Loading...
nl

mijn midwinterbeleving :-)

inneke
inneke dec 21 '07
Ik ben zo blij
ik ben zo blij
ik ben zo blij....
Daarstraks een heerlijke helende wandeling gemaakt. De bomen en struiken zijn zo mooi helemaal wit van de vorst!
De vastzittende gejaagde energie in m'n rug ging terug stromen en ik kon terug verwondering en speelsheid voelen, joepie de poepie.
Daarna een uurtje geslapen, eindelijk!
En nu mag ik seffens naar de peut, met m'n larimarsteentje om m'n nek :-)
Want ik ben de hele angstig-vermijdende -extreem geprikkelde -stressboel kotsbeu.
En dan krijg ik straks nog reiki ook van m'n ventje.
Is het leven niet mooi als alles weer begint te stromen?

Fijne midwinter voor jullie allemaal!!!

En nu ik dan toch bezig ben, ik was net aan het denken dat het toch echt wel fijn zou zijn om eens gezellig samen te gaan wandelen ofzo met wie zin heeft...Ik ben mijn pcverslaving zo beu, zou leuk zijn om mekaar eens in het echt te ontmoeten ;)
Delen:
Renco
Renco dec 21 '07
Hey inneke

jij ook een fijne midwinter.
Je heb helemaal gelijk met de mooie kleuren van de winter. Zelf vind ik de winter(ook de lente) iets romanisch hebben. De sneeuw vind ik meestal wel leuk om mee te gooien, maar toch vind ik het mooier zoals het ligt op de bomen en wegen.

Laatst keek ik vanuit een flatje en naar de overkant van een rivier en het was een beetje mistig. Het was een ongelofelijk mooi gezicht, net alsof je in rusland stond met een dikke laag sneeuw op de huizen rond om je. Eigelijk te mooi voor woorden.

~Renco
Debiorah
Debiorah dec 21 '07
:)Zelf ben ik geen winterfan, maar zoals jij het brengt heeft het iets heerlijk warms!
Mooi vind ik het absoluut, vooral al die mooie witten takken en spinnewebben. Nu valt het pas echt op hoeveel spinnewebben overal hangen, kleine meesterwerkjes!

En ja een wandeling maken met zijn allen, lijkt mij nog steeds echt superleuk! Maarja als mei-kindje verkies ik de warmte wel boven de kou. Maar ach, van wandelen en goed gezelschap krijg je het ook warm!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 21 '07

Vanmorgen gemaakt, t was zo heerlijk het fietsen van en naar school.
Koud maar tegelijk toch zo warm. Echt heerlijk.
En vooral de verschillende vogeltjes overal.
Echt leuk om naar te kijken de afstekende kleurtjes tegen de witte achtergrond.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 21 '07
Nou ik zo naar die foto kijk valt het me pas op hoeveel rotzooi er in het water ligt

k ga morgen op pad voor een mooiere...
Debiorah
Debiorah dec 21 '07
ja zo jammer he die troep die mensen overal achterlaten! Toch n mooie foto hoor!
inneke
inneke dec 21 '07
Zie het mooie van de imperfectie ;-)
admin
admin dec 22 '07
Ik vind het prachtig, echt waar!
Maar blijf toch liever binnen
Ik heb zo´n moeite met kou, maar dat is een lichamelijke kwestie, mijn lichaamstemperatuur ligt lager dan gemiddeld waardoor ik het erg snel koud heb.

Nee, ben geen kouwe kikker, "grijns"
Klein foutje van de natuur.
inneke
inneke dec 22 '07
Ik heb daar normaal ook vreselijk last van. Maar dit jaar ineens niet!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 22 '07

Vanmorgen op pad geweest :D

En koud.. Ja mijn temp ligt ook lager dan bij anderen. 36.5 is ongeveer normaal bij mij. Ik heb het 's winters koud, 's zomers loeiheet.

Normaal gesproken blijf ik liever binnen in de winter, maar deze keer kan ik de kou wel waarderen. Even afkoelen buiten, genieten van al het wit en de blauwe lucht.
gast
gast dec 22 '07
Zou het komen omdat wit alle hemelse kleuren weerkaatst dat de meeste mensen er een vredig/gelukkig gevoel van krijgen?
Ik moet het nog even een aantal jaar missen, maar alle kleurtjes die je hier ziet doen me ook wel wat.
Debiorah
Debiorah dec 22 '07
Prachtige foto's! :D
Wendy's
Wendy's dec 22 '07
Jah, kheb da wel gemerkt dat het glad was!! lekker botsing met de auto..
admin
admin dec 23 '07
Auto is maar blik, ben je zelf oké Wendy?
inneke
inneke dec 23 '07
Ik heb daarstraks een ijsvogeltje gezien!
Mijn ventje en ik waren aan het wandelen en stopten omdat hij me een knuffel wilde geven.:-) Ik zag achter hem een ijsvogeltje voorbijflitsen, want dat zijn snelle beestjes!

Ben natuurlijk gaan zoeken naar de symbolische betekenis van die beestjes en die ligt verdraaid dicht bij die van Larimar.

Wat een leuke cadeautjes krijg ik toch :-)
admin
admin dec 23 '07
Mooi hé Inneke?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '07
Hier een foto die ik gisterochtend gemaakt hebt. Wat een prachtige natuur is het zo :).
Wendy's
Wendy's dec 24 '07
 Origineel bericht van: Karin
Auto is maar blik, ben je zelf oké Wendy?

Yes, I'm fine!

wel erg geschrokken
admin
admin dec 24 '07
Gelukkig!
Ik snap dat je geschrokken bent, fijn dat je nog helemaal heel bent!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki