Loading...
nl

foto

Beschermengel
Beschermengel jan 4 '08

Nims kun jij deze foto verklaren...ik heb een aantal foto's waar ik met mijn kleinkinderen op sta en al de foto's zijn op en bepaalde manier licht, net of er een licht aura omheen zit.

Er nog meer foto's gemaakt op de zelfde plek, zonder mij en de kleinkinderen en die zijn gewoon belicht.

http://www.mijnalbum.nl/foto-8dyy6ht6.jpg
ik heb geprobeerd om hem op merudi te plaatsen maar dat lukte niet, dus heb het zo gedaan bij album.

Als jij hem gewoon kunt plaatsen hier is ook goed hoor, mij lukt het niet!

Ik ben benieuwd wat jij er van vind.

Of misschien andere mensen

Beschermengel
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 5 '08
Kun je zeggen hoe deze foto precies gemaakt is? Digitaal, met flits, zonder flits, en of dit weer een scan van de afdruk is, of een negatief scan etc. Ook is de foto veel te klein om er duidelijke details uit te halen, dus op dit moment kan ik er nog erg weinig over zeggen.
Beschermengel
Beschermengel jan 5 '08


Hallo Nims,

Het is een Canon Pc 1049 digi dat staat erop..maar ik maak altijd foto's ermee en deze serie van de kleinkinderen met mezelf zijn anders. En toen ik later weer foto's ging maken op de zelfde plek ..waren ze gewoon belicht!

Ik heb geen flits gebruikt, ik heb de foto eerst moeten scannen om hem hier neer tezetten..maar hij ziet er het zelfde uit!

Ik krijg hem met geen mogenlijkheid op merudi ..ik wil hem wel per email naar je sturen..dan is hij duidelijker.
ik bedoel groter, want er hangt gewoon een soort mist omheen (alleen om ons)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 6 '08
Als je de originele foto (de digitale .jpg) wilt mailen, dan zal ik hem wel voor je online zetten. Je kan hem mailen naar:
mailbox (at) merudi.net ( (at) = @) . Ik heb het zo opgeschreven om spammers te misleiden.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 14 '08
Ik heb je foto toegevoegd aan het fotoboek

Helaas is het een scan van een afdruk en heb je het originele bestand niet meer. Want alleen daaruit valt te bepalen wat er aan de hand is. Het zou bijvoorbeeld een verkeerde intepretatie van de wit-balans kunnen zijn, of een flitser waar iets voor hing, waardoor het flitlicht weer rechtstreeks in de camera is gereflecteerd. Nu valt er niets meer over te zeggen helaas.

Groetjes Julien.
Wendy's
Wendy's jan 14 '08
ben jij dat beschermengel??

nu weetk waarom je merudinaam zo is! ;)
Beschermengel
Beschermengel jan 14 '08

Dank je wel Nims! voor het plaatsen.

Ja helaas heb ik de orginelen foto's niet meer, maar geloof me ...de hele serie met mij en de kleinkinderen zijn zo precies zoals je het nu ziet, er zijn nog meer foto's gemaakt dezelfde tijd en op de zelfde plek met andere mensen en die zijn gewoon! dus niet zo apart verlicht.

Het zal wel een raadsel blijven, maar vondt het toch apart om het hier neer te zetten.

@ Wendy ... ja hihi dat ben ik, wel extra mooi opgemaakt want het was Kerstmis ( 2 jaar geleden )
Dank je wel in iedergeval!

Liefs Beschermengel
Serenity
Serenity jun 5 '12
Ohhhh BE wat ben jij een mooie vrouw!!
Leuk je te ontmoeten lieve vrouw die je bent!




XXXXXXXX
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 5 '12
smilehaha een berichtje uit de oude doos (2008)

het geeft niet hoor, het is eigenlijk wel leuk inderdaad om Beschermengel eens te zien...

Misschien weet je het antwoord al op jou vraag, Beschermengel?

Wat ik zie is een aura en krijg letterlijk door: bescherming
Het kereltje? ik weet niet of het een jongetje is?
Maar dat maakt ook niet uit...
Als je kijkt naar de arm waarop het kindje rust kun je heel lichtjes een soort roze zien...
Wit staat voor bescherming van gene zijde, en roze associeer ik altijd met zuivere moederliefde ( oma-liefde kan ook)
^^ iets wat ik maar zelden zie, helaas...

heel mooi!

(ik krijg een brok in mijn keel van die kleine lieve voetjes in dat pakje wat hij/ zij aan heeft tongue)

smilelief!

bedankt Serenity smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki