangrijk.
** Klopt wel

-- Je bent leergierig naar het leven, en onderzoekt graag. Ook al zie je er braaf uit, je bent dit lang niet even altijd (geweest). Ik denk dat je wel eens wat uitgespookt hebt, waarvan je nu nog wel eens denkt: Pfoeh, gelukkig ging dat toen goed.
** Leergierig, ja. Onderzoekend, ja. Maar dat laatste stukje niet.

Mercikes voor je lezing
Giorgo

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske