Loading...
nl

foto lezen zoontje

bien1
bien1 dec 15 '07
hallo

rben pas nieuw op deze forum, graag had ik willen weten als niemand de foto van mijn zoontje nu 3 jaar kan lezen
ik hoop dat ik natuurlijk de foto goed plaatst
groetjes bien
Delen:
admin
admin dec 16 '07
Hai Bien,

Lees de regeltjes van het fotolezen even, hier worden geen kindjes gelezen. Maar je bent van harte welkom om hier mee te lezen en schrijven!

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/14432#Post14432
bien1
bien1 dec 16 '07
hallo

kan deze topic dan verwijderd worden

groetjes en bedankt

Ik wilde enkel weten hoe het met mijn zoontje eigenlijk verder zou gaan. mijn zoontje is nu 2 jaar bij ons (adoptiekindje)
maar zijn taal blijft steeds achter.
hij is hyperactief, en op school schreeuwt hij en loopt constant door de klas en luisterd niet naar de juf

daarom wilde ik weten hoe mijn zoontje eigenlijk was en als dit allemaal zou veranderen
ik ga met mijn zoontje naar een kleurenmadame
chackra enz..
ze vertelde me dat het allemaal wel voorbij zou gaan maar ik wilde toch zekerheid

we willen graag een 2de kindje adopteren, maar weten niet als het wel echt goed zal blijven met ons zoontje
zullen we er wel goed aan doen om een 2de kindje in ons midden te nemen

zo dit was het ongeveer

groetjes en toch bedankt
Lena
Lena dec 16 '07
hallo bien1

hoop dat je iemand vindt die jou verder kan helpen,begrijp dat je je zorgen maakt, en of het allemaal wel goed komt!
snap dat je graag antwoorden zou kunnen krijgen voor de toekomst ook voor het komen van een eventule 2e kindje.
misschien dat er iemand in je omgevging is die jou verder kan helpen?.
tot slot zou ik je willen zeggen vertrouw ook op jezelf en je eigen gevoel, je intuitie klopt vaak wel.opvoeden is niet altijd even makkelijk,dus twijfel je nog over je eigen inzicht is hulp zoeken altijd een goed idee.
Renco
Renco dec 16 '07
Maar bedenk wel, wanneer je een 2de kindje neemt dat niet iedereen hetzelfde is. En dan vooral geen geadopteerd kindje. Dus het hoeft helemaal niet zo te zijn dat het kindje ook zo is als je zoontje nu.

~Renco
admin
admin dec 17 '07
@ Bien,

Google eens naar nieuwetijdskinderen, misschien word je daar wat wijzer van.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Of begin hier met lezen:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.p...%20kinderen.htm

Alles over de nieuwe kinderen.
inneke
inneke dec 17 '07
Het kan voor een geadopteerd kindje sowieso een enorme aanpassing zijn om opgevoed te worden in een ander gezin, in een andere cultuur. Weet je wat hij heeft meegemaakt voor hij bij jullie kwam?
bien1
bien1 dec 17 '07
hallo

ons zoontje komt van de Filippijnen, hij heeft 9 maanden nog bij de mama geleefd, hij heeft op straat geleefd en toen de mama het niet meer kon heeft ze hem naar het weeshuis gebracht.
waar hij vol mierbeten stond en vlak na zijn geboorte moest hij voor longontsteking naar het ziekenhuis gebracht worden

meer weet ik helaas niet of misschien beter wat hij op straat en in het weeshuis heeft meegemaakt.

hij was actief wat hij nu nog is en was ondervoed

ik wil iedereen bedanken die me hier heeft geantwoord, zal deze avond op mijn gemakje lezen over de links die ik ontvange heb

groetjes bien
inneke
inneke dec 17 '07
Het komt ontzettend veel voor dat adoptiekinderen "aanpassingsproblemen" hebben. Hoe goed jullie ook voor hem zorgen, hij heeft in ieder geval meer dan genoeg meegemaakt in zijn eerste levensmaanden om te verwerken.en hechten kan ook moeilijk zijn.
Ik zou de hulp niet enkel in de 'paranormale en spirituele' hoek zoeken, maar zeker ook eens kijken naar deskundige (op gebied van adoptie)psychotherapeutische begeleiding.
admin
admin dec 17 '07
Helemaal mee eens!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy