Loading...
nl

Fotolezen Meoi Aislin

Meoi Aislin
Meoi Aislin dec 30 '07
Hey lieve mensen,

Ik vroeg me af wat jullie reacties zijn bij deze foto's.
In vergelijking tot die andere, denk ik dat jullie behoorlijke verandering zien..
Of in ieder geval, ik zet er 2 naast elkaar.

De 1e van 4 dagen terug, de ander van vrijdag.

Ik hoop gauw een reactie te horen.
Als jullie me advies kunnen geven? Graag..

Liefs,

Meoi
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 30 '07
Enig idee waarom je denkt dat een fotolezing jou het antwoord gaat geven wat er precies gebeurd met je is? Misschien gebeuren sommige dingen helemaal niet om jou, maar om "de ander". Op de foto's is er geen verschil, tenslotte ben jij altijd wie je bent ;). De ene dag net wat meer dan de ander :).
Meoi Aislin
Meoi Aislin dec 30 '07
Nou, omdat ik op de ene foto nog gelukkig ben, en op de 2e niet..
Mijn relatie is over.. na 2 jaar..
Ik weet niet wat ik moet doen en ik wil hem terug..:(
Debiorah
Debiorah dec 30 '07
Hey Meoi
Ik snap dat dit een rottijd voor je moet zijn.
Daarom wil ik je sowieso veel sterkte toewensen en het advies te geven om tijd te nemen voor jezelf.
Wat je verteld maakt het fotoleZen niet makkelijker(althans voor mij), het geeft namelijk al een richting.
Wat ik me afvraag wanneer was je nog gelukkig, op foto 1 of 2?
Want zoals ik het zie was je foto 1 ongelukkiger dan op foto 2.
Daarnaast is het erg kort geleden om te beslissen wat je nu echt wilt. Soms is het beter om daar wat meer tijd aan te geven.
Ik wil wel proberen of ik wat uit je foto's kan halen maar dan vraag ik je om wat geduld te hebben. ;)
inneke
inneke dec 31 '07
Hey Meoi,
Ik snap dat je je rottig voelt en dat je iets wil doen om dat te verlichten, maar is een nieuwe fotolezing het antwoord? Pijnlijke gevoelens maken deel uit van het leven, hoe graag we er ook vanaf willen. Geef jezelf de tijd en de ruimte om te verwerken en om naar binnen te gaan. Het is daar dat de wijsheid te vinden is.
Fotolezingen zijn leuk en kunnen verhelderend zijn, maar ze dienen niet om problemen op te lossen.
es
es dec 31 '07
Sterkte meis! Maar wat ze zeggen is wel voor een groot deel waar. Tijd heelt alle wonden, en dat zal ook voor jou zo zijn. Je moet er alleen doorheen. Gun het tijd, en wees er niet bang voor, dan zal je zien dat je straks, aan de andere kant een sterker mens geworden bent!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki