Hoi Silke,
Ook ik wil graag je foto lezen. Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel en niet klopt. Ik heb overigens de foto met je vriend gebruikt, en het is niet erg dat je de andere foto gewist hebt. Misschien moet je je vriendin gewoon eens vragen of ze zich ook registreert en zich laat lezen. Ik vermoed namelijk, dat er voor haar wel e.e.a. duidelijk zal worden
. Goed, hier komt de lezing.
Ik zie geen stralende ogen, maar ze staan een beetje dof. Dit betekend voor mij, dat je niet in volledig contact met jezelf bent, en dat het volgens mij wel eens zo is, dat jij het gevoel hebt, totaal geen controle over je leven te hebben. Dat jij eigenlijk alleen maar leeft, omdat jij er nu eenmaal bent. Dat jij eigenlijk niet gelukkig bent met dat het gaat zoals het nu gaat.
Je bent erg op zoek, naar jezelf, naar wat je wilt en naar wie je wilt zijn. Toch vind jij het moeilijk om goed naar jezelf te kijken, en kritisch te zijn. Het is namelijk de confrontatie, waar jij slecht tegen kan.
Ik zie ook wat irritaties bij je boven komen. Dus soms kan jij best geiiriteerd zijn, en ook zo reageren. Niet altijd is dit even terecht, en zorgt wel eens voor ruzie's. Gelukkig ben jij niet zo eigenwijs
(sarcastische opmerking
) maar goede humor kan jij wel weer waarderen.
Eerlijkheid vind jij erg belangrijk, en kan jij ook waarderen als iemand eerlijk tegen je is. Ook al is het niet zo leuk wat ze zeggen, als het eerlijk is, kan jij het wel hebben, en zal je eerder geneigd zijn te slikken.
Ik zie ook een deugnietje, jong meisje dat graag speelt en kattekwaad uithaalt. Je vindt het denk ik jammer, dat je dat lang niet altijd meer mag doen, want je vind het juist wel erg leuk om te doen.
Je bent een gevoelig persoontje, die redelijk erg van slag kan zijn. Als er iets gebeurd dat de druppel is, dan heb jij het ook direct goed te pakken, en is er niets meer goed. Waarom wacht je toch zolang met het uiten van de dingen die je dwars zitten? Je kan het jezelf een stuk makkelijker maken, door sneller je binnenste bloot te geven aan je directe omgeving.
Goed dit was de lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.
Groetjes Julien.