Loading...
nl

terug kerende boodschapdroom

Wendy's
Wendy's dec 28 '07
hello,

Ik heb een half jaar geleden (voordat ik een uittreding had), gedroomd dat de wereld verging! Ik was op het strand en er was GEEN zon! de zon was onder gegaan! iedereen was in paniek, iemand vertelde mij dat het geen zin had om weg te vluchten want de wereld zou toch dood gaan. Ik was trouwens niet in NL

Daarna had ik het idee dat dit over een 3de wereld oorlog zou gaan.

Twee nachten geleden had ik een gelijke droom. Ik was niet in NL, eerst was alles overstroomd!! Daarna liep ik het strand op en zag ik dat de zon onder ging, net alsof de zon explodeerde of in de fik stond (maar dat staattie toch al :S). Beetje vreemd, maar in ieder geval hier zou de wereld ook vergaan. De helft van de mensen was in paniek, de andere helft deed niets!

BTW ik voel wanneer ik normaal droom en wanneer het een boodschapdroom is.. En dat was dus bij beide het geval.
Delen:
admin
admin dec 28 '07
Het zou ook een persoonlijke droom kunnen zijn, en niet een voorspelling dat de wereld vergaat.
Kijk je wel eens op de pagina´s over droomuitleg?
inneke
inneke dec 28 '07
Ja, elke droom heeft een boodschap. De boodschap kan ook (en meestal is dat zo) aan jou persoonlijk gericht zijn.
Overstromingen, een zon die onder gaat...zijn sterke symbolen.
Wendy's
Wendy's sep 15 '08
hey stardust of andere die mijn kunnen helpen, als jullie dit lezen..

de 2dromen die ik had, heb ik nu echt meegemaakt. het kwam heel er overeen met elkaar. alleen ik heb het gevoel dat het nog niet afgelopen is, dat er nog wat bij hoord wat gaat gebeuren...

vorige maand was ik op het strand in turkije,, toen was de zee ineens heel wild, had hem daar nog nooit zo wild gezien. toen in de avond zag ik een soort van vallende ster maar van de ene kant naar de andere kant van het helal, maar super groot.. dus waarschijnlijk was het geen ster. toen plotseling explodeerde het boven de zee! echt de hele lucht werd verlicht!! ik schrok best wel omdat ik het zo ongeveer gedroomd had!! de tranen stonden bij me in de ogen, bijna iedereen rende ineens het strand op om te kijken.
Stardust
Stardust sep 15 '08
Wendy

Als de Zon ondergaat, betekent het dat het bewustzijn uitdooft of opgaat in de nacht van het onbewuste. Datzelfde als de zee inbreuk pleegt op het land, de bewuste, beschaafde wereld verdwijnt dan of wordt overspoeld door inhouden van het onbewuste. Dit gaat meest gepaard met grote angsten. Je projekteert die vervolgens in de wereld.
Beetje oppassen met teveel meditaties of uitstapjes. Dit kan instabiliteit teweeg brengen. Zorg dat je eerst zo goed moelijk op je benen staat en doe aardse dingen.
Het is een soort inwijding als je ondergaat in zee of het onbewuste maar niet zonder risico's. Alleen wie moedig en sterk genoeg is kan die krachten doorstaan.
WeltSmertz is een bekend voorbeeld van collectieve invloed uit de oceaan van het leed in het onbewuste. Daartegen is geen individu opgewassen.
Probeer een beetje te begrenzen he?
Liefs
Wendy's
Wendy's sep 15 '08
laughthank you voor de uitleg!! kzal er is over na gaan denken... smileik denk wel dat ik er iets aan heb laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki