Loading...
nl

kerst

Thomas A
Thomas A dec 16 '07
lieve medeforumleden

Ik wil jullie alvast een heel fijne Kerst toewensen. Ook alle goeds voor het komend jaar

Tevens wil ik een aantal mensen bedanken voor het vertrouwen van het afgelopen jaar. Heel fijne "gesprekken" brachten ook mij verder op mijn pad en ben daarvoor oprecht dankbaar............

liefs en warmte

Thomas
Delen:
Lena
Lena dec 16 '07
Thomas

jij ook!! :)

:Pen voor iedereen hier ook allemaal fijne feestdagen!

Anne
Anne dec 16 '07
Thomas fijne kerst :)
En Voor Iedereen een Fijne Kerst :)
Renco
Renco dec 16 '07
Fijne kerst voor iedereen

~Renco
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 16 '07
Ook ik wil iedereen een hele fijne kerst wensen, en dat de feestdagen vooral in liefde en vreugde worden doorgebracht.
Beschermengel
Beschermengel dec 17 '07
Lieve
Thomas ..en iedereen hier op het forum, heel fijne dagen gewenst en dat er licht.. liefde,vrede in ieder mensenkind mag komen.
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 17 '07
Iedereen een fijne kerst gewenst. En al het goeds voor het komende jaar.

En voor de heksen onder ons.. Een fijne Midwinter aankomend weekend!
LPChip
LPChip dec 17 '07
Iedereen een hele fijne kerst. :)
admin
admin dec 17 '07
Thanks Evelyn,
Thomas wat ben je snel!

Allemaal een kerst met veel licht,liefde en warmte toegewenst.
Thomas A
Thomas A dec 17 '07
Karin;"Thomas wat ben je snel!"
ach, op een kleedje van vlinderzijde
lukt dat dan ook wel.........
inneke
inneke dec 17 '07
JA, ik vind het ook zo snel :-)
Maar dan doe ik alvast maar mee: Geniet er bewust van mensen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Ik vind het dit jaar voor mijn gevoel wel heel snel gaan eigenlijk. Volgende week is het al kerst, maar voor mijn gevoel nog lang niet. Dit jaar ben ik echt niet in de kerststemming lijkt het wel. Jullie wel?
admin
admin dec 18 '07
Nee, ik ook niet, heb wel zin in gezellig samen kokkerellen en lekker kneuterig doen, maar heb voor het eerst geen kerstboom.
Kunst vind ik niet mooi en een echte kan ik niet meer over mijn hart verkrijgen.
Vroeger suste ik mijn geweten nog wel met," och, hij gaat toch de openhaard in, dus hij dient wel degelijk een doel..".
Dat doe ik dus niet meer, ik hou teveel van bomen.
Wél heb ik overal gezellige lichtjes en kaarsjes, dus de sfeer is er wel.
es
es dec 18 '07
Voor iedereen een fijne Kerst, en voor Karin: http://www.adopteereenkerstboom.nl of zoiets, daar kan je een kerstboom met kluit halen, en na de kerst weer terugbrengen. :)
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 18 '07
Wij hebben dus voor het eerst een echte boom ipv een nepperd.

Na de kerst word ie in de voortuin geplant.
Daan
Daan dec 19 '07
Hier is alles in kerstsfeer. De boom (een nepperd) staat, de kerststal is weer ingericht en het kerstdorp staat op de schouw. Ik ben zo'n echte "kerstkneuter" vindt het de gezelligste tijd in de winter. Nu alleen nog een beetje sneeuw en Daan voelt zich weer een klein kind!!

Met kerst zelf hoeven we gelukkig maar 1 dag op pad en de andere dag is lekker voor mijn gezin... lekker uitwaaien aan het strand of in het bos (afhankelijk van het weer) en pick-nicken onder de boom. S' avonds lekker de haard aan en een kerstfilm kijken....

heerlijk!!! was het maar vast zover!!

voor iedereen een hele fijne kerst en voor in 2008.....
May all your wishes comr true!!!

liefs Daan
Grunie
Grunie dec 19 '07
We hebben na sinterklaas gelijk de nepboom in de kamer gezet! Heerlijk zo'n gezelligheid (ook al is ie niet echt). Zelf nog creatief aan de slag geweest, leuk! Nog een paar dagen en dan is het kerstvakantie, lekker...want uit bed komen gaat steeds moeilijker! De donkere dagen voor kerst zei mijn moeder altijd.

Ik wens iedereen vast heel veel gezelligheid, liefde, warmte en genoegen de komende weken en een geweldig 2008!
inneke
inneke dec 20 '07
Et voila, speciaal voor jullie:

http://www.elfyourself.com/?id=1598190831
admin
admin dec 20 '07
Wah Inneke, dat ben jij!
Suuuuuperleuk!
En wat ben je lenig zeg.. ;)
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen: