Loading...
nl

de wereld vandaag

inneke
inneke dec 14 '07
Er staan verdraaid goede en zeer confronterende films op die site!

http://www.niburu.nl/index.php?showarticle.php?articleID=16460
Delen:
Thomas A
Thomas A dec 14 '07
ja dat is zeker zo Inneke.

een van mijn favo's is Marcel Messing.
gast
gast dec 15 '07
Ja mooi die bewust makende filmpjes.
Gebruik die ook vooral om je zelf bewust te laten worden van wat er in jezelf leeft. De schuld van alle narigheid wordt meestal buiten onszelf gezocht maar het is ook in ons want anders zouden we het niet kunnen zien bij een ander.
inneke
inneke dec 16 '07
Natuurlijk! Maar je ziet ook wat er gebeurt als je dat duistere deel in jezelf de overhand geeft.
De grootste machthebbers in de wereld hebben de karakterstructuur van een psychopaat!
Ergens staat het filmpje van 9/11 Mysteries...
admin
admin dec 16 '07
Zelf heb ik het idee, nu Inneke het over de duistere kanten heeft, dat hoe meer je je naar het licht keert, hoe bewuster je je wordt van dat donkere deel van jezelf.
Zonder donker is er geen licht en andersom ook, denk ik.
Renco
Renco dec 16 '07
Karin,

Dat is zo, zonder duisternis is er niets om te verlichten en dus geen licht en zonder licht zal er nooit shaduw zijn waaruit de duisternis naarvoren kan komen

~Renco
gast
gast dec 16 '07
Tja, wat is de defenitie van psychopaat? De natuur is in zekere zin ook psychopatisch. Want die zorgt ervoor om "zonder aanziens des persoons" het natuurlijk evenwicht te behouden (het eigenbelang van de natuur).
Hiermee wil ik overigens de praktijken van wereldleiders niet goedpraten. Maar ook daarbij is het dat wij niet alle feiten en informatie hebben waarom er zo gehandeld wordt. En alle informatie die we krijgen ook nog eens gekleurd wordt door ons eigen denken hierover. Dus het is niet zo makkelijk om hier over te oordelen.
inneke
inneke dec 16 '07
Soms denk ik dat alles precies gaat zoals het moet gaan.
Renco
Renco dec 16 '07
Dat doet het ook, alleen is dat niet zoals iedereen wilt. Het gaat voor een aantal mensen goed, mensen die er baat bij hebben, maar voor meeendeel, hebben wij gewoon pech en zullen we ons moeten aanpassen

~Renco
Thomas A
Thomas A dec 16 '07
Onzin Renco, goed gaan of niet gaat ook over, wat wil ik en wat wil ik niet en dus weerstanden.

pech?, aanpassen?

we hebben keuzes toch?

We kunnen toch zelf opstaan in ons eigen be-staan?

Thomas
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 16 '07
Goed en slecht is alleen maar relatief. Absoluut gezien, bestaat er helemaal geen goed of slecht ;).
sefewet
sefewet dec 16 '07
 Origineel bericht van: Thomas A
Onzin Renco, goed gaan of niet gaat ook over, wat wil ik en wat wil ik niet en dus weerstanden.

pech?, aanpassen?

we hebben keuzes toch?

We kunnen toch zelf opstaan in ons eigen be-staan?

Thomas


we kunnen keuzes maken en de dingen gaan toch nog zoals ze horen te gaan, maar ons bewustzijns niveau is niet hoog genoeg om dat te begrijpen. wat voor ons een verrassing is kan voor een hogere macht(voor sommigen God), gewoon als een ding zien dat hoort te gebeuren.
Lena
Lena dec 16 '07
doet me erg aan een oud gezegde denken

De mens wikt, maar God beslist :P
gast
gast dec 17 '07
 Origineel bericht van: "Inneke"
Soms denk ik dat alles precies gaat zoals het moet gaan.


Misschien is dat ook daadwerkelijk zo.
Wij weten nog niet eens de helft van wat er allemaal gaande is in de wereld en al helemaal niet waarom en wat de verbanden tussen alles is. Zonder het geheel te kennen kunnen wij er niets aan veranderen.
Ookal willen we dat maar al te graag en het liefst in ons eigen voordeel. Dat is nu eenmaal het overlevingsprincipe in de mens.
Laten we maar vooral hopen dat de mensheid als geheel de veranderingen gaan overleven. Want dat er dingen staan te gebeuren kan niemand meer om heen. De vraag is alleen WAT.
gast
gast dec 17 '07
 Origineel bericht van: NiMS
Goed en slecht is alleen maar relatief. Absoluut gezien, bestaat er helemaal geen goed of slecht ;).


Kan ik niet anders dan mee eens zijn. Maar lukt het je om zo naar dingen in je leven te kijken?
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Dat lukt alleen maar, als je je eigen leven ook absoluut kunt bekijken. Als je niet doorhebt dat jij deeluitmaakt van een groter geheel, kun je ook niet zien dat de dingen in je leven deeluitmaken van ditzelfde geheel. En dat ook goed en kwaad deel zijn van ook ditzelfde geheel.
gast
gast dec 17 '07
Het zou al een hele vooruitgang zijn als we in het midden zouden kunnen staan en daardoor beide zijden zouden kunnen overzien. Maar dan moet je wel helemaal bewust zijn van beide kanten. Het is wel zo dat naar mate je je bewust wordt van je eigen innerlijk je ook meer dingen gaat herkennen in de wereld om je heen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Ik sta er liever boven, dan in het midden. Want alleen van een afstand kun je het geheel overzien. Als je er midden inzit, is het bijna niet te doen ;). Daarbij zijn er niet maar 2 kanten waarop je iets kan bekijken. Er zijn oneindig veel kanten waarop je iets kunt bekijken.
gast
gast dec 17 '07
Dan licht het er dus maar net aan hoe je het ziet, Nims. Want wat nu als het een bol is en geen lijn zoals jij denkt dat ik bedoel. Waar heb je dan het grootste overzicht? Ik denk in de kern. (dus het midden)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 17 '07
Inderdaad is het afhankelijk van hoe je ziet, maar is juist niet de waarneming die nooit de waarheid kan raken? Je moet er buiten staan, en niet er midden in. Maar dat is mijn gevoel erover.
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki