Ik ben afgelopen jaar naar een workshop van haar geweest. Nou ja, workshop is veel gezegd. Ik had een paar boeken van haar gelezen en wilde meer weten over wat ze te vertellen had. Maar het begon met mensen op het podium roepen voor een reading. Heel interessant, maar niet waar ik voor kwam. Af en toe behandelde ze iets uit de boeken, maar heel minimaal.
Mijn oordeel over haar: ze kan het echt, ze weet veel en ze is heel handig geweest in het omzetten van wat ze kan naar geld. That's it. Zakelijke tante volgens mij, maar wel een met het hart op de goede plek in principe.
(Nou moet ik zeggen, dat ik niet het lef had om op het podium te gaan staan, maar op een gegeven moment richting het einde, had ze iemand op het podium staan. Ze noemde de letters M (nee) I (nee) en N (nee) en toen voelde ik een soort schopje in mijn buik. Ik heb het idee dat dat Minke was, ik weet niet waarom, maar het was duidelijk niet voor die vrouw op het podium bedoeld, want daarna ging ze over op een andere naam. Maar ik heb zo vaag het gevoel dat dat Minke was, die even wat wilde laten weten, dat ze er was. Door dat schopje in mijn buik, alsof er een baby schopte, terwijl ik toch echt niet zwanger was toen.
De volgende dag had ik de twee laatste inwijdingen van Reiki I en was ze erbij en kon ik haar zelf voelen, heel bijzonder!)