Loading...
nl

onvoorstelbaar......

admin
admin nov 21 '07
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/bu...slachtoffer.xml

Hier kan ik zo boos om worden...

Eeen kaarsje voor gezond verstand...

Delen:
Anne
Anne nov 21 '07
Ja heel erg en raar
ome willem
ome willem nov 21 '07
Ik steek liever een kaarjse aan in de Sint-Jan ;)
admin
admin nov 21 '07
Als tie maar brand, maakt mij niet uit waar Willem :)
Ik hoop dat die rechter in zijn volgend leven word geboren als moslima, misschien leert hij dan nog wat.

Ik weet dat ik er met liefde naar moet kijken, in dit geval ligt dat effe moeilijk. ik zou hem het liefst kielhalen die rechter en de rest ook en dan druk ik mij nog erg mild uit.
admin
admin nov 21 '07
Fout...niet moeten, maar mogen..
Ik heb de keus...
ome willem
ome willem nov 21 '07
Ben vandaag naar een stilte meditatie geweest in de Abdij...
Verhelderend en mijn passie voor de saxofoon weer teruggevonden.

Haha ook de kerk steunt mij :-)
dragon
dragon nov 21 '07
die Karin... een dame met pit!
Cool!!

En dat linkje...mijn maag keert om :(
Debiorah
Debiorah nov 22 '07
 Quote:
Ik weet dat ik er met liefde naar moet kijken, in dit geval ligt dat effe moeilijk.

Dat is precies waar ik mee worstelde. Alle wijsheid meegenomen zou ik moeten uitgaan van de onwetendheid van deze mensen en ze moeten liefhebben. Maar het is erg moeilijk om zoiets te omarmen. :S
Evelyn Maureen
Evelyn Maureen nov 22 '07
Ik weet niet wat ik er van moet denken..

Aan de ene kant valt m'n mond open van verbazing, verbijsterd dat ze daar zo'n straf voor geven, ik snap het echt niet... Wat een inbreuk op je bestaan...

En aan de andere kant, ze leven daar al generaties zo, moeten wij er wat aan veranderen, moeten ze daar zelf niet uit zien te komen... Daar moeten toch ook anders denkende individuen zijn?
es
es nov 22 '07
Ik heb ook geleerd qua levenslessen dat mensen dat soort dingen overkomt omdat ze een bepaalde les moeten leren in dit leven.
Maar dan nog heb ik moeite met dit soort dingen. Sla die les dan maar over denk ik persoonlijk. Maar dat ben ik...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki