Loading...
nl

Hallo beste mensen

Helma
Helma dec 30 '07
Hallo allemaal,

Vandaag meldde ik mij aan op dit forum. Ik ben erg blij met deze mogelijkheid en in het begin zal ik me voornamelijk bezighouden met lezen. Ik ben een 41 moeder, collega, student en huisvrouw (absoluut in die volgorde van belangrijkheid) en woon samen met mijn twee dochters van 16 en 12. Na lange tijd op een ander forum te hebben deelgenomen wil ik nu hier graag een kijkje nemen. Ik heb een Veluwse en Christelijke opvoeding gehad, maar werd wel altijd vrij gelaten. Sinds een jaar of 15 kom ik nauwelijks nog in een kerk, tenzij het is om hem te bezichtigen. Ik heb Reiki 1. Verder heb ik in een mediumcirkel overduidelijk contact gehad met mijn overleden vader. Soms ruik ik of zie dingen die er niet zijn: het zijn eigenlijk altijd plagerijtjes. Ik heb eens een psyche-tekening laten maken: heel verhelderend! Ook heb ik zelf eens een foto gemaakt waarin iets te zien is wat er in het echt niet was.

Veel voorbeelden van het feit dat er 'meer is tussen hemel en aarde'. Mijn 2e moeder ondezocht mijn getallen eens in de numerologie: ik ben een typische 33-er.
Af en toe leg ik tarot. Ik heb een speciaal gevoel bij Indianen en Afrikanen.
Sinds mijn burnout ben ik me bewuster van de schoonheid van het leven, en probeer ik af en toe de rem er vaker op te gooien.
Nou, dat was het wel. Ik laat gauw het achterste van mijn tong zien, maar alleen als ik me veilig voel.

Vriendelijke groet van HiddenWings.
Delen:
Thomas A
Thomas A dec 30 '07
Jeetje, wat ontzettend leuk om jou hier te zien zeg. Ik weet niet waarom me dit zo ontroert lieve vrouw, maar ik heb de tranen in m'n ogen staan. Misschien wel omdat we al zoveel gedeeld hebben..............

Hoop op een heel fijne tijd voor jou hier. Mensen dragen elkaar hier op dit forum. Echt op een heel bijzondere manier

liefs
Thomaske
Anne
Anne dec 30 '07
Welkom :)
Debiorah
Debiorah dec 30 '07
Fijn je te ontmoeten op Merudi!
Ik denk dat je veel toe te voegen hebt.