Loading...
nl

Nieuw Huis inwijden / Reinigen

JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '07
Als je een huis goed wilt inwijden / reinigen zodat er geen eniteiten meer kunnen rondhangen, moet je de volgende 3 rituelen, inwijdingen uitvoeren:
1. Je huis bewust ontsluiten en begroeten. Als je binnenkomt en de sleutel in het slot steekt, begroet dan je huis en zeg het gedag. Doe het bewust en open de deur. (Dit kun je daarna trouwens blijven doen).
2. Verlichten door in de kamers in iedere hoek een kaars en een bloem neer te zetten. Dit kan ook een waxine lichtje zijn. Kijk wel uit voor brandgevaar! Laat de kaarsen opbranden.
3. Loop drie keer om je huis heen om je eigen omgeving te maken. Als je niet makkelijk om je huis kunt lopen, kan je ook een groter rondje lopen, of een blokje om je straat lopen. Het gaat erom, dat je dit bewust doet.
Delen:
admin
admin nov 30 '07
Hmm, Als je een huis vol lifters hebt mag je wel meer geschut meenemen
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 30 '07
Nee hoor, het gaat om de bezieling. Meer is er niet voor nodig. De lifters gaan als je dit goed uitvoert, echt weg.
LPChip
LPChip nov 30 '07
Het is denk ik belangrijk (vandaar ook dat NiMS bezieling noemt) dat je er zelf wel in gelooft.

Laat het daarom handig zijn om te vermelden dat deze techniek al eeuwen door mediums gebruikt wordt, en deze altijd werken.

Mocht je het moeilijk vinden denk dan voordat je begint: Ik heb het nodig, en ik zal een beter leven krijgen.
admin
admin nov 30 '07
Ik vind het niet moeilijk Lp.
Ik ben gewoon van mening dat het huis van Daan meer nodig heeft.
But who the bleep am i?
Daan
Daan nov 30 '07
ik ben er dus wel een beetje huiverig voor, maar het balangrijkste vindt ik het dat mijn zoontje zichzelf leert te wapenen... en als hij meer zelfvertrouwen krijgt doordat een ander ons huis schoont (al is het dan maar tijdelijk) ben in al een aardig eind in de goede richting.

Ik ben ervan overtuigd dat hij het uiteindelijk zelf kan, maar hij is pas 5!!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 26 '08
Doe het gewoon samen. Dan is het iets voor jullie allebij.
Serenity
Serenity jan 13 '11
Zo grappig, en een heel leuk initiatief ook.
Ik zelf heb ook een huis inwijding gehad www.moslima.nl-->dagelijksleven-->reinheid.
'Allah bemint de berouwvollen en Hij bemint hen die zich reinigen’ (Koran 2:222)
(heb je gelezen dat het uit de Koran 2:222 komt, bijzonder hé!!
zie ook Topic 11:11 )

Ik heb trouwens gegoogled en een heel leuk stuk gevonden op www.kwan-yin.eu-->Site-->reiniging. Huis inwijding/zuiveringen

Door uw huis te laten inwijden/zuivering zorgt u er voor dat u een positieve sfeer in uw huis krijgt.

Door middel van de drie goden onder de edelstenen, (Amethyst, Bergkristal en de Rosenequarz) creëert u een harmonisch en positieve sfeer in huis.

Soms voelt een huis niet goed aan. Het kan zijn dat er een (negatieve) geest/entiteit aanwezig is, bijvoorbeeld omdat er vroeger iemand is overleden. Vaak in huizen waar geesten aanwezig zijn maken we mee dat de bewoners (op onverklaarbare wijze) vaker ziek zijn dan normaal of dat men steeds ruzie heeft zonder dat er een reden voor is, dat kinderen onzichtbare vriendjes hebben, dat baby's of kinderen erg schrikachtig zijn in een bepaalde kamer, enz enz.

Door uw huis te laten zuiveren van negatieve geesten/entiteiten (uitdrijven) krijgt u weer een prettig gevoel in uw huis. Hierdoor kunnen eventuele geesten/entiteiten hun rust vinden. U voelt zich dan weer prettig in uw eigen huis. Zelf hebben we veel ervaring in boven genoemde zaken en voer regelmatig huiszuiveringen uit.

Waarom hebben sommige mensen last van entiteiten. Hoe komt u ervan af?

Wij leven hier in een stoffelijk lichaam, doch wij zijn vooral ook geest.(ziel)
Wij stralen geestelijk licht uit, de een veel licht en de ander nauwelijks licht.
Dit geestelijk licht kan entiteiten aantrekken die dolen of nog niet overgegaan zijn."Jonge kinderen zijn hier meestal vatbaarder voor."
Indien men er gevoelig voor is dan kan men echt last hebben van deze geesten/entiteiten.

Vooral bij overmatig drugs en alcohol gebruik.
Zij kunnen lichamelijke en geestelijke klachten veroorzaken.
Zij kunnen energie onttrekken en bepaalde gedachten en emoties oproepen.
Een veel gehoorde kreet is: “U moet de entiteit naar het licht sturen”.
Prima, maar hoe? En laat de entiteit zich wel naar het licht sturen.?

Ja: Pas na een geestelijk groeiproces en een inwijding in de materie kan men de geesten/entiteiten naar het licht sturen, zodat u geen last meer van ze heeft.

Wij moeten nog wel vermelden dat niet alle entiteiten slecht zijn, sommige moeten nog wat afmaken of waken over de levenden als Gids. deze worden niet beïnvloed door de huiszuivering, het heeft alleen invloed op negatieve entiteiten.

Geesten/Entiteiten: De oorzaak-Dit kunnen o.a. zijn:

Verdwaalde zielen

Een plotselinge overgang. Een dood waarop men zich niet had voorbereid.
Men komt om bij een ongeval, in een oorlog, bij een aanslag etc.
Deze dood kan zo traumatisch zijn dat degene zeer lange tijd in het lijden blijft. Hij kan zich er niet van los maken. Men gelooft niet in een eeuwig leven en kan het aardse leven niet loslaten Ernstige verslavingen, zoals aan harddrugs. Niet weten dat men overleden is. Nadat een overledene door de tunnel van Licht gegaan is vindt de overledene zijn rust.

Negatieve geesten

Een slecht geleefd leven, waarbij men niets of niemand ontzag om zijn lusten en wensen te bevredigen. Na een kwaadaardig leven wordt men een negatieve geest/entiteit " soms een "Poltergeist", dan moet de geest/entiteit hardhandig verwijderd worden en naar het licht gestuurd worden met behulp van gidsen.

Wat kunt u zelf proberen?

Wat u zelf kunt proberen om ongewenste geesten/entiteiten uit uw huis weg te laten gaan:

Verlichting aanpassen zodat het helderder wordt – wierrook of een kaars branden - verse bloemen of gezonde planten - kristallen plaatsen (op tijd schoonmaken) - een ruimte mooi, warm en gezellig maken - mediteren dat de ruimte zuiver en fijn wordt - vragen om hulp van uw beschermengel of gids.

Naar aanleiding van diverse mails die we krijgen: Pas op met zelf te proberen geesten naar het licht te sturen, :bovenstaand is wel veilig om te proberen:

Positieve geesten/entiteiten kunnen ook gidsen zijn.

Nou succes en onthoud de intentie dat je het doet is al positief genoeg ipv hoe je het doet!!!
Nou ja met veel liefde dan hahahhaa
Takhihiii
Takhihiii jan 14 '11
Toen ik in mijn huidige huis kwam heb ik alle muren en plafonds gereinigd met een zoutoplossing en een etmaal rauwe eieren geplaatst in de vier hoeken. Ik meen me te herinneren dat ik daarbij tips uit het boek van Denise Linn heb gebruikt; 'Een huis vol bezieling'.
Novi
Novi apr 20 '12
Nims, ik ga je tips eens gebruiken. Wel heb ik het idee dat het na mijn laatste poging lekker huiselijk is hier.
Kan zo te lezen geen kwaad om het wat extra te beschermen.
Is het ook nuttig voor de andere huizen in het rondje?
Nicola_Romme
Nicola_Romme jan 7 '13
dag Jullien,

Mooi, de drie onderdelen van je (nieuwe) huis reinigen/inwijden die je noemt.

Ons huis heb ik destijds gereinigd door alle hoeken het Tera Mai Rieki symbool Johre te plaatsen.

Grappig, mijn praktijk ( en haar spirits/deva's) begroet ik altijd als ik binnenloop. Bij mijn huis doe ik dat niet. Daar ga ik vanaf nu verandering in brengen !

Hartegroet
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 8 '13
Welk symbool is het Tera Mai Reiki, Johre? Ik heb geprobeerd een afbeelding te vinden, maar kan het niet vinden.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jan 8 '13


ik heb het gevonden (denk ik) tongue
Discussie is uitgelicht (Sticky)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki