Loading...
nl

huisdier

silke
silke jan 10 '08
hey iedereen
ik laat nog eens van mij horen.
ik heb gelezen dat het mogelijk is om een foto te laten lezen van je huisdier. Het gaat over mijn 7 jaar oude kater pitouche.
Met hem heb ik altijd al een speciale band of connectie, net alsof we elkaar aanvoelen, mijn vader daarintegen denkt dat hij geen denkwijze heeft en dat zo een dier alleen maar leeft van dag tot dag. Dieren zijn veel meer als alleen maar "dieren". daarom zou ik graag willen weten wat er zijn hoofdje zou kunnen omgaan. Het is een zeer speciale kat en hem zou ik nooit niet kwijt willen, ik beschouw hem eigenlijk als mijn beste (dieren)vriend
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1106

groetjes silke en alvast bedankt
ik wacht met geduld
Delen:
admin
admin jan 10 '08
Hai Silke!
Wat een mooie kat, is dat nou een ragdoll?
Hij is enorm! En volgens mij wel een heerlijke kroelerd.

Liefs
silke
silke jan 10 '08
hey karin
leuk dat je hem zo mooi vind ;)
hij is inderdaad een grote knuffelbeer en doet geen vlieg kwaad,ok vliegen nog net wel. Hij was een kat die buiten leefde een beetje verwaarloosd en we hebben hem in huis gehaald. Het is geen ragdoll volgens mij, en hij is ook geen volledig ras, maar we denken dat hij deels Noorse boskat is.

groetjes silke
admin
admin jan 10 '08
Niet te geloven hé, dat mensen soms zo slecht met dieren om kunnen gaan. Het mooiste vind ik dan dat de dieren vaak weer zo vol vertrouwen en in liefde kunnen blijven.
Niet altijd natuurlijk, soms zijn dieren zo verprutst dat ze niet meer met mensen samen kunnen.
Ik kijk veel naar animal-planet (ben een enorme dierenfreak :)) en als je dan ziet hoe dankbaar die beestjes kunnen zijn na een redding. Het lijkt me heel mooi maar ook heel zwaar werk, ik heb er wel eens over gedacht om als vrijwilliger in een dierasiel hier vlakbij te gaan werken, ik was toch al vaste klant....
ik zou waarschijnlijk te veel dieren meenemen en alles ook in mijn hoofd mee naar huis nemen, dus ik denk dat dat voor mij niet weggelegd is. Je wil niet weten wat mijn ouders met mij te verduren hebben gehad, lol. Ik was altijd degene die de zieke en zielige beestjes vond en ze meenam. Maar eerlijk is eerlijk, de verzorging liet ik niet aan mijn ouders over en nog steeds neem ik zielige beestjes mee. Zelfs spinnen mogen bij mij wonen :).
Ik geef ze zelfs namen, ha ha.
Zelf heb ik nu 6 katten, afgelopen kerst heb ik een nieuw klein kitten mogen halen, ze ligt nu bij me op schoot haar voetjes te wassen, zo lief..
Geweldig dat jullie de zorg voor die prachtkater op jullie hebben genomen! Hij ziet er erg gelukkig en op zijn gemak uit op jouw arm :)

Groetjes
Wendy's
Wendy's jan 10 '08
wouw nice
Wendy's
Wendy's jan 11 '08
ik zie rust in hem, rustig

meer bezig in zichzelf dan met andere katten.
lievde vol
iets met eten? veel honger, of speciaal eten ofzo?
beetje verwent

heeft (hoe zeg je da) soort van respect, voor diegene die ook respect heeft voor hem. Volgensmij gebruik ik nu het verkeerde woord! waarde hechten aan elkaar is beter beschreven
dus, hecht waarde aan diegene, die dat ook voor hem heeft.

Ik zie niet zo veel speelsheid in hem.
Vindt het ook fijn om te kroelen, ligt er aan bij wie.

star, geen idee waar het vandaag komt, maar dat kreeg ik door.

Heb je nog een andere kat of huisdier gehad?? Er komt nu ineens een (volgensmij kat of hond?) bij me langs. kan ook ander huisdier zijn.

Verder krijg ik ook nog door: (veel) slapen

En tussen jullie zit wel een goede rustgevende band..

Dit was dan mijn lezing, ff kort opgeschreven. Ik ben benieuwd waar die star vandaag komt!!
silke
silke jan 14 '08
hoi wendy
sorry dat mijn antwoord wat langer duurt, maar ik heb het best druk gehad in het weekend.

weer ben ik verbaasd, je omschrijving past helemaal bij hem ;)
hij slaapt veel, eet veel en is heel erg liefdevol. Wat bedoel je eigenlijk met star ?. misschien wel een domme vraag :). ik heb ook nog een andere kat, een kattin genaamd mayday, maar ze is een beetje vals, misschien bedoel je dit met wat je nog zag. verder heb ik vroeger nog een kat gehad die als 2 druppels water op hem leek, helaas heeft hij maar 2 jaat geleefd en was toen doodgereden, soms denk ik dat pitouche wel precies een reïncarnatie is van mijn doodgereden poes, ook omdat ik op zo een korte tijd afscheid van hem heb moeten nemen, alleen is pitouche veel aanhankelijker.
ik vond het heel leuk dat je deze foto wilde lezen

groetjes silke ;)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske