Loading...
nl

Voorspellingen voor 2008

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 4 '08
Ik doe eigenlijk niet echt aan voorspellingen (telt 2012 ook ;)) maar ik heb echt zo'n gevoel dat 2008 vooral een vernieuwend jaar met heel veel nieuwe en vooral goede dingen gaat worden. Wie van jullie heeft ditzelfde voorgevoel?
Delen:
Helma
Helma jan 4 '08
Dat is heel grappig dat je het zegt Nims, want daar dacht ik vandaag ook eens over na. Ik heb meer een vreemde, afwachtende houding over me. Het gevoel van: het kan vriezen, het kan dooien. Maar dat komt omdat er weer veel op stapel staat in mijn persoonlijke leven. Onzekerheid over opleiding en baan bijvoorbeeld. Dit kleurt mijn beeld.
Helma
Helma jan 4 '08
Ik vergat nog iets: tegelijkertijd maakt het me ook niets uit of alles wel of niet gaat zoals ik graag zou willen! Uiteindelijk komt het altijd weer goed.
Thomas A
Thomas A jan 4 '08
Ja NiMS, voor mij is dat ook zo. ik heb ook zin in vernieuwing en verandering. Zeker door weer op mijzelf te gaan en in een andere stad gaan wonen geeft veel positieve energie..........

Ook kosmisch is er van alles aan de gang en komt er een verhelderende en bewustere energiestroming steeds meer op gang. Dit kun je ook zien aan velen om ons heen. Ook hier op dit forum. Velen zitten in een innerlijk bevrijdings en bewustwordingsproces.

Thomas
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen jan 4 '08
2008...

Mijn eerste ingeving, verandering.
Ik heb het idee dat ik steeds dichter bij mij en mijn levenspad kom. En gek genoeg ik heb er vrede mee. Je eraan overgeven is makkelijker dan ertegen vechten. Ook al moet je offers maken en scheiden sommige wegen.

Ik heb steeds meer drang naar vrijheid. EN natuurlijk zit echte vrijheid tussen je oren. Maar dat weten de meeste mensen niet in mijn beleving. Misschien komt dat dit jaar wel inzicht dat vrijheid niets met regels en wetten te maken heeft maar met je eigen beeld van vrijheid of moet ik zeggen je beeld op je beperkingen..
Anne
Anne jan 4 '08
Er zullen ongetwijfeld dingen wel veranderen in 2008. Maar ik sta er nooit zo bij stil wat er gaat gebeuren. Omdat ik denk ik zie wel hoe het loopt :)
Elk jaar heeft zijn goede en minder goede dingen.
admin
admin jan 4 '08
Ik deel dat gevoel wel, toch denk ik ook dat alle teksten over grote veranderingen hier wel degelijk hun invloed op hebben( op mijn gevoel).

Langzaam worden we allemaal wakker.
Wendy's
Wendy's jan 5 '08
Ik denk juist heel slecht over het jaar 2008.. Ik denk dat het een en ander in de wereld zal gebeuren, met amerika blablabla.

ik heb er een slechter gevoel bij als 2007.. in het algemeen!

maar over mezelf ongeveer hetzelfde als 2007
ome willem
ome willem jan 5 '08
Goede Middag allemaal...

Het is weer mooi weer vandaag...
Iemand al bliksem gezien vandaag ??
Helma
Helma jan 5 '08
Hallo ome Willem: was er bliksem voorspeld dan?
Lena
Lena jan 5 '08


Ben nieuwsgierig
:PWat vertelt die bliksem ome willem !!
admin
admin jan 5 '08
Hete bliksem?
(warme appelmoes met aardappelen :))
Lena
Lena jan 5 '08

:D
Lena
Lena jan 6 '08
Even serieus nu,wens echt dat het voor iedereen een heel goed jaar wordt.
Vernieuwingen, persoonlijke groei kunnen daarbij spannend en leuk zijn!
Helma
Helma feb 13 '08
Op dit moment kan ik zeggen dat wat ik nu van 2008 heb gezien al erg bijzonder is voor mij! Ik groei hard, en dat voelt erg goed. Dit komt met name door de fijne dingen die ik hier lees. Ik doe niet altijd mee, omdat ik het lang niet zo mooi kan verwoorden als jullie allemaal. Ik weet nu al wel dat 2008 zoveel mooier wordt dan 2007!
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 13 '08
Wat ik kan zeggen is dat 2008 vooral veel nieuwe dingen met zich mee heeft gebracht, die lang niet altijd even prettig waren. Het oude vertrouwde is dus aardig weg.
Vlinder
Vlinder feb 14 '08
Wat ik voel bij het jaar 2008...
Dit jaar wordt helemaal mijn jaar, ik groei als kool... en ik kan niet wachten wat er allemaal voor lessen langs komen dit jaar...
Het jaar 2008 is voor mij een heel spiritueel jaar waarin veel veranderingen komen, vooral voor de genen die nog wakker geschud dienen te worden... en ik hoop daar mijn steentje aan bij te dragen...
Mijn hart loopt over van liefde.... ik straal en voel me krachtig en dit zal steeds meer worden naarmate het jaar aan me voorbij trekt.... en ik hoop dat mijn prins op het witte paard me zal vinden (hihi).... Kortom, 2008 wordt een fantastisch jaar... stel je hart open voor de universele liefde ... is mijn boodschap...
Lieve groetjes Yvonne
liesanne
liesanne feb 15 '08
Vlinder
Vlinder feb 15 '08
Heey Liesanne...

Dit is een heel mooi plaatje en ik koppel het aan de universele liefde die we allemaal bezitten in onze ziel alleen zal je de keuze zelf moeten maken om het te kunnen zien..... maar met dit plaatje zijn mijn woorden vertaald... dank je..

Lieve groetjes yvonne
Lena
Lena feb 16 '08
 Origineel bericht van: Vlinder
Wat ik voel bij het jaar 2008...
Dit jaar wordt helemaal mijn jaar, ik groei als kool... en ik kan niet wachten wat er allemaal voor lessen langs komen dit jaar...
Het jaar 2008 is voor mij een heel spiritueel jaar waarin veel veranderingen komen, vooral voor de genen die nog wakker geschud dienen te worden... en ik hoop daar mijn steentje aan bij te dragen...
Mijn hart loopt over van liefde.... ik straal en voel me krachtig en dit zal steeds meer worden naarmate het jaar aan me voorbij trekt.... en ik hoop dat mijn prins op het witte paard me zal vinden (hihi).... Kortom, 2008 wordt een fantastisch jaar... stel je hart open voor de universele liefde ... is mijn boodschap...
Lieve groetjes Yvonne


Klinkt lekker positief Vlinder!! :)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki