Loading...
nl

geknetter en bliksem

Beschermengel
Beschermengel dec 3 '07
Deze droom is van 11-11-1999

Ik droomde dat ik in mijn woonkamer was met de hond ( heel echt )
Ik had de markiezen uit, voor en achter...het ging opeens sneeuwen, achter was de markies al dicht maar voor nog niet.

Ik dacht nou ja het is toch een oud ding dus geeft niet.
Ik keek naar buiten naar de sneeuw met de hond...toen ik plotseling ZO'N HARD GEKNETTER EN BLIKSEM hoorde dat de hond erop af wilde springen, ik kon hem nog net tegenhouden.

Het geknetter de inslag was zo heftig! en toch mooi..ik zag een witte zuil van licht, 'n lading energie die ik nog nooit gezien had..ik kon het ook voelen! want ik deed gelijk mijn ogen open, en kon het geknetter nog horen ( en de droom goed herrineren)

Het gebeurde allemaal vlak voor mijn raam net naast mijn tuin en kon het precies tussen de gordijnen zien.

Beschermengel
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 4 '07
Uhm, misschien een stomme vraag maar wat zijn Markiezen?
admin
admin dec 4 '07
es
es dec 4 '07
Begrijp ik dat je de bliksemflits droomde, en dat het tegelijkertijd buiten ook onweerde?
En markiezen, dat zijn toch van die zonneschermen?
Beschermengel
Beschermengel dec 4 '07

Ja ik heb alles gedroomt..en alle geluiden ook ..alles te gelijk! en behoorlijk hard ..zo hard dat ik er wakker van werd en het geluid nog in mijn oren zat. :S

Ja Nims markiezen dat zijn zonneschermen :Phet zijn van die ronde kappen die naar beneden hangen.
Vroeger zag je ze heel veel tegenwoordig zijn het rechte schermen.
Beschermengel
Beschermengel dec 4 '07
Ik vergat er nog bij te vertellen dat het in het echt dus doodstil was...ik werd wakker en keek naar buiten .maar er was geen donder of bliksem te bekennen..ook geen sneeuw of zo.
proost
proost dec 4 '07
Vreemd dat de hond er op af springt en er niet vandaan springt.
Had jij ook het gevoel op die donder en bliksem af te willen springen?
Beschermengel
Beschermengel dec 6 '07
Mijn hond is altijd erg beschermend voor me geweest( hij is er helaas niet meer)...en in de droom was hij het eigenlijk ook!
Hij wilde me beschermen denk ik.

Nee ik wilde niet op de bliksem afspringen..ik schrok me rot ..maar vondt het gelijk ook wel erg mooi om te zien..die inslag en al dat licht!
admin
admin dec 6 '07
Ik ben gek op onweer en ga altijd het liefste buiten staan.
Dat kan gevaarlijk zijn, dat weet ik en ik ben dan ook wel voorzichtig hoor.
ik vind de kracht van de natuur, het oergeweld echt heel fascinerend.
es
es dec 6 '07
Zo maf, het onweerde hier een paar maanden geleden, en toen stond ik buiten toen er ineens een flits kwam. Ik kreeg echt een klap op mijn kruin toen, het deed echt zeer. Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
inneke
inneke dec 6 '07
Nou moe, de meesten die dit meemaken overleven dit niet hoor of zijn op z'n minst zwaar verbrand!
Beschermengel
Beschermengel dec 6 '07

Nee Es gelukkig niet in het echt meegemaakt..ik weet wel als mensen er door geraakt zijn ( en dan geëlektriseerd zijn ) behoorlijk paranormaal zijn ( dit heb ik wel eens gelezen )..als ze het overleefd hebben!
Beschermengel
Beschermengel dec 6 '07

foutje....geëlektrokuteerd :Sjeetje wat en woord haha
es
es dec 6 '07
Nee, hoooooooo!!! Ik werd niet geraakt door de bliksem, gelukkig niet!! Whoa, nee, dat zou ik niet graag meemaken. Maar hij sloeg in, of nee, er was gewoon vlakbij een flits, en ik voelde die op mijn hoofd. De flits was een stukje verderop, maar het was alsof ik een klap op mijn hoofd kreeg. En ik eet en drink ook nog gewoon, en ik zit hier te typen terwijl ik eigenlijk de was moet ophangen, dus alles is verder goed met me. Maar die klap was gewoon raar. Daarom vroeg ik me af of anderen ook wel eens zoiets meegemaakt hadden.
admin
admin dec 6 '07
Inslagen van dichtbij wel ja, gelukkig niet op mijn kop,lol
es
es dec 6 '07
Maar voelde je dan toch pijn op je hoofd, hoewel de inslag verderop was?
admin
admin dec 6 '07
Nee hoor, het deed geen pijn.
Schrikken was het wel!
dragon
dragon dec 10 '07
Hai Es,

een klap op mijn hoofd heb ik nooit gevoeld, maar ik heb wel een paar ervaringen met bliksem. Een bliksemflits horizontaal door de huiskamer van raam tot raam die vlak over mijn opgetrokken knieen scheerde. Een bolbliksem die langs me heen denderde door de huiskamer en een bliksemflits op ongeveer 5 meter afstand van me. Het ging zo snel dat ik het eerst niet snapte. Het was gewoon op straat in de stad en kaboem, vlak naast me. En ik heel suf "huh, was dat een bom ofzo" :)
es
es dec 11 '07
Wow, dat is wel heftig! Wat een mazzel dat je alle 3 de keren niet geraakt bent. Maar sowieso, de kans dat je geraakt wordt is al klein, en dat jij dan zo iets zo vaak meemaakt! Bijzonder. Of nou, dat is niet echt het juiste woord, maar het is wel opvallend.
Ik denk dat het in mijn geval veroorzaakt is doordat ik kort daarvoor mijn reiki inwijding had gehad, en misschien nog erg gevoelig was in mijn kruinchakra ofzoiets....
dragon
dragon dec 12 '07
oh,

nou ik heb geen idee waarom dat is gebeurd, had in die tijd wel gekke dingen met electriciteit....

Wel maf, he?
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki