Loading...
nl

Wie durft de uitdaging aan te gaan... fotolezen...

123456789
123456789 dec 17 '07
Hoi

Wie wil mijn foto lezen?
Iedereen is welkom!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Hoi,

Graag even de regels lezen die wij hebben voor het fotolezen:
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432#Post14432

Privé lezingen zijn dus niet toegestaan, en ook alleen maar foto's van jezelf.
123456789
123456789 dec 17 '07
Oke dankje..
123456789
123456789 dec 17 '07
niMS wil jij mijn foto dan misschien hier op t forum lezen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Ja dat is geen probleem, maar dan moet ik hem wel ergens hebben. Waar kan ik hem vinden? Je kan hem ook zelf uploaden. In de regeltjes (hierboven) staat ook hoe dit moet.
123456789
123456789 dec 17 '07
Ik opload heb gelijk oke dankje!!
123456789
123456789 dec 17 '07

Hier is mijn foto!
Super dat je de moeite neemt! Ben benieuwd..
123456789
123456789 dec 19 '07
Waarom leest niemand mijn foto..
Anne
Anne dec 19 '07
Omdat het tijd en energie kost :P
Als ik tijd heb zal ik me concentreren op je foto
Maar heb niet zo ongeduld ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 24 '07
Goed, ik zal ook even je foto lezen, dus je geduld wordt dit keer beloond ;). Ook deze lezing is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel of niet klopt.

Wat een ondeugend dametje ben je ;). Altijd weer op zoek naar het randje of iets wel of net niet kan, en als je dan iets niet zo netjes doet, kan je het heerlijk weglachen.

Over aandacht hoef je niet te klagen, want dat krijg je meer dan genoeg. Toch jammer dat het vooral oppervlakkig is en dat er niet zoveel de diepte in wordt gegaan. Hoewel ik ook wel vermoed dat dit ook aan die anderen ligt.

Je bent je de laatste tijd steeds bewuster geworden dat er meer is tussen hemel en aarde, en bent op zoek naar een bevestiging van wat je eigenlijk diep van binnen wel weet. Laat deze lezing deze bevestiging zijn ;). Je hebt nog een lange en spannende weg te gaan, maar hierin zul je erg veel gaves gaan ontwikkelen en versterken.

Ik hoop dat je wel de kracht en zuiverheid houdt, om deze gaves voor het goede te gaan en blijven gebruiken, want ik zie ook dat jij ook verleid kan worden, door de andere donkere kant. Ik weet eigenlijk niet waar dit vandaan komt, maar ik merk een erg sterke achterdocht in je. Deze achterdocht zou wel eens veel verder kunnen doorzingen bij je van binnen, dan dat je op dit moment eigenlijk merkt.

Je hebt een hekel aan moeilijk doen (en dan vooral, mensen die moeilijk doen). Toch raar dat jij dan zelf wel moeilijk mag doen ;). Ikzelf vind dat een klein beetje hypocriet, maar aan de andere kant ken ik er nog zo eentje ;)(mezelf :P) . Dus ach, weet het gewoon van jezelf.

Je bent je bewust van je uiterlijk, en gebruikt dit ook wel eens voor je eigen doeleinden. Groot gelijk zou ik zeggen, want jij weet ook, moeten ze maar niet zo stom zijn haha.

Wat ik zie, is dat jij gevaarlijk bent om mee te spelen. Jij kan mensen raken op een manier die ze niet gewend zijn. En hoewel zij denken dat het van twee kanten komt, laat jij eigenlijk niemand dichtbij.

En dat is iets wat ik ook merk. Je enorme afstandelijkheid / onraakbaarheid. Je bent super sterk, en kan bijna door niets geraakt worden. Wel vreemd dat je door "simpele" dingen dan weer enorm van streek kan zijn. Toch is het altijd maar op bepaalde hoogte, en je kern heb je goed verborgen.

Misschien dat deze lezing toch een eerste stapje is, om wat meer naar binnen te komen. Wat dat betreft wordt je iets te weinig uitgedaagd, en gaat het je allemaal wel makkelijk af (hoewel je zelf zal beweren van niet ;)). Het is maar relatief, en hoe je het bekijkt in het grote plaatje.

Ik zie dus een enorme potentie om je eigen kracht bij jezelf te ervaren en te gebruiken.

En tot slot een ingeving. Drink thee! Lekker veel en lekker gezond. Bij voorkeur groene thee.

Dit was mijn lezing. Ik hoor graag wat je ervan vindt, en of er nog wat van klopt.

Groetjes Julien.
123456789
123456789 dec 26 '07
Hoi Julien,

ZO mijn complimenten! Wat goed zeg. Het klopte allemaal wat je zei. Haha en moest zo lachen om dat: jij mag wel moeilijk doen maar andere mensen niet. KLopt allemaal precies!

Ben nu wel heel benieuwd wat voor gaven ik heb. Maar misschien ga ik daar gaandeweg wel achter komen.

Heel erg bedankt voor je tijd, energie en moeite!
Wendy's
Wendy's dec 26 '07
goede lezing nims
Ayasha
Ayasha dec 26 '07
omdat de foto toch verwijderd is zet ik hier een slotje.
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420