Loading...
nl

Wat vinden jullie van Char?

Lena
Lena dec 18 '07
Nu de uitzendingen weer beginnen over Char zou ik graag horen wat jullie van haar vinden.
Het eerste jaar alles gekeken, maar gestopt met kijken,omdat het me vaak uit evenwicht bracht.Wat vinden jullie dat het op tv wordt uitgezonden?
Delen:
admin
admin dec 18 '07
Hmmm...gemengde gevoelens, ik ben vorig jaar naar Char geweest en heb ook al diverse uitzendingen van haar gezien.
Misschien zit ik er mega naast, maar om de een of andere reden voelt ze voor mij niet "echt". Haar boeken vind ik wel erg goed.
Toch geloof ik wel dat ze contact met boven heeft, maar ook denk ik dat zij op een slimme manier ook veel doorheeft van de mensen die bij haar komen.
Anne
Anne dec 18 '07
Ik weet niet wat ik ervan vind :)
Aan de ene kant weet ze wel dingen maar niet alles en dat kan ook niet.
Maar aan de andere kant je kan ook slimme vragen stellen en dan de antwoorde horen van de persoon die bij je is
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
Ik vind *van de uitzendingen die ik gezien heb* dat ze gokt naar de namen t begint met 1 letter die klopt niet dan nog een en dan volgt een vaak veel voorkomende naam die soms ook niet klopt.

Of ze heeft zoveel geesten om zich heen dat ze allemaal tegelijk iets willen zeggen.

Ik weet het niet maar als ik haar bezig zie heb ik er een ' onecht' gevoel bij
es
es dec 18 '07
Ik ben afgelopen jaar naar een workshop van haar geweest. Nou ja, workshop is veel gezegd. Ik had een paar boeken van haar gelezen en wilde meer weten over wat ze te vertellen had. Maar het begon met mensen op het podium roepen voor een reading. Heel interessant, maar niet waar ik voor kwam. Af en toe behandelde ze iets uit de boeken, maar heel minimaal.
Mijn oordeel over haar: ze kan het echt, ze weet veel en ze is heel handig geweest in het omzetten van wat ze kan naar geld. That's it. Zakelijke tante volgens mij, maar wel een met het hart op de goede plek in principe.
(Nou moet ik zeggen, dat ik niet het lef had om op het podium te gaan staan, maar op een gegeven moment richting het einde, had ze iemand op het podium staan. Ze noemde de letters M (nee) I (nee) en N (nee) en toen voelde ik een soort schopje in mijn buik. Ik heb het idee dat dat Minke was, ik weet niet waarom, maar het was duidelijk niet voor die vrouw op het podium bedoeld, want daarna ging ze over op een andere naam. Maar ik heb zo vaag het gevoel dat dat Minke was, die even wat wilde laten weten, dat ze er was. Door dat schopje in mijn buik, alsof er een baby schopte, terwijl ik toch echt niet zwanger was toen.
De volgende dag had ik de twee laatste inwijdingen van Reiki I en was ze erbij en kon ik haar zelf voelen, heel bijzonder!)
sefewet
sefewet dec 18 '07
hoe zit het met verhalen over achter de schermen dat ze gewoon praat met die mensen en al erover ook de namen van de overledenen en al?

persoonlijk heb ik zowiezo het gevoel dat ze nep is...
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 19 '07
Ik heb helemaal niet het gevoel dat ze nep is, maar dat ze wel een beetje haar doel voorbij geschoten is. Toch heeft ze wel degelijk een belangrijke publieke functie in het bewustmakings proces van het leven na de dood. Zonder haar, wisten veel minder mensen, dat ook doden kunnen communiceren. Dus wat mij betreft, mag ze lekker doorgaan.
Mimi*
Mimi* dec 19 '07
Ik weet niet of ze echt of nep is. Op de televisie komen de meeste dingen nep over omdat ze echt zijn 'gemaakt'. Af en toe noemt ze net iets te veel namen en gokt ze net iets te veel. Maar vind het boeiend om naar te kijken.
admin
admin dec 19 '07
Och echt of nep wat doet het er eigenlijk toe, ze maakt veel mensen erg gelukkig waardoor ze verder kunnen, dat lijkt me het belangrijkste.
Haar boeken zijn erg goed en ik heb begrepen dat ze een aantal misdrijven heeft helpen oplossen samen met de politie.
Het commerciele stoort me en de buitensporige bedragen die ze vraagt, aan de andere kant doet ze misschien wel hele goede dingen met dat geld.

Who the bleep am i?

En eerlijk is eerlijk, zou ik haar op straat tegen komen en ze zou mij een reading willen geven...met open armen hoor!
Grunie
Grunie dec 19 '07
Ik weet het ook niet..wat ik van haar moet denken. Wat ik aan het leren ben, is mijn (voor)oordelen af te leren.

Ze doet het zoals ze denkt dat ze het moet doen. Wie ben ik om daar over te oordelen. Ze komt nu zo lang met haar gave naar buiten en ze heeft zoveel mensen geholpen, een gave zal ze echt wel hebben.

Voor wat betreft die enorme bedragen...de omroep verdient er ook genoeg aan. Als je kijkt naar de manier waarop ze overkomt..is het dan niet ons eigen oordeel/interpretatie die we er op plakken?? Ga uit van het goede in de mens.

En ja, als ik haar tegen kom, heb ik ook zeker nog een paar vragen voor haar ;)
Grunie
Grunie jan 18 '08
Ik wil nog iets toevoegen..heb net een etentje gehad met een oudcollega. Haar zus is vorig jaar overleden na een langdurige ziekte. Onze baas heeft haar verwezen naar een wijze vrouw en medium. En ze is er geweest.

Heel verhaal natuurlijk maar wat ik bij haar heb gezien (buiten wat ze me er over vertelt heeft) kun je vergelijken met wat je bij de mensen ziet die een reading bij Char hebben gehad.

Maar nu heb ik het dus echt gezien. Een mens die heel anders in het leven staat nu dan de laatste keer dat ik haar zag. Haar uitstraling, haar vrede, de manier waarop ze kan terugkijken op de hele periode, de manier waarop ze naar de toekomst kan kijken. Ze heeft alles een plekje kunnen geven. Helemaal geweldig.

Je kunt er in geloven of niet.....alleen al dit te bewerkstellingen, maakt de vraag of er wel of geen leven na de dood is eigenlijk overbodig.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki