Loading...
nl

Droom met overleden moeder

LPChip
LPChip dec 28 '07
Ik heb vaag gedroomd vanacht.

Allereerst een inleiding. Ik heb een lange tijd in Zeist gewoond, maar woon daar al 4 jaar niet meer. Toch, als ik droom, droom ik meestal in een omgeving in Zeist. Zo ook deze droom.

Het begon dat mijn broer op vakantie was, en wij op z'n huis pasten. Ik woonde bij m'n moeder en haar man (mijn stiefvader, vanaf dit moment, mijn ouders genoemd) in het huis in Zeist, waar we 4 jaar geleden woonden. M'n ouders waren naar een soort van spelprogramma gegaan op tv, waar mijn moeder aan mee heeft gedaan. Ik had het opgenomen op video maar kon er zelf niet bij zijn omdat ik op het huis van m'n broer aan het passen was.

Op gegeven moment, toen ik thuis was (na de opnamen van de show) voelde ik de aanwezigheid van een entiteit, en hoorde ik de stem van mijn moeder. Ze was overleden. Hoe, weet ik overigens niet. Ze wilde me vertellen dat ze was overleden. Ze was ook bij Jenny langs geweest, en zei vertelde dat haar moeder af en toe op bezoek kwam. Dan zette ze de televisie aan en dan kon haar moeder kijken. Mijn moeder wilde graag de tv opnames zien van de show waarin ze mee had gedaan. Ik de tv aangezet en video aan het begin gezet, en gekeken of ze op play kon drukken. Ik zag de afstand wel heen en weer gaan, en de knop werdt ingedrukt, maar mogelijk dat er iets voor stond, reageerde hij niet. Ik drukte harder en daardoor reageerde hij wel. Enfin, ze kon nu kijken.

Ze had meegedaan aan een show in een stad waarbij mensen via een kabelbaan van een hoger punt naar beneden moesten glijden, in een soort van race. Hoewel dat voor haar op zich al een overwinning was, werdt ze 5e van de 8, en daar was ze zeer tervreden mee.

Toen ze begon te kijken, zei ik dat ik weg moest, want ik moest naar mijn broer z'n huis om de plantjes water te geven en post op te halen enzo. Ze zei: dat is goed, ik red me wel.

Op een later moment kwam mijn moeder weer te voorschijn. Ze had nu geleerd hoe ze zichzelf zichtbaar kon maken. Ik kon haar ook zien. Mijn stiefvader kon haar echter niet zien maar wel voelen. Hij was dan ook nog steeds verdrietig.

M'n moeder vertelde dan ook over haar ervaringen aan de andere kant. Zo zei ze dat haar knieen kapot waren omdat ze een gevecht had gehad met een entiteit. Op gegeven moment in dat gesprek veranderde ze. Ze ging rare gezichten trekken en maakte rare geluiden. Soort van gek gelach. (als dit een geluid heeft, dan klinkt het zo: bluwahahawiiehahblwawuha) Alsof ze overgenomen was door een andere entiteit. Ik zette een soort van schild op en zachtjes ging ik naar haar toe. Ik omarmde haar en gaf haar liefde en zei: rustig maar, ik ben bij je, en ik bescherm je. Door mijn schild komen ze niet. Ze was ook gelijk weer de oude.

Ik vroeg haar of het weer goed ging. Ze leek advies te vragen van haar eigen moeder en die zei dat het goed was. Toen zei ze: ja, nu is het weer goed.

En toen werdt ik wakker.
Delen:
Anne
Anne dec 30 '07
Ingewikkelde droom en lijkt me nou ook niet heel leuk om te dromen
LPChip
LPChip jan 1 '08
Hij is inderdaad wat ingewikkeld, maar ik begreep em verder wel goed. En ik kan niet zeggen dat ik het als niet leuk heb ervaren, want hoewel ze overleden was, heb ik dat besef niet gehad in mijn droom omdat ze steeds contact bleef zoeken.

Ik weet dan ook niet precies wat de droom voor verdere betekenis heeft, behalve dat ik nu misschien weet hoe ik een schild kan maken.
admin
admin jan 1 '08
Ik wil wel eens in jouw droom duiken Lpchip.
Daar dit echter veel tijd vraagt zul je nog even geduld moeten hebben, maar ik wil het wel graag voor je proberen uit te vogelen als jij dat goed vind.
LPChip
LPChip jan 1 '08
Ja hoor, dat vind ik goed. :)

Neem de tijd hoor, ik ben allang blij dat je het wilt doen.
admin
admin jan 5 '08
Na twee dagen alles op papier te hebben uitgewerkt, hebben Lp en ik besloten dat hij zijn uitleg via pm heeft gekregen.
Niet omdat ik het stiekem wil doen of geheimpjes wil creeeren, maar puur uit respect voor privacy en sommige dingen schrijf ik liever niet open en bloot.

Karin.
Lena
Lena jan 5 '08
Zuiverheid en integer zijn verdient alleen maar Respect!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki