Loading...
nl

Silke

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 15 '07
Ik heb ook de 2e foto die je geupload hebt, voor je gelinkt. Dan kunnen de lezers nog kiezen.
admin
admin dec 15 '07
Ik ben geen fotolezer Silke, ik probeer wel eens of ik iets voel zoals de anderen dat doen, maar nee, noppes.
daarom verbaasd het me dat ik juist bij jouw foto wél wat voel.
Niet bij jouw gezicht maar bij het meisje dat naast jou staat.
Als ik in haar ogen kijk dan krijg ik een heel naar en angstig gevoel in mijn buik, haar ogen voelen "leeg", is ze op de foto een beetje aangeschoten (alcohol)?
Geen idee waar het vandaan komt en waarschijnlijk kun je er niets mee maar ik wilde het wel even kwijt.

Liefs,
silke
silke dec 15 '07
Bedank Karin dat je even wilde kijken
het is fijn dat je di graag doet
maar het meisje in kwestie had niets van alcohol op (ze is trouwens mijn beste vriending :))
maar misschien komt het wel door de omgeving
en ik wil nog even exuseren voor het ongemak tegenover de anderen
kwas een beetje aan het knoeien met de foto's, tjah kben niet echt handig op het gebied van computers. maar graag wil ik nog even kwijt dat dit een heel interessante site is en dat ik het super vind dat jullie graag deze mensen helpen ;)
groetjes silke
Anne
Anne dec 15 '07
Karin wat Jij ziet had ik ookal gezien en gevoeld maar wilde er niks over zegen omdat ik dacht het gaat om het linkse meisje silke niet om de rechter...
Maar je hebt gelijk karin haar ogen spreken boekdelen en ik krijg er een heel angstig gevoel bij. Ik word er zelf eng van.
Sorry groetjes aNNe
Renco
Renco dec 15 '07
Hey Anne en Karin,

Dat rechter meises ken ik nu 2 weken maar volgens mij is ze echt geen alcholis of heeft ze iets duister, ze is zelf erg gesellig en zo. Niet beangstigend.

~Renco
silke
silke dec 15 '07
wat julle denken verontrust me een beetje, ze is namelijk mijn beste vriendin en we beleven echt veel plezier samen :)maar graag zou ik ook wel willen weten of jullie af en toe dit gevoel ook hebben over mijn afbeelding of een ander gevoel ?

ik vind het al heel fijn dat jullie tijd willen maken hiervoor,

groetjes silke :)
proost
proost dec 15 '07
Beste Silke, ik ben geen 'fotolezer,' maar zie aan jullie ogen wel dat jij een 'soepel lieve' en je vriendin een meer 'afwachtend lieve' uitstraling hebt op de door jou getoonde foto.
Ik heb ook de andere foto's gezien, die je laat zien en lees daar dat je je biologische vader zoekt. Enig idee waar hij kan zijn? Ik hoop niet dat ik je kwets met deze vraag.
Renco
Renco dec 16 '07
Door eigelijk deze tropic vind ik het raar dat je iemand kan lezen op alleen zijn foto, zoals al hier is bepaald laat een foto nooit iemand op zijn echt zien. Een foto ken gemaakt zijn en iets anders laten zien dan dat hij of zij in werkelijk is.

~Renco
admin
admin dec 16 '07
Ik zeg niet dat dit meisje een alcoholist is.
Het enige wat ik me afvraag of ze (net als zoveel andere mensen wel eens doen) alcohol heeft gedronken en daarom zo´n "lege" blik in haar ogen heeft.
Als ik zeg dat ik angst voel als ik naar haar foto kijk bedoel ik niet dat ik bang van haar wordt, maar precies wat ik zeg, ik voel angst, dat zou kunnen zeggen dat dit meisje ook angst voelt. Dat ze misschien veel verdriet heeft.
Het is lastig om berichten goed te lezen op het internet, dat heb ik al eerder zelf ook ervaren.

Ik vind het juist superbelangrijk om voorzichtig te zijn met uitspraken over iemand foto, juist omdat je iemand heel makkelijk kunt kwetsen, je staat immers open en bloot op het net.
Daarom vind ik eigenlijk ook dat de opmerking van Proost te ver gaat, dat zou je in een pm kunnen doen. Ook al heb je misschien gelijk Proost. Je zegt zelf Proost, " ik hoop dat ik je hiermee niet kwets". Dat zou je kunnen voorkomen door de dame in kwestie een privebericht te sturen, nu kwets je haar waarschijnijk wel.

@ Silke,

Ik zei al eerder dat ik geen ervaring heb met foto lezen, en bij jouw foto zie ik een vrolijke meid, meer kan ik er niet uithalen, ik laat het liever aan de ervaren mensen over, voordat ik onzinnige dingen ga zeggen.
admin
admin dec 16 '07
Nee , dat geloof ik niet Renco, op de foto zie je de persoon met zij n of haar eigen unieke uitstraling, die kan er nooit anders uitzien dan in het echt, of de foto moet geretoucheerd zijn, dan wordt het een ander verhaal.
Beschermengel
Beschermengel dec 16 '07

Eerlijk gezegd zie ik het zelfde als Karin zegt ...angst en lege blik.....

liefs Beschermengel
Anne
Anne dec 16 '07
@ Renco
Foto's zegen wel degelijk iets over iemand. Vooral door de uitstraling van de ogen is voor mij belangrijk als ik een foto ga lezen. Deze uitstraling zegt heel veel woorden in 1 blik.
Een foto is wel een moment opname maar de energie die rond deze persoon hangt zal niet na deze moment opnamen dramatisch anders zijn misschien een klein stukje maar niet helemaal.
Hoop dat je zo iets beter weet wat onder foto lezen valt.
Groetjes aNNe
Anne
Anne dec 16 '07
Silke,
Ik zou graag je foto willen lezen maar beide foto's die je hebt neergezet kan ik niet zo veel mee omdat ik je gezicht en ogen niet goed ziet ze zijn te ver weg.
Heb je een andere foto?
Groetjes aNNe
Anne
Anne dec 16 '07
Buiten alles wilde ik daarom niks over dit meisje eigenlijk zegen ookal zijn mijn gevoelens nog zo sterk en is het moeilijk om dit niet te doen voor mij.
Nu is er een discussie onstaan over gevoelens. Er word niet gevraagd om dit meisje haar foto te lezen dus meer zal ik over haar ook niet zegen. Laat iedereen zijn eigen gevoelens denken en hebben.
Als dit meisje zelf wilt dat haar foto word gelezen moet ze zelf een foto plaatsen en dit zegen.
Groetjes aNNe
silke
silke dec 16 '07
Ik vindt het best wel erg dat er een klein beetje ene discussie is ontstaan, maar tis ook wel wat mijn schuld ik had ook niet zomaar een foto van mijn vriendin erbij op deze site moeten plaatsen, ik had er verder bij na moeten denken. en proost tis leuk dat je mijn foto wilde lezen, aan iedereen wil ik dit medelen maar misschien heb je je een beetje vergist want ik ben namelijk niet geadopteerd maar mijn vriend wel toen hij 7 maanden was dus misschien een klein misverstandje ;)

groetjes silke :)
Renco
Renco dec 16 '07
maar gezien uit de reacties werken de mensen om je heen veel op jou. Miscchien is het handig als je iets van een pasfoto of gewoon een foto waar alleen jij op staat.

~Renco
silke
silke dec 16 '07
ik heb nog foto's waar ik alleen op sta, maar helaas zijn deze niet recent. Nu heb ik een foto met de cam gemaakt, ik dacht eerst dat dit soort foto's misschien niet duidelijk genoeg waren. Hopelijk toch wel :)
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-1092

groetjes silke
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 16 '07
Hoi Silke,

Ook ik wil graag je foto lezen. Het is onder voorbehoud en ik hoor graag wat er wel en niet klopt. Ik heb overigens de foto met je vriend gebruikt, en het is niet erg dat je de andere foto gewist hebt. Misschien moet je je vriendin gewoon eens vragen of ze zich ook registreert en zich laat lezen. Ik vermoed namelijk, dat er voor haar wel e.e.a. duidelijk zal worden ;). Goed, hier komt de lezing.

Ik zie geen stralende ogen, maar ze staan een beetje dof. Dit betekend voor mij, dat je niet in volledig contact met jezelf bent, en dat het volgens mij wel eens zo is, dat jij het gevoel hebt, totaal geen controle over je leven te hebben. Dat jij eigenlijk alleen maar leeft, omdat jij er nu eenmaal bent. Dat jij eigenlijk niet gelukkig bent met dat het gaat zoals het nu gaat.

Je bent erg op zoek, naar jezelf, naar wat je wilt en naar wie je wilt zijn. Toch vind jij het moeilijk om goed naar jezelf te kijken, en kritisch te zijn. Het is namelijk de confrontatie, waar jij slecht tegen kan.

Ik zie ook wat irritaties bij je boven komen. Dus soms kan jij best geiiriteerd zijn, en ook zo reageren. Niet altijd is dit even terecht, en zorgt wel eens voor ruzie's. Gelukkig ben jij niet zo eigenwijs ;)(sarcastische opmerking :)) maar goede humor kan jij wel weer waarderen.

Eerlijkheid vind jij erg belangrijk, en kan jij ook waarderen als iemand eerlijk tegen je is. Ook al is het niet zo leuk wat ze zeggen, als het eerlijk is, kan jij het wel hebben, en zal je eerder geneigd zijn te slikken.

Ik zie ook een deugnietje, jong meisje dat graag speelt en kattekwaad uithaalt. Je vindt het denk ik jammer, dat je dat lang niet altijd meer mag doen, want je vind het juist wel erg leuk om te doen.

Je bent een gevoelig persoontje, die redelijk erg van slag kan zijn. Als er iets gebeurd dat de druppel is, dan heb jij het ook direct goed te pakken, en is er niets meer goed. Waarom wacht je toch zolang met het uiten van de dingen die je dwars zitten? Je kan het jezelf een stuk makkelijker maken, door sneller je binnenste bloot te geven aan je directe omgeving.

Goed dit was de lezing. Ik hoor graag of het nog een beetje klopt.

Groetjes Julien.
nikskeuh
nikskeuh dec 17 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Misschien moet je je vriendin gewoon eens vragen of ze zich ook registreert en zich laat lezen. Ik vermoed namelijk, dat er voor haar wel e.e.a. duidelijk zal worden ;). Goed, hier komt de lezing.

Hoi,

ik heb mij al geregistreerd, ik had silke deze link gegeven omdat ze het wel eens wou proberen. Ik had dit niet gedaan als er zo'n discussie rond was gegaan :/.
Ochja, gebeurd is gebeurd.
Ik moet toegeven dat dat ook niet echt mijn favoriete foto is, het gekke zelfs is dat ik bij die foto de laatste dagen (voor dat deze topic gestard werd) een raar gevoel kreeg.
Nu weet ik waarom.
Even voor de duidelijkheid; ik drink geen alcohol :)ik ben er zelfs tegen, de gevolgen zijn niet zo mooi altijd..

groetjes
nikskeuh :)
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy