Loading...
nl

beschermers

Mirreke
Mirreke dec 7 '06
Zijn er hier mensen die weten wie hun beschermer is? Die er vanaf de geboorte was en je begeleidt in dit aardse leven?
Ik heb 2 mediums over de mijne gevraagd maar geen kon mij antwoord geven. Wel hoe ze eruit zagen en voor de naam gaven ze als antwoord, hoe jij wilt dat hij/zij heet. Ik weet dat mijn oma vaak bij me komt kijken, ik ruik haar af en toe of moet ineens aan haar denken.
Waarom ik dit wil weten? Omdat ik het het fijn vindt om een naam te kunnen noemen als ik "het hogere" vraag om inzicht, licht en steun. Als ik het zelf niet denk aan te kunnen. Bijvoorbeeld bij een hyperaanval.
Nog een reden is dat ik Engelen spaar. Beeldjes van engelen. Ze hebben allemaal een naam en de vleugels zijn van bladgoud, en ze hebben allen een kristallen bol bij die het verleden, heden en toekomst voorsteld. Ik heb er nu 32 en er komen er 65. Ik heb veel boeken inmiddels en een paar daarvan zijn van engelen en beschermengelen. Het boeit me enorm!!
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 7 '06
Ik weet niet wie mijn gidsen zijn. Ik weet wel dat mijn oma er vaak is als ik haar nodig heb. Ook heb ik soms hulp van Gabriel en Michael. Dit zijn echter niet mijn vaste gidsen, dus helaas weet ik niet wie ze zijn.
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
Ik heb hier een site die gaat over gids-schrijven , er zijn vele manieren om in contact te komen met je gids. Ik denk dat als je dit ff googled dat je genoeg interessante info kan vinden! Suc6 en laat ff weten of je wat hebt ontdekt.
indigo
indigo dec 9 '06
Ik weet wel de naam van mijn gids. Mijn gids is Carlo en ik ken hem van mijn vorig leven. We hebben vroeger samen geleeft in het caribisch gebied en hij was mijn opa. We gingen altijd samen vissen. En hij heeft me toen hij dood ging beloofd om in al mijn volgende levens bij me te blijven.
Debiorah
Debiorah dec 9 '06
Dat is erg interessant indigo! Misschien kun jij mirreke helpen om haar vragen te beantwoorden.
Heaven
Heaven dec 9 '06
Ik zou ook heel erg graag willen weten wie mijn beschermengel is.. dacht eigenlijk altijd dat het een familielid was.. maar... tja ben er erg benieuwd naar.. mijn gevoel zegt mijn opa.. maar.... twijfel
Charlie
Charlie dec 11 '06
Ik zou ook graag weten wie mijn gids is. Ik heb namelijk zelf nooit iets gemerkt of gevoeld van een mogelijk iemand die bij mij is.
LPChip
LPChip dec 11 '06
Ik heb dat ook Carolyn. Ben ook benieuwd wie mijn gids is. Ik heb verder ook nog niet gevoeld of gemerkt dat iemand bij mij is.

Er zijn wel momenten dat er iets gebeurd dat ik denk, dat zou wel eens van een gids kunnen zijn, maar verder niet.
Charlie
Charlie dec 11 '06
Hoe kom je daar het snelst en makkelijkst achter??
LPChip
LPChip dec 11 '06
Weet ik eigenlijk niet. Ik ben zelf van mening, dat als het belangrijk is dat ik weet wie mijn gids is, hij/zij zich vanzelf wel aan mij voorstelt.
Charlie
Charlie dec 11 '06
Ik ben wel benieuwd wie het bij mij is.
Wendy's
Wendy's dec 11 '06
Ik heb meerdere malen contact gehad met mijn gids. Meestal met uittredingen.
Carolyn, als je ook contact met je gids wilt, kun je het aan haar vragen, voordat je uittreedt.
Dit werkt tenminste wel zo bij mij, misschien is het voor jouw wel anders, kweetnie.
Maar je kunt het in ieder geval altijd proberen. ;)

Ik denk ook dat het makkelijker is om in een uittreding je gids te ontmoeten. Omdat je dan uit je stoffelijk lichaam bent, en aangezien een gids ook geen stoffelijk lichaam heeft.

Maar dit kan voor iedereen anders zijn. :)
Incripted
Incripted dec 12 '06
 Quote:
Origineel van NiMS:
Ik weet niet wie mijn gidsen zijn. Ik weet wel dat mijn oma er vaak is als ik haar nodig heb. Ook heb ik soms hulp van Gabriel en Michael. Dit zijn echter niet mijn vaste gidsen, dus helaas weet ik niet wie ze zijn.
Gabriel en Michael zijn engelen en geen gidsen lijkt mij... er is een duidelijk verschil tussen de twee volgens mij is een gids een entiteit, een mens, energie of ziel zonder lichaam. Wanneer een ziel onze 'aardse leerschool' volledig heeft doorlopen, kan die ziel ervoor kiezen om hoofdgids van iemand te worden. Die ziel gaat een andere ziel begeleiden in de persoonlijke groei.

een engel daarintegen, Engelen zijn mensen, die NIET doorschijnent zijn, ze zijn tastbaar en je kunt niet door ze kijken., Het probleem is dat je ze alleen ziet als je wat met ze heb. paranormaal enzo.

en dan is er nog een verschil tussen Engelen en Beschermengelen ook.

maar dan dwaal ik af van het onderwerp.

ik wou dit enkel even toelichten.
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
maar engelen zijn toch ook entiteiten? of begrijp ik dat verkeerd
Incripted
Incripted dec 12 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
maar engelen zijn toch ook entiteiten? of begrijp ik dat verkeerd
engelen zij totaal GEEN entiteiten.

Engelen zijn mensen, die een soort oorspronkelijke vreugde uit het paradijs hebben meegekregen. Geloof me, engelen zijn wezens van vlees en bloed, die op een onzichtbare wijze de wereld recht houden. Of mensen op het rechte eind houden ... Iedereen heeft een eigen Beschermingsengel!

Diep in hen voel je iets van het mysterie Van een ondoorgrondelijke goedheid, die door alles heen naar de mensen toe wil. In hen wordt een liefde tastbaar, die je zomaar omarmen wil.
Wendy's
Wendy's dec 12 '06
Dus zelfs iemand op dit forum zou een engel kunnen zijn. :)
Incripted
Incripted dec 12 '06
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Dus zelfs iemand op dit forum zou een engel kunnen zijn. :)
Ik heb al heel wat engelen ontmoet! Soms kwamen ze uit de massa getreden, doken op uit de straat, gaven je een hand en losten je problemen op en verdwenen weer in de straat en in de massa. Soms komen ze ook als je in diepe problemen zit, als je zelfmoord wil plegen of als je ze heel erg hard nodig heb.

met andere woorden, ja.
LPChip
LPChip dec 12 '06
Hoe zit dat dan met beschermengelen? Zijn dat ook mensen van vlees en bloed?

En weet een engel van zichzelf dat hij er een is? (Want dat lijkt mij niet namelijk)
Incripted
Incripted dec 13 '06
 Quote:
Origineel van LPChip:
Hoe zit dat dan met beschermengelen? Zijn dat ook mensen van vlees en bloed?

En weet een engel van zichzelf dat hij er een is? (Want dat lijkt mij niet namelijk)
Dat een ieder mens op deze aarde wel een paar beschermengelen heeft. Het is een term die wij mensen ons hebben aangemeten omtrent de tot nu toe onverklaarbare ervaringen. Beschermengelen moet u niet zien als onzichtbare engelen met vleugels die u bij bijvoorbeeld een dreigend conflict in de vorm van een handgemeen beschermen door met uw tegenstander onzichtbaar te vechten. Engelen vechten niet. Engelen begeleiden. Engelen zijn er voor u. En voor iedereen. Een ieder mens heeft enkele specifieke beschermengelen. Ze begeleiden u gedurende uw gehele aardse leven. En zullen bij je zijn in de hemel.

Beschermengelen zijn onzichtbare begeleiders van onze Ziel die samen met onze Ziel proberen de lijn van onze levensdoelstelling aan te houden. Wij mensen dwalen in ons leven nogal eens af. Dan kunnen ze hun beschermingsengel verliezen, en zelfs zorgen dat hun of haar engel haar Vleugels verliest!, Dit kan je doen door een engel te bedriegen.
Mirreke
Mirreke dec 13 '06
Wat ik begrepen heb van wat ik gelezen en gehoord heb, heb je een vaste beschermengel bij je. Die blijft bij je van je geboorte tot je dood. Die engelen hebben ook nooit aards geleefd. En verder komen er verschillende engelen die je door bepaalde fases helpen. Ligt eraan wat hun specialiteit is. Verder kunnen overleden familieleden of vrienden af en toe een kijkje komen nemen bij je. Maar verder zijn ze ook met hun leerproces bezig. Zelfs na de dood blijf je werken! Verschillende mensen hebben aan me gevraagd waarom het zo belangrijk is om een naam te weten. Nou ik ben niet voor niets mens en wil graag dingen weten/onderzoeken. Voor mezelf vind ik het gewoon fijner om iets bij naam te kunnen noemen. Dat geeft mij meer duidelijkheid, het is allemaal al zo moeilijk te bevatten af en toe. Het idee dat je een engel bij je hebt waarvan je de naam weet vind ik gewoon prettig. Maar goed, hun willen natuurlijk dat je hun sowieso vertrouwd. Vertrouwen hebben in het hogere. En of ie dan piet, jan of klaas heet maakt voor hun niet uit.
Wat is een naam en wat is tijd bij hun, niks!
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki