Ik kreeg vandaag de nieuwsbrief binnen met de komende energie van de Maya.
Deze wilde ik met jullie delen, omdat het iig voor mij heel herkenbaar is. Het geeft voor mij precies weer waar ik me in bevind, benieuwd of jullie het herkennen .
Gele Kasteel van Schenking
Wij bevinden ons in het Gele Kasteel van Schenking. Geel is de kleur van Opbloei. Na de grote transformatie van het Blauwe Kasteel is het nu tijd om de vruchten te gaan plukken en je giften te delen met de wereld. Rode Aarde Wavespell, Witte Hond Wavespell, Blauwe Nacht Wavespell en Gele Krijger Wavespell gaan allen over het vinden en volgen van jouw pad, jouw hart en jouw innerlijk. Het is het kasteel van opbloei, waarin je jezelf voorziet van de voorwaarden die specifiek voor jou nodig zijn om tot opbloei te komen. Dit is de rode lijn van deze 4 Wavespells. Rode Aarde Wavespell: schenk jezelf de tijd om je nieuw verworven kennis in je op te nemen maar houdt de focus op dat wat je te doen staat. Witte Hond Wavespell: wees gul en schenk de liefde die je in je hart houdt aan anderen. Zie wat je ervoor terug krijgt en hoe dit je voedt. Blauwe Nacht Wavespell: Geef je dromen een kans om waarheid te worden. Gele Krijger Wavespell:; strijd zo nodig voor jouw waarheid, schenk jezelf dat respect.
Momenteel bevinden we ons in de wavespell van de Rode Aarde .
Op 19 november start het wavespell van de Witte hond.
Voor wie het niet weet , de wavespells zijn een periode van 13 dagen, die de essentie van de beginzegel bij zich dragen.
Je zou het kunnen zien als een intentie. Volgens de Maya als je op de juiste dag de juiste energie gebruikt, helpt dat zeer zeker bij het manifesteren van je intentie.
Mij persoonlijk helpt het vooral bij het nadenken over wat voor mij het desbetreffende stukje inhoudt. Elke dag draagt een vraag bij zich, die je jezelf kan stellen en kan voelen wat het bij je doet.
Mocht iemand nog interesse hebben in wat de verschillende wavespells inhouden, dan wil ik ze er alsnog bijplaatsen, voor nu houd ik het even bij de energie die de komende periode inhoudt.
Liefs
Dilani