Loading...
nl

Toch nog ingelogd?

Helma
Helma jan 2 '08
Ik heb een vraag. Als ik op Merudi ben geweest, en weer wegga, log ik altijd uit. Als ik dan na bijvoorbeeld een uur op de site kijk zonder direct in te loggen (dus anoniem), staat mijn naam nog steeds tussen het rijtje van ingelogde mensen. Weten jullie hoe dat kan? Het lijkt dan net alsof ik de hele dag op de site ben, maar dat is niet zo. Als ik vervolgens weer inlog, sta ik er natuurlijk ook weer tussen. Ben benieuwd wie antwoord weet.

groetjes, Helma.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 2 '08
Ten eerste duurt het 45 minuten voordat iemand volledig uit het lijstje is verdwenen. Ook wordt dat lijstje nog wel eens gecached, wat dus betekend dat als je een andere pagina's bekijkt dit lijstje er nog wel eens anders uit kan zien. Om zeker te weten dat je niet meer in het lijstje staat, kun je dit via de details http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php?ubb=online bekijken. Dit lijstje is altijd correct, en zie je ook het tijdstip van de laatste keer hier. Je zal bij jou dan zien dat als je uitgelogd bent, hij je niet meer zal zien.
Helma
Helma jan 2 '08
Oke, dankjewel voor je snelle antwoord! En bedankt, voor je heldere uitleg. Ik dacht dat ik zelf misschien iets verkeerd deed met in- of uitloggen.

groetjes, Helma.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki