Loading...
nl

Positief voor mij?

Tamara26
Tamara26 sep 2 '06
Hoi allemaal!

Omdat ik maandag t ziekenhuis in moet (galblaasverwijdering), wil ik jullie vragen om voor mij een kaarsje te branden of positief aan mij te denken.

Ik geloof namenlijk dat als veel mensen posief aan mij zullen denken, dat dat zal helpen bij mijn herstel.

Aangezien ik een heel verleden in het ziekenhuis heb en vaak ook angstaanvallen in het ziekenhuis krijg, zou ik dit erg fijn vinden...

Ik mag ook alleen paracetamol hebben als pijnstiller, dus dat is niet veel.
Woensdag hoop ik weer thuis te zijn...

Veel liefs
en
dankjewel...
Delen:
mause
mause sep 2 '06
heel veel sterkte en succes maandag. ik zal aan je denken. die angstaanvallen in het ziekenhuis komen me erg bekent voor. niet dat ik echt amgstaanvallen heb, maar kan er niet slapen en wil het liefst meteen weer naar huis. kan me dus heel goed voorstellen hoe dat voor jou moet voelen. hoop dat alles voorspeodig verloopt en dat je er gauw weer bent.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 3 '06
Heel veel sterkte, en ik zal aan je denken!
Tamara26
Tamara26 sep 5 '06
Nou dankjwel allemaal,

ik ben weer terug hoor!!
Een dag eerder als verwacht zelfs.
Alles is goed gegaan.
Heb een beetje pijn, maar daar lig ik niet wakker van.
Ben eem beetje moe en duf maar ja, komt ook wel weer goed.
De galblaas is eruit, dus daar heb ik geen last meer van.
Veel liefs,
LPChip
LPChip sep 5 '06
Goed om te horen dat het allemaal voorspoedig is gegaan.
juppie
juppie sep 5 '06
ben blij dat het allemaal goed gegaan is en dat je een dag eerder naar huis mocht.
Tamara26
Tamara26 sep 5 '06
Ja, ben ook blij weer thuis te zijn. (ookal kan ik helemaal niks)
Heb nu wel vel pijn...
Maar pijn gaat over...

Vind t wel vervelend dat ik mijn zoontje niet kan verzorgen. Mag m niet oppakken. Zeer vervelend, maar ja.

Kus,
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 5 '06
Ik ben blij dat het goed met je gaat! Gefeliciteerd met het goede herstel.
mause
mause sep 5 '06
hoi, super dat je er nu al weer bent, hopelijk gaat het verdere herstel ook voorspoedig. dat je je zoontje niet kunt verzorgen is inderdaad erg vervelend. helemaal omdat je het nu aan anderen over moet laten. bah. maar als alles goed gaat is het voor korte duur en kun je straks weer lekker verzorgen, knuffelen, spelen ed. heel veel beterschap verder.
Tamara26
Tamara26 sep 6 '06
Hoi iedereen!

Nou, vandaag heb ik niet eens pijnstillers hoeven nemen. De pijn is te dragen...
Maar moet wel rust nemen. Tegen de middag begint t wel meer pijn te doen en dan moet ik echt gaan liggen. (niks voor mij!)
Mijn zoontje wordt gelukkig goed verzorgd door papa, dus dat scheelt alweer en ik hoef m niet te missen zoals in t ziekenhuis...
Maar t gaat dus beter! Thanx!
Acheliah
Acheliah sep 6 '06
Nou Tamara26

Ik lees je berichtje net gelukkig is de operatie goed verlopen. Bterschap Sterkte en veel liefs Dieneke
mause
mause sep 6 '06
fijn dat het alweer wat beter gaat. gaat de goede kant op. geen pijnstillers goed hoor. en fijn dat je thuis bent bij je zoontje en dat je steun hebt aan je man.
Tamara26
Tamara26 sep 7 '06
Nou, vandaag gaat t echt weer stukken beter!
Minder pijn, weer een stuk gelopen met de kleine!
Goed he!!
Wel effe gedut nog, had ik wel nodig...
Ja jongens dit gaat de goeie kant op!!!
Liefs,
mause
mause sep 7 '06
alleen maar positieve berichten, volhouden zo. maar pas wel op he dat je niet te snel wilt, want anders heb je straks kans op een terug val. dat zou ook zonde zijn. maar ben blij dat het goed gaat.
mause
mause sep 17 '06
hoe is het nu met de pijn, ed? hoop dat alles weer volgens wens gaat en is.
Tamara26
Tamara26 sep 18 '06
Nou, op zich gaat alles goed.
Ik heb alleen weer iets raars

Ik ben dus aan de rechterkant geopereerd en nu heb ik aan de linkerkant waarschijnlijk mijn rib gekneust door de operatie. Ze hebben alles aan de kant moeten leggen en de druk is waarschijnlijk te groot geweest.
Heb ik weer.

'Sochtends heb ik er niet zo'n last van, maar hoe verder de dag komt, hoe meer pijn ik heb.

Maar aan de rechterkant heb ik helemaal geen last meer. Al heel snel niet meer eigenlijk.
Stond de huisarts ook van te kijken. (Ik was er vandaag)
Na 6 dagen zat ik alweer in een 8baan hahaha!

Maar goed, ik doe mijn dingetje weer. Dat is t belangrijkste!
Liefs,
mause
mause sep 18 '06
das inderdaad snel. wel vervelend van die rib. kan erg pijnlijk zijn zo'n kneuzing. ben wel blij dat je weer je normale dingen kunt doen. en ik hoop dat je rib ook snel beter is.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '06
Ze zeggen altijd dat je beter kan breken ipv kneuzen. Duurt minder lang. Beterschap in ieder geval. Wel positief dat de rest heel goed gaat :D.
mause
mause sep 19 '06
ja klopt zegt men ook. maar beide erg pijnlijk totdat er gips omzit. maar dat kan dus niet bij de ribben. auw.
Tamara26
Tamara26 sep 19 '06
Nee, je kunt niks doen bij ribben.
Alleen maar wachten op hestel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki