Loading...
nl

Haunting...

Sheva
Sheva mei 9 '07
Hallo Allemaal,

Kijken jullie wel eens naar haunting op discovery??
Elke dag van maandag tot vrijdag van 1.00 tot 2.oo uur.
Het is een goeie serie jammer genoeg is het laat op televisie toch kijk ik vaak best leerzaam...

Liefs Sheva. ;)
Delen:
Debiorah
Debiorah mei 9 '07
Ja het is inderdaad een vreemd tijdstip en dus zorgt deze serie er soms voor dat ik uit mijn slaap wordt gehouden! ;)
Ik vind het meestal ook erg interessant,maar als ik alleen thuis ben krijg ik er ook weleens de kriebels van!
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 10 '07
Nee helaas, rond dat tijdstip zit ik hier achter mijn pc :).
Sheva
Sheva mei 10 '07
Hi Debiorah dat heb ik dus ook...
Op dit moment zit ik in de ziektewet want ik ben geopereerd aan mijn knie dus ik kijk nu veel maar als de wekker 7.00 uur gaat pffff...

En Nims je moet toch eens gaan kijken hoor is echt leuk ..... ;)

Gr Sheva...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 11 '07
Ik heb het wel eens gezien hoor, maar dan heb ik vaak, ja dit brengt me weinig nieuwe dingen die ik nog niet wist. Dat dit allemaal mogelijk was, dat wist ik allang.
Sheva
Sheva mei 11 '07
Dat is idd waar....
Ik kijk er vaak naar omdat er uitdrijvingen worden gedaan en dat heeft mijn interesse...
Maar eigenlijk helpt het mij niet verder...

Een goede vriend van mij heeft na het overleden van zijn moeder (hij was 15) een heel gevaarlijk ritueel uitgevoerd samen met vrienden.
Hij had toen boeken van meer dan 100 jaar oud.
En daarin heeft hij dat ritueel opgezocht.

Daarna zijn er vreemde dingen gebeurt en nu sinds een jaar wordt hij lastig gevallen door verschijningen er is zelfs s`nachts aan zijn haar getrokken...

Wij hebben toen hulp gezocht bij een medium en haar alleen maar een foto van hem gegeven en niks verteld.
Zij schrok heel erg en zei gelijk jij heb iets heel gevaarlijks gedaan toen je 15 was je hebt nu een antenne op je hoofd die kwaad in plaats van goed aantrekt,en dat is zo jammer want je bent zo een lief persoon..
Hij moest de boeken verbranden van haar en veel spullen weggooien en dat vond hij moeilijk maar is wel gebeurt.
Ze is nu bezig om hem te helpen en geloof me we hebben al heel wat mee gemaakt,het is echt niet te geloven maar het gaat goed met hem.

groetjes....sheva
Sheva
Sheva mei 13 '07
Weet je wat ik jammer vind??
Dat als je zo een verhaal verteld als dit dat mensen schrikken en dat had ik juist hier niet verwacht...
Ik krijg nu geen reactie en ik dacht al dat ik dit beter niet kon vertellen maar dit is nog maar een tipje van de sluier....
Misschien als je het op schrijft komt het anders over maar dit is echt gebeurt en daarbij nog veel meer dingen en daar hebben wij het best moeilijk mee gehad....

Ik had eigenlijk zo graag willen weten of er mensen zijn die ook nare(rare) ervaringen hebben ??

Liefs Sheva....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '07
Waarom denk je dat als je geen reactie krijgt dat mensen schrikken? Ik schrik helemaal niet als ik jouw reactie hier lees.

Merudi is een drukke site met meestal meer dan 35 actieve onderwerpen op een dag. Het is vaak heel lastig om alles van iedereen te volgen. Jouw berichtje heb ik echt nog niet eerder gelezen dan net.

Ik vind het jammer dat je meteen de bovenstaande conclusie trekt als er binnen 1 dag geen reactie komt.

Als je had willen weten of er mensen zijn die meer van deze nare ervaringen hebben gehad, waarom heb je dat dan niet simpelweg gevraagd? Je eerdere reactie is alleen maar iets waarmee je iets deelt. Er staat geen vraag bij, dus moesten wij dit er dan maar bij raden? Ook gaat dit onderwerp over het TV programma haunting. Als je je verhaal ons wilt delen, dan is hier een speciaal forum voor genaamd "Mijn verhaal". Het zal voor de mede-forummers dan een stuk makkelijker zijn om dit te lezen en te vinden.

Wij hebben redelijk wat gaves hier, maar gedachten raden is mij nog steeds niet goed gelukt ;).

Ik bedoel dit echt als goed advies, maar wil je gewoon duidelijk zijn naar wat je precies verwacht en van ons wilt? Ik zou het zonde vinden als je niets meer met ons zou willen delen of aan ons zou willen vragen door miscommunicatie. Ik ben namelijk van mening, dat daar hier sprak van is.

Mocht je hier anders over denken dan hoor ik dat graag.
sterre
sterre mei 13 '07
voor mij is het niet schrikken als ik zo'n verhaal lees, maar ik zie zo'n verhaal eerder dat het laat zien dat men kiest voor ervaringen van "gevangen" zijn om zo ook te kunnen ervaren wat 'vrijheid" werkelijk betekent.

Het verhaal laat mij zien, hoe we de dingen buiten onszelf zetten, en nog steeds niet zien dat we de eigen creators zijn van wat we meemaken. Datgene waar we ons op focussen wordt nu eenmaal onze werkelijkheid

Wat is het waardoor jij denkt dat mensen schrikken van zo'n verhaal, wat is jou eigen angst hierin?

sterre
Sheva
Sheva mei 13 '07
Mijn eigen angst hierin is dat je er geen grip op heb...
En dat je zegt dat je hier voor kiest vind ik raar...want een puber van 15 jaar die zijn moeder verloren heeft kun je niet verantwoordelijk stellen voor zijn keuzes...

Als je bepaalde dingen (ervaringen) niet zelf op kan lossen zal je hulp moeten zoeken en daar voor hoef je je niet te schamen er overkomt ons allemaal dingen in het leven die je liever achteraf anders had willen doen maar dat geeft niet,....het gaat erom dat je er wat van leert...

Ik vind het leuk dat je reageert maar ik kan hier niks mee..

gr Sheva....
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 13 '07
Hoi Sheva,

Waarom reageer je niet op mijn reactie? Ik ben echt benieuwd waarom jij jouw eerdere reactie hebt geplaatst om datgeen je jammer vindt.
Sheva
Sheva mei 13 '07
Hi Nims,

Je heb gelijk ik moet eerlijk bekennen dat ik jouw reactie ook nog niet had gelezen...
Dus het klopt helemaal wat je zegt je ziet dingen over het hoofd en daarom ook geen reactie...

Normaal gesproken als ik ik wat schreef kreeg ik vaak (meestal) wel snel reactie dus ik dacht dat wat ik had geschreven bij veel mensen vragen opriep en dat mensen het eng vonden.
(ik dacht dus voor andere mensen en dat is fout) :o
Jouw tip om dit soort dingen te vertellen bij mijn verhaal zal ik zeer zeker onthouden,als je hier nieuw bent is het nog wel een beetje zoeken....

Dus nogmaals mijn vraag....
Zijn er hier mensen die soortgelijke ervaringen hebben en wat hebben die gedaan en heeft het geholpen???
Het medium die wij hebben bezocht heeft gezegd dat het goed is dat hij (waar het over gaat) bij ons is ze zegt dat ik en mijn dochter licht zijn en dat wij hem helpen.....

Maar ik voel veel om mij heen en niet alles is prettig ik stuur het weg en dan gaat het weg maar er zijn nog steeds dingen die gebeuren.....(ik heb er eigenlijk geen woorden voor)

Groetjes Sheva en nog bedankt voor je reactie ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 14 '07
Geeft niets Sheva,

Je hebt niets fout gedaan maar echter een aanname gedaan van iets dat je niet getoetst hebt. Hier zal je de volgende keer toch denk ik meer rekening mee houden, dus dat is de winst van deze omisie ;).

Om je vraag te beantwoorden. Ja ik heb soortgelijke ervaringen nu een paar keer meegemaakt. Een paar vriendinnen van mij hebben kwade geesten bij zich gehad. Ik heb deze op afstand weggejaagd met behulp van mijn vleugelchakra. Daarna heb ik een pyramide van licht gemaakt waarin deze boze geesten niet meer kunnen komen. Iederee kan deze pyramide maken, en hij werkt echt. Meer info over deze pyramide kun je hier vinden:
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi/topic/14/81.html
Sheva
Sheva mei 14 '07
eey Nims ,

Bedankt voor je snelle reactie (hahaha)...
Ik had al gelezen over die pyramide en we gaan het zeker proberen...

Maar hij moet het doen hij heeft er last van....
Ik laat nog weten hoe het verder gaat

Groetjes Sheva :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 15 '07
Ok is goed, ik ben benieuwd!
Wendy's
Wendy's mei 15 '07
Ik ben ook NIET geschrokken van het verhaal hoor :)

En die pyramide is echt een gouden tip!! haha!
Sheva
Sheva mei 16 '07
o.k Wendy ik hoop ook dat het lukt.....
Nog een vraagje helpt dat blijvend of moet je het herhalen??
En werkt het bij iedereen (dit is bedoeld voor een jong persoon 20 jaar) die gaat lachen dat weet ik nu al... :D

Volgens mij moet je heel rustig zijn en je goed concentreren...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mei 17 '07
Het helpt zodra je erin gaat zitten. En het blijft helpen zodra je erin gaat op die momenten dat het nodig is. Je moet je er wel op concentreren en er rustig voor zijn. Steek een kaarsje aan, en laat de persoon zich concentreren op de vlam. Dit is puur voor focussing.
Sheva
Sheva mei 17 '07
Dank je Nims... ;)

We gaan het proberen...
Sheva
Sheva mei 26 '07
Hi Nims nou we hebben het geprobeerd en de eerste keer hebben we vreselijk gelachen(whahahahah).
Maar ik moet zeggen dat hij zich sterker voelt nu en minder bang is hij maakt wel grapjes over `ik ga ff naar mijn pyramide` maar ik moet zeggen dat hij het goed beoefent.

Hij heeft ook van zijn medium olifijn zand gehad en daar moet hij mee spelen...
Klinkt raar maar helpt echt hij kon het eerst niet anraken maar nu gaat het goed en dat kon manja(medium) ook aan zijn foto zien...

Niet lachen maar zijn pasfoto ligt ook in een pyramide bij manja thuis met een bergkristal erop want dat heeft hij nodig zegt ze...
In deze pyramide liggen heel veel foto`s van mensen je wil niet weten, maar wat zij met mensen doet samen met haar man is echt een wonder.

Wel bedankt voor de pyramide van licht we zullen hem vaak gebruiken. ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki