Loading...
nl

Golf van licht

Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 9 '07
Ter herdenking van alle kinderen die de wereld verloren heeft, wordt er ieder jaar op de tweede zondag van december een nationale herdenkingsdag voor overleden kinderen gehouden.

Op deze dag wordt om 19u een kaarsje aangestoken door iedere persoon die zich aangesproken voelt. Dit kaarsje brandt ter ere van alle kinderen die gestorven zijn! Door dit te doen in de verschillende tijdsgordels, gaat er in 24 uur een golf van licht om de wereld
Dit jaar wordt het Worldwide Candle Lighting voor de 11 de

maal gehouden en dit op

zondag 9 december 2007.
Delen:
admin
admin dec 9 '07
Mijn kaarsjes branden, maar dan wel voor iedereen :)
Renco
Renco dec 9 '07
Hey Evelyn,

Mag ik vragen waarvoor deze kinder zijn gestorven, of waardoor?

En mijn innerlijk licht zal ook voor hun branden

~Renco
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 9 '07
Het gaat om alle overleden kinderen ter wereld.

oorlog, ziekte, problemen bij bevalling you name it. Alles kan.

Mijn kaarsje brand vandaag extra voor P.
P. is geboren 15-12-2003. Ik was toen nog zwanger van Michelle die 2 weken later is geboren. Hij is in de vijver gevallen in augustus 2005. Ik was toen zwanger van Jillian. Hij heeft een hevige strijd gestreden, 't is een moedig mannetje. 2 dagen voor Jillian geboren werd, is hij begraven. En 3 jaar later op 15-12-2006 ben ik bevallen van Megan. Ja hij speelt een belangrijke rol voor mij. Hoe leven en dood zo dicht bij elkaar staan..
Lena
Lena dec 9 '07
Mooi om bij stil te staan Evelyn
Voor alle kinderen in de wereld, die een bijzondere plek hebben in iemands hart
Beschermengel
Beschermengel dec 9 '07


Dit wist ik niet, ga het zeker ook doen.

Mijn jongste kind is 12 jaar geleden overleden op 15 jarige leeftijd. Ik vindt het een heel mooi gebaar! en doe er zeker aan mee nu ik het weet!

Wat vreselijk wat je hebt meegemaakt, zo klein nog.
Veel sterkte wens ik je..het is zo intens verdriet een kind te moeten missen. Het is het ergste wat een moeder ( en vader )kan overkomen.

Morgen 10 december zou hij 28 zijn geworden( zijn verjaardag )

Ik zie dat ik te laat ben ..je schrijft om 19 u ..het staat in iedergeval op mijn kalender en zal het volgend jaar niet vergeten.

Liefs Beschermengel

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki