Loading...
nl

stenen therapie

yannick
yannick sep 20 '06
laatst had ik een steen in het bos gevonden, ik keek er naar en zag en voelde dat er een bijzondere kracht in zat.
had daar eigenlijk nog nooit op gelet, maar je kan uit stenen healing krijgen.
elke steen heeft een eigen eigenschap.
je moet wel opassen welke stenen je bij je houd.
ze kunnen ook verkeerd bij je vallen, dus het beste is als je er cker van bent, of vraag naar hulp van anderen.
ik heb 2 kleine stenen bij me, de ene zorgt voor gronding, en door de andere voel ik me zelfverzekerder door. gronding is heel belangrijk, voor mense met een gave.
je moet het zo zien, normale mense hebben een paar zintuigen, en paranormale mense hebben er veel meer, door gronding stroomt alle energie beter door je en je ontvangt meer. net zo iets als je een wasbak hebt, normale mense hebben een paar kranen, en paranormale veel meer, dus kan het ook over stromen. daarom is gronding erg belangrijk.

groeten yannick
Delen:
blue eye witch
blue eye witch sep 20 '06
hey hallo

ik vind helende stenen ook bijzonder want ik ben begonnen om armbanden en kettingen te maken met die stenen.en ben bezig met het uitzoeken van die stenen.
en ik kan je vertellen het is erg boeiend om meer van te weten.en ik ben met je eens dat je grondig moet zijn en de stenen zijn een ondersteuning en geen geneesmiddel.
en niet alle stenen passen bij een persoon je moet goed weten wat je voor steen neemt.
het is ook belangrijk als je een armband of een ketting koopt met die stenen eraan dat je goed navraagt wat voor stenen het zijn en als er verschillende stenen aan een ketting of een armband zit moet je ook goed kijken of het wel bij je past want niet alle stenen kunnen samen.

groetjes ingrid
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
Hey,

Ingrid is sinds kort een stenen expert ;). Misschien zitten hier nog wel meer experts eigenlijk :).

Ik heb sinds kort een stukje rutiel-kwarts. Deze draag ik links (=gevoelskant) en zorgt ervoor dat ik op deze aarde blijf. Wanneer een steen iets voor je doet zal hij tintelen wanneer je hem in je hand neemt. Voel je dit niet? Dan heb je wss niet de juiste steen in handen.

Probeer altijd het materiaal van de steen te achterhalen. Neem nooit een steen waarvan je niet weet waar hij van gemaakt is. Er kan namelijk een vervuiling inzitten die schadelijker is dan dat je weet. Als je het wel weet, dan is er natuurlijk niets aan de hand.
indigo
indigo sep 21 '06
ik heb ook veel stenenen. Maar ik heb het meest met een amethist. Ik heb daarom ook een amethis in mijn ring zitten zodat die altijd bij me is.
En voor mijn gevoel helpt hij me bij mijn migraine
blue eye witch
blue eye witch sep 21 '06
als een steen met metaal is bewerkt bv goud of zilver dan versterkt het dan heeft het een extra werking dan kan het goed klopen dat het goed werkt.
en een amethist is ook voor migraine maar ook voor andere problemen.
yannick
yannick sep 22 '06
als je een steen vaak draagt, moet je de steen af en toe omspoelen met koud water, je mag de steen ook in de zon leggen. na een tijd vermindert de krachten in de steen, door afspoelen of in de zon leggen, bouwt de steen zichzelf weer op
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 24 '06
Kijk wel altijd of er geen bolletjes / scheurtjes in de steen gekomen zijn. Als je een steen intensief gebruikt, kunnen er scheurtjes en bolletjes binnenin komen. Wanneer dit namelijk gebeurd neemt de kracht van de steen ernorm af. Hij is dan aan vervanging toe. Verzorg hem dus goed ;).
blue eye witch
blue eye witch sep 25 '06
heel veel stenen mogen met water omspoelen en in de zon gelegt worden maar kijk wel uit welke stenen somige stenen zijn weer anders.
als je vragen hebt over een steen probeer ik je daar mee te helpen en uitleg over tegeven.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 30 '06
Ik heb vandaag een nieuwe steen aangeschaft. Versteend hout. Ik was in karbonkel, het winkeltje hier dat stenen verkoopt, en ik had hem vast. Ik voelde direct dat de steen werkte, dus heb hem aangeschaft. Links draag ik nu rutielkwarts en rechts versteend hout :).
yannick
yannick okt 1 '06
als ik aan het koken ben, aan welke kant kan ik het beste mijn stenen dragen?? meestal draag ik mijn stenen dan aan mijn rechterkant, of zou ik ze verdelen??
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 1 '06
Dat ligt een beetje aan de steen eigenlijk. Je linker kant is je gevoelskant, je rechterkant is je rationele (denkvermogen) kant. Denk dus na wat je precies wilt stimuleren als je aan het koken bent. Mijn gevoel zegt links, om je creativiteit te stimuleren.
yannick
yannick okt 2 '06
bedankt voor de informatie nims :)
Debiorah
Debiorah okt 2 '06
Ik heb een aangeboren verbinding met stenen. ( met alles eigenlijk)
Het is moeilijk uit te leggen wat deze band precies inhoud. Tegenwoordig kies ik stenen bewuster aan de hand van hun eigenschappen. Vroeger ging het echter vanzelf, zonder te denken gewoon een natuurlijke aantrekkingskracht.
Zo heb ik 1 kristal al zeker 15 jaar, hij is klein en voor anderen weinig bijzonders. Deze steen had ik vroeger altijd bij me in mn mond!
Vraag me niet waarom!
Ik ben er iniedergeval zeker van dat stenen een wisselwerking hebben met mensen. Veel mensen verdiepen zich echt in de krachten van stenen maar ik doe dit expres niet te veel. Want ik wil niet dat mijn kennis mijn gevoelens beinvloed.
Heeft iemand anders ook zo'n band met stenen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 3 '06
Ja ik sinds kort. Ik draag er nu dus 2 altijd bij me. Ik voel ook echt dat ze wat doen. Daarnaast laad ik stenen zelf ook op, als ik iemand een steen die ik draag in hun handen geef, schrikken ze meestal van het getintel. Voor mij een teken dat de steen goed werkt :).

Volgens mij is het ook echt zo, dat de steen zelf de persoon kiest, ipv andersom ;).
blue eye witch
blue eye witch okt 3 '06
daar ben ik met je eens nims het is met heel veel dingen zo.
en als je een getintel voel dan werkt de steen goed en veel mensen zijn er gevoelig voor dan voel je het ook erg goed en somige mensen hebben er geen gevoel bij en die voelen de tintelingen niet.
Mirreke
Mirreke dec 5 '06
Ik heb ook een aantal steentjes, voor aan mijn ketting. Ik heb een labradoriet (gekocht om invloeden van buitenaf tegen te houden) Ik heb een Citrien (voor mijn zonnevlecht, waar vaak de blokkade zit) en een bergkristal (voor kracht en doorzettingsvermogen)
Verder heb ik een vitrinekast waar mijn engelverzameling staat en daar heb ik ook de stenen voor de Chakra's liggen, maar die gebruik ik verder niet.
Toen ik de stenen kocht werd mij verteld dat je geen goud mag gebruiken, vraag me niet waarom...
Ik spoel ze vaak af, volle maan is het zo weinig. Ik vind de stenen ook gewoon heel mooi. Ik heb ook een boekje ervan, Helende stenen van A tot Z.
Liefs
Mirreke
Mirreke jan 18 '07
Wow!! Mooie collectie!
Charlie
Charlie jan 18 '07
Ik heb zelf een amethist, labradoriet, thuliet voor levensenergie, Malachiet voor hulp bij menstruatie en agaat voor zwangerschap. Afgezien van de labradoriet zijn het allemaal stenen aan kettingen. En het enige dat ik daarvan nu nog draag is de ketting met verschillende soorten agaat. De rest is van de ketting af gevallen wat voor mij een teken is dat ik ze niet langer nodig had. En de Amethist? Die moet ik maar weer eens omdoen.
Thomas A
Thomas A jan 18 '07
Grappig, ook ik heb een gigantische collectie (edel)stenen en mineralen. Mijn passie zijn mijn vuurstenen artefacten.

Thomas
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen okt 26 '07
Ik heb een aantal steentjes.

Amethist, om mee te mediteren. en voor stabiliteit als het minder goed gaat. Die is laatst gebarsten en daarna ben ik hem verloren van m'n ketting. had hem niet meer nodig :)

Lapis Lazuli, die draag ik nu voor meer zelfvertrouwen en minder gestrest te zijn.

En een bergkristal. maar die heb ik nog niet omgehad. weet ook niet wat ie voor mij doet.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki