ok ik zal een kijken of ik deze vraag ken beantwoorden zoals gij dat graag zou willen.
Nou dan ga ik maar verder waar ik was gebleven
Ik doe nu ongeveer 1 jaar aan het paranormale. Ik zie vaag geestjes vliegen en de "algemene aura" van voorwerpen en levende wezens, verder nog niet echt veel. Dat vind ik eigelijk best jammer. Ik zit nog op school. En ja.. Ik kan nu even niets anders verzinnen om te vertellen. Ow ja ik heb nog geen vriendin.
Nou das was het dan voor nu efkes.
Ten tweede, Anne.
Ok leuk vraag, nee ik voel er helemaal niets van. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik er aan gewend ben geraakt en ze neit meer voel, want ik zie ze al zo lang als ik me ken herinneren.
Hopelijk hiermee je vraag beantwoord.
Efkes je vraagje beantwoorden nims, nee niet veel mensen weten er van dat ik dit heb en zelf heb ik er niet veel problemen mee, alleen dat ik al een lange tijd geen 1 keer een pijnloos lichaam heb gevoelt.
alweer 11:11 (zie het tijdstip van mijn post Renco).
En het valt ook jou altijd op Karin.
Natuurlijk zit ik gewoon klaar met een stopwatch, dat begrijp je wel
'''''''''Efkes je vraagje beantwoorden nims, nee niet veel mensen weten er van dat ik dit heb en zelf heb ik er niet veel problemen mee, alleen dat ik al een lange tijd geen 1 keer een pijnloos lichaam heb gevoelt''''''''''''
als je elke keer een lichaam voelt met pijn neem je dit dan ook over?? Heb je er zelf dan ook last van??