Afgelopen nacht heb ik voor het eerst in jaren mijn droom onthouden en ik was benieuwd naar jullie interpretatie.
Ik was met de kinderen in een mooi land(onbekend) veel mooie huisjes waar we met zijn allen aan het spelen waren. Opeens was er paniek en kon ik in de verte tumult zien in de bossen, bomen en van alles vloog er door de lucht. Toen ik beter keek zag ik dat het monsterachtige dinosaurussen waren, slik.. Als een gek ben ik naar de huisjes terug gelopen en heb alles wat op slot kon op slot gedaan en de kinderen en anderen binnengesloten. iedereen beleef toch maar stiekum naar buiten glippen dus ik was erg druk bezig iedereen opnieuw te vangen en binnen te sluiten. Op een gegeven moment kwamen er mensen naar mij toe en ze vroegen waarom de dino´s bang voor mij waren..? Ik stak mijn handen uit en de dino´s gingen in hun achteruit, op de een of andere manier kwam er een soort kracht uit mijn handen waarmee ik de dino´s op afstand kon houden.
Het vreemde is dat ik de laatste weken steeds meer zie, en dan bedoel ik gezichten die voorbij komen als ik mijn ogen dicht doe in bed(niet in mijn slaap dus), niet alleen gezichten maar ook steden (hele mooie) en de meest prachtige gebouwen, prachtige beelden die ik helaas niet herken. Vreemde plaatsen en vreemde mensen, nooit eerder gezien. Nu herinner ik me sinds jaren dan ook ineens een droom, heel raar. De dromen van middagdutjes die weet ik altijd wel, dat is vrijwel altijd dezelfde droom, zelfde plek bedoel ik dan, maar een ander avontuur.
Ook heb ik sinds een aantal dagen een enorme hoofdpijn, ik heb al jaren last van hoofdpijn, maar deze is wel heel erg heftig. het is geen migraine want zo als de hoofdpijn opkomt kan hij ook weer weg zijn. De dokter kan niets lichamelijks vinden, ik ben helemaal gezond. ook heb ik nu al een aantal malen beelden gezien waarvan ik denk dat het over vorige levens gaat gezien.
Aangezien ik hier helemaal geen ervaring mee heb, wil ik graag aan jullie vragen of er misschien iemand is die dit ook mee maakt of heeft mee gemaakt.
Ik zeg er wel bij dat sinds afgelopen vrijdag mijn energieën echt mega op hol zijn geslagen, zo erg dat ik mij heb ziekgemeld, het is heel moeilijk te functioneren als je steeds in een "andere" wereld rondloopt.Enorme hoofdpijn, heel erg moe, heel onrustig, duizelig, en een overweldigend bliss gevoel afgewisseld met zwarte nachten en dan (volgens mij) de bijna constante stroom van beelden.. leg dat maar eens uit aan de controleur.. Aarden, aarden, ja ik weet het en doe erg mijn best mijn beide pootjes op de grond te houden, ben met hele aardse dingen bezig en vooral veel met stenen.
Wat me wel opvalt is dat dit allemaal begonnen is vlak na het mediteren met mijn nieuwe git steen.
Iemand enig idee?