Toen ik deze foto nam, zat ik niet goed in mn vel, en hoopte dat iemand kon voelen waar het mee te maken had, wat het kan/kon zijn...
Ik zie dat je moeite hebt met directe confrontaties, en daarom heb je ook moeite met de waarheid aan mensen te vertellen. Toch wel jammer, want heel vaak weet jij de waarheid heel goed te treffen. Wat dat betreft heb jij een hele scherpe blik, waar veel mensen nog veel zouden kunnen leren. Toch weet ik heel goed dat dit niet altijd makkelijk kan. Waarschijnlijk ben jij vroeger iets te vaak geconfronteerd met mensen die de waarheid niet wilden horen.
ja ik moeite met confrontaties omdat ik nog bang voor de reactie van iemand ben. een scherpe bli...ik kan snel inschatten hoe iemand is, en zie en voel vaak de waarheid.
Vertrouwen is moeilijk bij je. Dit klinkt misschien raar / hard, maar mensen hebben moeite om jou te vertrouwen. Ik heb het idee dat dit komt door je "ontwijkende" houding. Waarom ik dit bij je voel dat weet ik niet, maar misschien weet jij zelf waarom dit zo is geworden.
ik ben vaak teleurgesteld in mensen vooral vriendinnen die ik had. zij hadden moeite met mijn eerlijkheid en grenzen.
en het kan met mn opvoeding te maken hebben, hoewel ik daar geen schuld aangeef maar dat mn moeder het niet bewust deed.
Ik merk ook dat het moeilijk is om jou de waarheid te vertellen. Ik zie bepaalde dingen waarvan ik niet weet of ik ze eigenlijk wel moet opschrijven, omdat ik namelijk niet weet hoe jij hiermee omgaat. Toch ben ik eigenlijk altijd voor open en eerlijkheid, dus ik ga het ook wel opschrijven. Misschien zie ik het wel totaal verkeerd dus alvast bij deze mijn excuses als ik het mis heb.
ik ben nog bang dat ik iemand kwets.
Wat ik namelijk best wel moeilijk vindt om op te schrijven is, dat ik jou egoistisch vind overkomen. Ik weet niet hoe het komt, maar het zit hem in die kleine dingetjes waarvan je uitgaat dat mensen dat wel even voor je doen, omdat jij dat gewoon aan ze vraagt. Eigenlijk verwacht je ook wel dat ze die dingen voor je doen, omdat jullie nu eenmaal vrienden/vriendinnen zijn. Het gaat mij om het gemak waarop je aan
dit stukje kan ik niet zo goed plaatsen. maar ik wardeer je eerlijkheid! ik vraag niet snel iets aan iemand. ik ben eerder iemand die veel voor anderen wil doen, er voor anderen zijn bedoel ik meer. ik ben de afgelopen jaren aan mezelf gewwerkt en meer mn grensen aan het aangeven, wat soms nog wel moeilijk is. heb vriendinnen gehad ,aar waren meestal vrouwen met problemen. ik mis wel een vriendin bij wie i kme zelf mag zijn, maar ben er nu even klaar mee voor een poosje!
ik wil je bedanken voor je tijd en eerlijkheid. groetjes amethist