Loading...
nl

magnetiseren?

Carina
Carina jul 8 '04
Hallo :D
Ik ben een paar jaar geleden ereachter gekomen dat als mijn handen gebruik ik precies voel waar degene pijn heeft.
Door de handen boven de pijn te houden en regelmatig weg te schudden help ik de mensen van de pijn af of verlicht het tijdelijk.
De laatste tijd echter maak ik vaker mee dat mijn handen dan nog warmer worden,maar de mensen die ik denk dan geholpen heb,later veel meer pijn in hun schouder of been of rug krijgen.
Niet altijd maar het lijkt erop dat ik de kwaal dan meer vererger dan dat ik help. Hoe kan dit?
Ik weet ben pas twee dagen lid en kom al steeds met vragen,maar ik zit met zoveel vragen,ik hoop dat jullie dit niet vervelend vinden anders hoor ik het wel.
Liefs Carina
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 11 '04
Hoi Carina,

Het is helemaal niet erg om te vragen hoor. Echter waarom de ander meer pijn heeft kan ik niet beantwoorden. Ik weet niet precies wat je doet en hoe je je openstelt.

Misschien is het wel zo dat wanneer jij mensen helpt, je jezelf niet goed ontlaadt en dus de pijn e.d. in jezelf opslaat. Het kan heel goed dat jij d.m.v. het stralen deze opgeslagen pijn weer uitstraalt. Schud je je handen na afloop wel goed af, en houdt je ze ook onder de koude kraan? Het kan best wel eens zijn dat je jezelf ook niet goed reinigt.
Carina
Carina jul 14 '04
Hallo nimms :D
Ik reinig me van te voren ook na afloop drink ik water en spoel inderdaad mijn handen af.Ook ga ik met mijn handen langs mijn gezicht totdat ik eenzelfde uitsraling van warmte krijg, dit heb ik van iemand geleerd die het magnetiseren al jaren beheerst.
Dus ik weet het ook niet.Wel is het zo die mensen die ik dan probeer te helpen en achteraf meer pijn, krijgen meer lichamelijke klachten hebben als het gebied wat ik dan mag behandelen.
groetjes Carina
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 16 '04
Het kan natuurlijk ook zijn dat je de blokkades in het lichaam van die mensen wegehaald hebt, en dat ineens dus alle pijn / moeilijkheden naar buiten komen. Is het niet zo dat dan na een iets langere tijd de pijn wel minder is geworden dan voor de behandeling?
Carina
Carina jul 20 '04
Hallo Nimms :D
De klachten verdwijnen inderdaad om dan ergens anders weer op te duiken.
Meestal gaan ze dan onder behandeling van een dokter die de klachten dan wel kan verhelpen.
Bij twee mensen door een operatie een iemand door accupunctuur.En een door een kuur.
Het waren dus klachten die naderhand ergens anders weer opdoken dat vind ik zo raar.
Groetjes Carina
P.S nog bedankt voor je reacties [Ok]
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 7 '04
Dat hoeft niet zozeer raar te zijn, het kan heel goed dat de klacht 2 oorzaken heeft, geestelijk EN lichamelijk. Aangezien jij alleen met de geestelijke gesteldheid bezig bent, zou het goed kunnen dat dit een stuk minder voor de "patient" is geworden, en daardoor de lichamelijke klacht de boventoon krijgt.
Carina
Carina aug 11 '04
Hallo nimms [Ok]
Dit zou inderdaad wel eens waar kunnen zijn.
Want de mensen die ik geholpen heb zaten allemaal wel met een probleem,niet dat ik dit heb opgelost maar op de een of andere manier stelden ze zich wel meer open voor adviezen niet alleen van mij maar ook van anderen.
Dus misschien is dit dan toch mijn manier of hulp die ik van bovenaf krijg om te mogen helpen.
dank jewel nimms.
liefs Carina
:D
Zilveren Engel
Zilveren Engel feb 28 '05
kijk ik vind als je iemand behandeld met magnetiseren of een andere manier zoals hand oplegging reiki dat zijn denk ik ze wel die allemaal met aura hen chakras werken, dat je eigelijk niet eens naar de klacht moet gaan kijken het is meer van belang dar je alle lagen van de aura eerst reinigd en ook de chakra's en dan met vitaliseren te beginnen omdat er toch een heleboel mensen zijn die soms niet weten waardoor die pijn is ontstaan en soms doet het ze teveel verdriet en hebben ze het goed weggestopt en weten ze het niet meer en zijn ze het vergeten en als je alles dan reinigd en nieuwe energie toevoert dat je meer succes hebt want waar de klachten zitten hoeft natuurlijk niet de oorzaak te zitten en dat wordt meestal vaak vergeten dat is mijn ervaring met magnetiseren Afz healingmaster ;)
Ayasha
Ayasha jan 20 '06
hm...Ik ken een meisje dat magnitiseert, al redelijk lang. Ze heeft al heel veel mensen en dieren geholpen.
Ze is van Nederland mijn kant uit gekomen en we hadden het er even over, ze had het over iets ze 'geleert' had en dat wilde ze me laten voelen.

Het kwam er op eens op dat ze zei dat ik ook kon magnetiseren.

Maar ik zelf heb hier eigenlijk nooit iets van gemerkt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 8 '06
Nou weet je dat veel mensen eigenlijk onbewust al magnetiseren zonder dat ze dit doorhebben? Als een klein kindje zich bezeerd, dan geven de ouders er vaak een kusje op, of wrijven ze er even over. Wonderbaarlijk werkt dit vaak ook nog. Niet omdat het kindje zich aan het aanstellen was, want die pijn voelde hij / zij wel degelijk. Doordat jij liefde stuurde naar de pijnplek, ging het gewoon over :). ........ Magnetiseren voor beginners ;)
Thomas A
Thomas A jul 20 '06
Dag NiMS

Ik kan mij helemaal vinden in jou hier bovenstaande stelling............

Big smile

Thomas
Debiorah
Debiorah jul 27 '06
yeps, :)ongemerkt doen we t allemaal!
Acheliah
Acheliah aug 3 '06
hallo allemaal
Ja dat is zo zo merk ik dat ook bij mijn kinderen een kusje doet echt wonderen. Mijn dochter masseert mijn knie wel eens als die over belast is en er vocht in zit dat is heel pijnlijk maar zij weet er altijd op de een of andere manier de pijn er uit te halen ik vindt het knap want zonder dat kan ik echt niet slapen ergens hoop ik dat zij wel ontwikkeld en zij mensen kan helpen van hun pijn af.

Groetjes witte herder
Wendy's
Wendy's apr 25 '07
heeft iemand hier ervaring met magnetiseren ofzo ;)

ik weet dat ik dit kan, en voel het ook!! maar ik weet niet zo goed of ik het goed doe.. en hoe ik die energie precies moet gebruiken etc
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '07
Ik kan het en heb er ook ervaring mee. Je gebruikt hier meestal je handen voor. Houd je handen boven de plek dat je wilt magnetiseren, en visualiseer dat je energie uitstraalt. Let er goed op, dat je de energie niet weer terugneemt, omdat je anders de pijn kunt overnemen. Vergeet ook niet je handen te schudden na het magnetiseren, en ze af te spoelen onder de koude kraan. Anders blijft de energie van die ander hangen.
Wendy's
Wendy's apr 25 '07
Jah weet ik.. als ik dat zo doe dan voelt de ander ook warmte/tinteling.. en bij mezelf voel ik dat ook.. maarjah verder moet ik er naar mij gevoel nog wat meer in ontwikkelen (vind ik zelf!!!)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 25 '07
Dan doe je het al gewoon goed. Vaker doen en wordt je vanzelf beter :D.
Wendy's
Wendy's apr 25 '07
oke..! :D
LPChip
LPChip apr 25 '07
Ik wil graag een toevoeging geven.

Zoals Nims het beschrijft deed ik het vroeger ook. Ik heb echter bij chakra therapie geleerd hoe je goed moet magnetiseren.

Gebruik 2 handen, en zorg ervoor dat het klachtenprobleem zich in het midden tussen je handen zit. Met de ene hand duw je als het ware energie naar binnen, en met de andere trek je het er weer uit. Je geeft dan positieve energie, en haalt de negatieve energie eruit. Je moet wel steeds tussendoor je handen afschudden.

Zodra je bezig bent, kun je als het ware het probleem vast pakken. Door deze langzaam uit het lichaam te schuiven kun je ook het probleem oplossen.
Wendy's
Wendy's apr 25 '07
thnx goede uitleg
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki