Loading...
nl

Yes!!!!

admin
admin dec 5 '07
Vandaag bericht gehad dat ik ben aangenomen bij kPN, de baan is voor ongeveer 28-30 uur dus geen handje ophouden bij de gemeente meer!
I am the champion! dankjewel sinterklaas!

Delen:
liesanne
liesanne dec 5 '07
Van harte gefeliciteerd, Karin!

:)

Liesanne
Dilani
Dilani dec 5 '07
Ah ..Karin ....dat is zo een mooie afsluiter van het jaar..en een heel mooi nieuw begin !!!

Gefeliciteerd.

Ps heb je ze wel gevraagd om een parkeerplaats voor je bezemsteel ?

Dilani
Thomas A
Thomas A dec 5 '07
superdesuper Karin

kun je vanavond wat verder achteruit in de stoel (misschien wel een wijntje)

Het is je gegund!!!!

Thomas
Anne
Anne dec 5 '07
Gefeliciteerd karin :)

Ik kreeg een paar weken geleden te horen dat ik geen werk meer zou hebben volgende week. Ik ben naar het cwi gegaan enzo waar ik gek werd alleen al bij het horen van een uitkering wat je ervoor moet doen 1 keer per week solliciteren en een baan aanemen die je niet leuk vind maar wat wel in je profiel past. Ik dacht nee dit is niks ik heb zelf werk gezocht ik heb gelukkig iets kunnen vinden in de horeca broodjes maken maar dit is niet wat ik wil. Ik wil eigenlijk taarten maken gebak koekjes heb tenslotte diploma voor banketbakker. Ik beschouw dit nieuwe baantje dan maar als tijdelijk en ga op zoek naar een echte banketbakker :)Dit wat ik nu ga doen is veel te makkelijk voor mij dat weet ik nu al ik moet echt een uitdaging hebbn.
Dus weet iemand nog een echte banketbakker????? :P

Groetjes aNNe
Mimi*
Mimi* dec 5 '07
Super Karin! Gefeliciteerd!

Ik weet wel wat voor je Anne! Ga werken bij Jan de Groot in Den-Bosch lekkere bossche bollen maken! :P
sefewet
sefewet dec 5 '07
gefeliciteerd :D
Anne
Anne dec 5 '07
Hahah ja bossche bollen zijn wel lekker :P
Maar het is wel erg ver van me huis wil liever in de buurt :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 5 '07
Van harte Karin! Ga je nog wat leuks doen bij de KPN? Het is nogal een groot bedrijf, dus het kan van alles zijn wat je gaat doen.
es
es dec 5 '07
Mijn man rijdt elke dag naar Zoeterwoude, dus als jij nou hier in Nederhorst bij de bakker komt werken kunnen jullie onderweg naar elkaar zwaaien! :)
es
es dec 5 '07
En Karin, gefeliciteerd natuurlijk! Dat is een lekkere uitsmijter zo tegen het eind van het jaar! Heel veel succes in je werk!
es
es dec 5 '07
http://www.bakkerijde7heerlijkheden.nl/ , hier is de link, maar ze zoeken alleen een schoonmaker helaas...
inneke
inneke dec 5 '07
Proficiat!!!!
dragon
dragon dec 5 '07
geen dank mijn kind
zei de Sint

Nou Karin,
heerlijk voor je!

XX
Lena
Lena dec 6 '07
Gefeliciteerd Karin <:)wat een cadeau!!
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen dec 6 '07
Gefeliciteerd!!!
Beschermengel
Beschermengel dec 6 '07

Proficiat Karin!! :)
admin
admin dec 6 '07
Nou hier in ´s-hertogenbosch zijn de regeltjes wel anders bij de sociale dienst, niet 1 keer maar 15 keer solliciteren in de week en elke maand weer gedreig met intrekken van je uitkering omdat er weer eens wat zoek is (papieren die ze zelf! notabene kwijtraken)
Dus jullie snappen wel dat ik heel blij ben, nee een uitkering is niet zaligmakend hoor.

Wat ik ga doen bij Kpn? Ik kom op een klachtencallcenter te werken.
Dus heb je een klacht bel maar :)

Vandaag heb ik om 14.30 ook nog een sollicitatiegesprek bij een bedrijf dat Nashua-tec heet, ik wacht dit gesprek nog even af voor ik mijn definitieve beslissing neem. Mijn voorkeur gaat uit naar nashua omdat zij samenwerken met het bedrijfje waar ik nu werk en omdat het werk meer uitdaging biedt.
En wellicht is het uurloon ook iets hoger.
Dus nog even afwachten.

Dank jullie wel allemaal!
inneke
inneke dec 6 '07
Aah, die bureaucratische mallemolen is dus niet typisch Belgisch! ;-)

Oh Karin, dat gaan niet allemaal beleefde levenslustige aangename mensen zijn die bellen met hun klachten hoor :-(
Succes nog vandaag!
admin
admin dec 6 '07
Daar heb ik training in gehad Inneke, ik heb in het verleden op de meldkamer van de politie gewerkt en ben daar met hele nare en vervelende dingen geconfronteerd. Qua communicatie red ik me hierin wel, hoop ik...lol.
Met bepaalde technieken krijg je bijna iedereen vrij makkelijk weer kalm, dus ik ben niet zo bang dat mij dat niet gaat lukken.
Pagina's: 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420