Loading...
nl

Wat zijn uw genezende krachten?

Maria
Maria sep 2 '03
Wat zijn uw genezende krachten?

Wist u dat u zonder het te weten iedere dag aan healing doet? U lacht naar een onbekende, neemt de tijd om naar een collega te luisteren, wijdt een vriendelijke gedachte aan een ver familielid, voelt medelijden met iemand over wie u gelezen hebt en belt een vriend op als u voelt dat hij verdrietig is. Als u uw eigen hand pijn hebt gedaan, wrijft u erover om de pijn te verzachten. ledere keer dat u uw liefde en zorg op deze alledaagse manieren uit, zendt u genezende energieën uit.

Healing op afstand.
U kunt deze acties nog effectiever maken door te leren hoe u uw natuurlijke genezende energieën kunt vergroten. Dit kan zijn in de vorm van healing op afstand, waarbij u krachtige, heilzame gedachten naar iemand in nood "zendt".

Een channel voor healing.
U kunt u ook beijveren om in contact te komen met uw innerlijke bronnen van regeneratieve energie en dit gebruiken om het welzijn van anderen te bevorderen. Hoewel alle mensen het vermogen hebben healing te bevorderen, kunnen sommigen dat directer. Als u empathisch bent, kunnen mensen zich beter gaan voelen alleen al door bij u in de buurt te zijn. Als u sjamanistisch bent, kan het niet anders of u hebt een aangeboren gevoel voor wat goed of slecht zal zijn voor iemand die ziek is. Als u echte paranormale geneeskracht hebt, zullen anderen direct profiteren van uw helende aanraking. Als uw healing vermogen meer spiritueel lijkt te zijn, kunt u misschien als channeler voor healing door hogere machten fungeren.
Delen:
Incripted
Incripted nov 13 '06
ik maak meestal gebruik van Reiki.

tot groot ongenoegen van de meeste van mijn vriendenkring, vooral het deel dat zich wil afsluiten.

reiki heft blokkades op en laat ondergedrukte gevoelens vrijkomen daardoor komt de persoon in aanraking met zichzelf, en dat kan soms histerische gevolgen hebben .

tevens werkt het ook op de aura, maar daar ga ik niet verder op in, mensen die interesse hebben mogen altijd PB sturen ofzo.
Thomas A
Thomas A nov 16 '06
Q incripted: tevens werkt het ook op de aura, maar daar ga ik niet verder op in, mensen die interesse hebben mogen altijd PB sturen ofzo.

Waarom schrijf je het dan? lijkt me toch belangrijker dan hoe jouw vrienden tegenover jouw toepassing van Reiki staan denk je niet?

Thomas
Incripted
Incripted nov 16 '06
thomas, ter informatie, deels omdat ik merk dat aura hier een veel voorkomend woord is.

Ons lichaam dient als kanaal voor de energie die via onze kruin binnekomt en stroomt naar onze handen.



Hoe meer we anderen reiki geven en onszelf behandelen hoe zuiverder ons kanaal wordt.Na het openen van de kanalen kan je anderen behandelen.


Bij een reiki behandeling kan je de warmte voelen, ook tintelingen en kleine schokjes kunnen voorkomen. veel zien kleuren, zoaks paars en groen.
sommige mensen voelen ook niks, dit betekend echter niet dat reiki niet werkt.

Reiki werkt altijd, zolang de mens er open voor staat.

de energie die rondom ieder mens aanwezig is
Alle levende wezens:mensen,dieren, planten en zelfs stenen stralen vluchtige deeltjes uit.
Deze deeltjes noemt men de aura.De aura van de mens is samengesteld uit deeltjes van zyn verschillende lichamen:het fysieke,het etherische,het astrale en het mentale lichaam.
(zoals algemeen geweten hier denk ik)

By iemand die een reiki behandeling heeft gehad,kan de aura zich veel verder dan normaal uistrekken.De waarde van reiki ligt daarin dat het niet alleen ons fysieke lichaam heelt,maar alle niveaus van ons wezen en op die manier duurzaam effect kan bewerkstelligen.Het kan dus zeer de moeite waard zyn om de aura glad te stryken met behulp van reiki.Want een gezonde aura biedt bescherming,wanneer je aura zuiver en krachtig is,dan is hy een schild tegen negatieve energieen.
yannick
yannick nov 17 '06
Wat zijn uw genezende krachten? ik zou eerder zeggen wat denk je allemaal wat ej tot nu kan ;)sommige mensen zijn geboren met een aantal genezende gaves en die weten van zich zelf wat ze allemaal kunnen, maar je moet niet vergeten dat een wezen nooit uitgeleerd is. en veel mensen weten niet van zich zelf dat ze genezende eigenschappen hebben. ze hebben het vaak niet eens door ;). maar ik kan genezen met behulp van:

- engelen
- energie
- verborgen krachten uit de natuur
- je kan via massages genzenen, maar daar weet ik weinig van af.
- magnetiseren
- via apertuur weet ik ook weing van af.
- reiki
- channel voor heling bijvoorbeeld
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '06
Is reikie niet een verzamelterm geworden voor:
Magnetiseren en Chakra-Therapie? Ik heb nooit echt kunnen achterhalen wat reikie anders maakt, dan gebruik maken van je chackra's en energiepoorten. Misschien dat iemand hier dat weet?
LPChip
LPChip nov 18 '06
Reikie is niet zo sterk als chakra therapie, omdat bij reikie je chakra's niet open gezet wordt.
????
???? nov 18 '06
Bij mijn weten wordt bij de initiatie bij Reiki wel degelijk je chakra's open gezet.
LPChip
LPChip nov 18 '06
Hmm raar... Toen ik Chakra therapie leerde werdt mij verteld dat dit bij Reiki niet gebeurde.
????
???? nov 18 '06
Kan best zijn dat ik het verkeerd begrepen heb, het is ook al weer bijna 8 jaar geleden dat ik Reiki 1 heb gedaan. Maar zoals ik het dus begrepen heb wordt bij Reiki 1 maar een klein deel van de chakra's open gemaakt en bij 2 weer een paar erbij en bij 3 alle chakra's.
Maar correct me if i'm wrong.......
LPChip
LPChip nov 18 '06
Mss heb je wel chakra therapie gehad?

EDIT: Heb even gezocht naar reiki, en daar is inderdaad ook een inweiding voor waar je chakra's open gezet worden.

Ik begin me nu een beetje af te vragen wat het verschil is tussen chakra therapie en reiki.
????
???? nov 18 '06
Misschien zit het hem in het feit of je alleen therapie krijgt of dat je een cursus doet.

Dan kan het zijn dat chakra therapie bij de behandeling chakra's opend en bij reiki wordt er alleen energie overgebracht, dus geen chakra's geopend maar meer gezuiverd. Dus bij reiki alleen bij innitiatie en niet bij behandeling.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 18 '06
Ik heb nog geen verschillen ontdekt. Misschien dat Chakra therapie een niet gebruikelijke term is?
LPChip
LPChip nov 19 '06
Of dat Reiki een ander doel heeft.

Ik weet namelijk niet precies wat Reiki doet, maar Chakra Therapie is erop gericht om de chakra's zelf te zuiveren en weer goed rond te laten draaien.
Charlie
Charlie nov 20 '06
Afgezien van dit, weet ik al uit mezelf dat ik genezende handen heb en dus ook pijn kan verlichten en weghalen bij anderen en bij mezelf. Dat is wel lekker, maar ik merk ook dat ik over het algemeen hele ijskoude handen heb. Ze zijn dan niet warm te krijgen en ook zelfs niet onder een hete douche. Mischien dat ik mijn handen eens moet opladen.
Thomas A
Thomas A nov 20 '06
Koop een stuk labradoriet bij de edelsteen winkel en houd het lang in je handen, doe meermaal daags

Thomas
Charlie
Charlie nov 20 '06
Thnx voor de goede raad. Ik zal a.s.a.p. even kijken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 20 '06
ik zal ook eens kijken, want ik heb hier ook last van. Ik verlies enorm veel energie door mijn handen. Nou heb ik wel het idee dat deze energie niet zomaar wegstroomd, maar daadwerkelijk gebruikt wordt :D.
Incripted
Incripted nov 21 '06
nims verlies van energie gebeurd niet zomaar, dit is meetal ten gevolge van emotionele onstabiliteit.

tenzij er iemand in je buurt die energie onttrekt uit je.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 21 '06
Ik geef idd heel veel energie weg. Nou vind ik het ook niet erg, want ik weet dat ik meer dan genoeg heb. Dat er emotionele onstabiliteit zit weet ik niet, maar aan de andere kant is er met iedereen wel iets mis. Dus wie weet :).
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki