Loading...
nl

geen gave

Tamara
Tamara sep 10 '04
hallo allemaal,
ik ben nieuw op deze site ik vindt het erg interessant om alles door te lezen.
Ik ben zelf een keer naar Amsterdam geweest en heb daar mijn hand laten lezen door een surinaamse man.Hij vertelde mij dat ik vier ogen had dit zijn aaneengesloten driehoeken van de lijnen in je hand.Ook vertelde hij mij dat ik daardoor een soort helderziende gave heb maar ondanks dat ik er wel voor open sta heb ik nog nooit iets mij gemaakt wat hierop wijst en ook nog nooit mijn dromen onthouden of stemmen gehoord ed.Hoe kan dit? Bij mij gebeurt nooit iets wat ik niet kan plaatsen of wat voor mij onverklaarbaar is.

Gr. tamara
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 13 '04
Hoi Tamara,

Welkom op het forum! Ik hoop dat je hier kunt vinden wat je zoekt.

Het feit dat er voor jou geen dingen gebeuren die niet onverklaarbaar zijn wil helemaal niets zeggen. Sommige dingen kunnen voor jou zo enorm logisch zijn, terwijl dit voor andere mensen eigenlijk helemaal niet zo is.

Bij mij is het ook zo dat ik helemaal geen stemmen hoor, of voorspellende dromen o.i.d. heb. Toch is er op de een of andere manier de tekst van deze website op papier gekomen. "Het overkwam" me gewoon. Ik denk daarom ook dat je helemaal niet op zoek moet gaan, maar gewoon afwachten en genieten van het leven.

Ben je soms ergens naar op zoek? Of is er iets dat je graag zou willen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki