Loading...
nl

aura's lezen

yannick
yannick sep 28 '06
aura's lezen

Een aura is een energieveld of lichtveld om een object of levend wezen. Het is een levenskracht. In dit energieveld bevinden zich zeven hoofdcentra: de chakra's. De kleur en de vorm en grootte van het aura, verandert constant en vertelt iets over de lichamelijke en geestelijke toestand van een persoon.

Aura's hun kleuren en betekenis:

Rood - aktiviteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit
Lichtrood - enthousiastme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominantie, vastberadenheid
Donkerrood - daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergernis, leidersnatuur, moed, boosheid
Donkerbruin - egoïsme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernietiging
Oranje - creativiteit, actieve intelligentie, zelverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid, openheid naar de wereld toe
Oranje-geel - scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie
Geel - spontaniteit, intellect en verstand, organisatietalent, ego, sociale vaardigheden, originaliteit
Lichtgeel - openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid
Okergeel - stabiliteit, realiteit, spaarzaamheid, spanning
Groen - betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde
Geel-groen - sympathie, medegevoel, communicatie
Donkergroen - stijl, eigendunk, aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
Blauw - introvert, rust, verdieping, afstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie
Lichtblauw - toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid
Indigo - genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
Lila - mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie
Roze - sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentaliteit, zachtheid, vurig verlangen
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit
Wit - ontwikkelde spiritualiteit, hoger bewustzijn, energiestuwing, wijsheid

Het hoeft niet zo te zijn dat alle eigenschappen van een aura over een komen, met de betekenissen van de aura's boven aan de tekst. Meestal heeft deze eigenschappen een verband met de boven staande aura's. als je een aura's leest krijg je meestal een gevoel, van de persoon die binnen zich schuilt.

Groeten yannick
Delen:
Tamara26
Tamara26 sep 28 '06
Hey Yannick!

Mooi geschreven!
Zou jij de aura's van mijn zoontje en ik willen lezen?

De foto's staan bij foto lezen - mijn zoontje en ik.

Zou ik heel leuk vinden.
Liefs,
yannick
yannick sep 28 '06
dat wil ik tamara ;)
yannick
yannick sep 28 '06
het valt me op dat u zoon een indigo aura heeft, vaak hebben nieuwetijdskinderen die aura,het hoeft niet te beteken dat u zoontje een nieuwetijdskind is, maar heb er wel een strek gevoel van. Nieuwetijdskinderen, of indigokinderen, zijn kinderen van deze tijd, Deze kinderen zijn vaak heel gevoelig en kunnen om die reden dan ook vaak de emoties van anderen spiegelen. Zij laten u zien, wat u voelt, beleeft en niet verwerkt. De kenmerken zijn als volgt:
Ze huilen vaak als baby
Ze doen wijze uitspraken voor hun leeftijd
Ze benaderen alles vanuit hun emotie
Ze leven vanuit de eigen wijsheid
Ze zijn gevoelig voor sfeer en stemmingen van anderen en nemen deze soms over
Ze kennen een sterk rechtvaardigheidsgevoel
Ze hebben moeite met bedrog, liegen en onechtheid
Ze zijn druk (ADHD) of juist teruggetrokken
Ze hebben moeite met de motoriek
Ze zijn dromerig
Ze komen vaak met originele oplossingen waaraan niemand had gedacht
Ze reageren sterk intuïtief
Ze hebben soms paranormale ervaringen
Ze hebben soms dyslexie of dyscalculie
Ze hebben vaak voedselintoleranties
Ze hebben eczeem, allergieën of andersoortige huidaandoeningen
Ze hebben soms astma
Ze hebben een sterke binding met de natuur en vaak zijn ze vegetariër uit overtuiging
Ze hebben vaak verschil in ontwikkelsnelheid tussen taal en rekenvaardigheden, motorische en intellectuele en sociale vaardigheden.
Ze kunnen soms zeer driftig zijn als ze niet begrepen worden
Ze zijn soms heel bang voor dingen die wij niet kunnen zien of begrijpen
Ze hebben regelmatig slaapproblemen en zijn verdrietig en/of angstig
Ze zijn soms hoogbegaafd

Gewenst gedrag naar Nieuwetijdskinderen toe
Behandel ze met respect., erken hun rol in de familie
Help ze om hun eigen disciplinaire oplossingen te creëren
Geef ze altijd keuzes, in alles
Betuttel ze nooit en lach ze nooit uit
Leg altijd uit waarom ze dingen moeten doen. Als het voor jezelf belachelijk klinkt dan doet dit het ook voor hen. Verander het dan, ze zullen dit respecteren. Ze weten direct wanneer je eerlijk bent dus probeer geen dingen te verzinnen en zeg gewoon dat je er vandaag geen zin in hebt omdat je moe bent
Word partners van ze in hun eigen opvoeding
Vanaf baby, leg alles uit wat en waarom je het aan het doen bent. Ze zullen je niet direct begrijpen maar voelen wel dat je hun bewustzijn respecteert. Het helpt ze enorm wanneer ze gaan praten
Als er toch problemen ontstaan ga dan ook naar iemand die ze begrijpt voordat je ze medicijnen geeft
Alle Nieuwetijdskinderen reageren bijzonder goed op Homeopathie, Bach-remedies en Reiki. Als dit door therapeuten wordt gedaan waar ze zich thuis voelen kan men in korte tijd verbijsterende resultaten zien
Geef ze onder alle omstandigheden hulp en voorkom negatieve kritiek. Laat altijd weten dat je ze ondersteunt in hun proces. Ze zullen je vaak direct tegenspreken of hun commentaar laten weten. Geniet en vier de successen. Laat ze dingen doen zonder overdreven aanmoediging
Tamara26
Tamara26 sep 28 '06
Hey!

Zeg alsjeblieft geen u tegen me hoor!!
Ben pas 26!! Hahaha.

Ja, dat is wel apart dat jij dit ziet...

Ik had namenlijk t vermoeden al dat mijn zoontje een kristalkind is.

Hoe ziet zo'n aura eruit?

Ik laat hem heel erg vrij.
Ben wel duidelijk in mijn opvoeding.
Hij is erg gehecht aan omgeving en dagritme.
Als baby was hij juist heel makkelijk.
Allergieen zijn me nog niet opgevallen.
Ik heb het idee dat hij soms dingen 'ziet' en ook dat hij een gids heeft.

Zou je ook naar mijn foto willen kijken?
Die staan daar ook bij.

Liefs,
yannick
yannick sep 28 '06
haha sorry daar voor :)
naja je staalt een soort van kleur af, als je je ogen een beetje dicht doet, en je kijkt naar je vingers ofzo, kan het zo zijn dat je een kleur ziet, dat zijn aura's maar de ene hoeft geen moeite te doen om aura's te kijken en de andere wel. je hebt een lichtblauwe en een roze aura op die foto.
Tamara26
Tamara26 sep 28 '06
Hihi.

Ik heb de vraag verkeerd gesteld...
Hoe ziet een indigoaura eruit?

Is ie dan helemaal indigo?

En zijn aura's op 2 verschillende foto's hetzelfde?

Bedankt trouwens!!
Liefs,
mause
mause sep 28 '06
hoi yannick.

wat leuk dat je dat kunt. heb zelf ooit een keer zo'n foto laten maken op een beurs, maar daar geloof ik niet zo in. maar vond het wel leuk om een keer te doen. maar je kunt dat dus lezen van foto's? ook als er meerdere personen opstaan?

het lijkt mij echt leuk om het een keer te laten doen. net zo als foto lezen, maar heb geen foto weaar ik alleen en fatsoenlijk opsta. hihi. meestal duik ik weg als het toestel te voorschijn komt.

nu is er laats wel een foto gemaakt van mij met mijn dochtertje. dus zou je die kunnen lezen? ik zou het echt te gek vinden als dat kon? ben wel benieuwd wat er uit komt.

als je het zou willen proberen heel graag. zal kijken of ik een foto kan sturen.









hoop dat ze goed zijn. alvast bedankt.

groetjes mause.
dragonfly
dragonfly sep 28 '06
hey yannick,

ik heb gehoord dat je aura ook verandert van kleur,afhankelijk van je stemming.

is t dan niet zo dat je ,zodra je een foto maakt van jezelf dat dat dan niet ook een momentopname is van je aura???
en dat je zodra je dus aurakleuren leest op een foto,je dan eigenlijk alleen ziet hoe diegene zich dan op DAT moment voelt?

want nu erover nadenk,heb ik ook ooit een foto gemaakt op een beurs,en ik had toen hele andere kleuren!(geel/oranje/rood en groen)

en laast zag iemand bij ook voornamelijk geeloranje kleuren in mn aura.


dus........
dragonfly
dragonfly sep 28 '06
oja,
dat de kleur verandert las ik nu boven aan je bericht..

maar nu mag je me dus nog wel uitleggen hoe dat dan zit met auralezen via een foto.
want die link snap ik dus nog niet echt.
mause
mause sep 28 '06
ja dat heb ik ook gehoort. weet ook niet of het zo is. op de beurs had ik heel veel rood. bijna alleen maar rood. en dat zou komen omdat ik de energie van anderen oppikte en hun zogen mijn energie weg.

weet dus niet wat er van waar is. want bij een vriendin van mij( op een andere beurs) was het omdat ze veel woede bij zich had. ook rode aura.

dus......
yannick
yannick sep 28 '06
dat klopt helemaal je aura veranderd van kleur, afhankelijk van je stemming, je kan een langdurige aura kleur bij ej dragen maar dat heeft te maken met de persoon wie je bent. als je een foto leest is het een moment opnamen. je voelt ook de gevoelens van de persoon. je weet het wel dragonfly ;)maakt niet uit of het een zwart/wit foto is, je kan zelfs op tv enz aura's lezen. een aura op een foto of tv bijvoorbeeld lezen gaat in principe het zelfde in werking als je ergens anders op focust. en naja als je op een beurs een aura foto laat maken, zie je veel kleurrijke vlekken op de foto, van verschillende aura's. zelf zie ik aura's totaal anders, als ik naar iemand/object kijkt zie ik een soort van gloed om de persoon of object, geen vlekken en meestal niet meer dan 3 aura's. ze zijn in verschillende lagen verdeeld.
yannick
yannick sep 29 '06
hoi mause.

op de foto had je een Oranje-geel aura
scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie.
2e aura:
Violet - intuitie, kunst, kreativiteit, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spiritualiteit

en je zoon had een lichtblauwe aura.
toewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerdheid

lees goed de bovenstaande text over aura's.
yannick
yannick sep 29 '06
yannick
yannick sep 29 '06
een indigo gloed om de persoon of object zeg maar. en nee de aura kan op elke foto anders zijn.

graag gedaan :)

 Quote:
Origineel van yannick:
 Quote:
Origineel van Tamara26:
Hihi.

Ik heb de vraag verkeerd gesteld...
Hoe ziet een indigoaura eruit?

Is ie dan helemaal indigo?

En zijn aura's op 2 verschillende foto's hetzelfde?

Bedankt trouwens!!
Liefs,
een indigo gloed om de persoon of object zeg maar. en nee de aura kan op elke foto anders zijn.
mause
mause sep 29 '06
bedankt yannick. leuk om te lezen. alleen ik heb geen zoon, maar een dochtertje. hihi. maakt niet uit.

mijn moeder heeft een foto van haar laten pendelen en die vrouw zei dat het een nieuwetijdskindje was. kan dat kloppen?

en je kunt dus zien dat aura's veranderen, deze foto's zijn namelijk snel na elkaar gemaakt.

je schrijft ook, dat je niet alle eigenschappen van een aurakleur hoeft te hebben. (tenminste als ik het goed heb begrepen). maar dat je kunt zien wat er in een persoon schuilt.

zou je mij verder kunnen omschrijven?
Wendy's
Wendy's okt 1 '06
heeeey,,

Ik ben er al een tijdje meebezig om aura's te leren zien.
Ik kan goed energie zien. Volgensmij heb ik maar één keer een aura gezien.. die was mooi gekleurd, maar ging snel weer weg. Het zag er mooi uit!!

Helaas heb ik daarna niets meer gezien..
Weten jullie misschien wat de beste manier is om het te kunnen zien??
LPChip
LPChip okt 1 '06
Je moet door de hoeken van je ogen naar het midden kijken, en dan proberen om achter de persoon te kijken.

Het beste is het als die persoon zich tegen een witte achtergrond bevindt (geen computer scherm)

Om de aura groter te maken, moet je verder achter de persoon gaan kijken.
Wendy's
Wendy's okt 1 '06
thnx!! :Dik zal heb gaan proberen. :D:D
Ayasha
Ayasha okt 2 '06
yannick misschien kan jij mij hiermee helpen. Ik zie aura's (prachtige kleuren overigens) maar ik begrijp de kleuren niet zo.

Laatst zag ik een lichtgroene + gele aura rond mijn leerkracht, wat betekent het lichtgroene? Die kleur vind ik nl nietbij jou lijstje :)
Pagina's: 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki