Loading...
nl

ff voorstellen

tikwah
tikwah nov 7 '07
Hallo allemaal,

Ik dwaal al een paar maanden rond op Merudi maar er nog nooit aan toe gekomen om me even voor te stellen. Heb lekker op afstand en lui achterover, de berichtjes, weetjes en topics gevolgd, en vond het nu wel eens tijd om uit de anonimiteit te treden. Mijn nickname is "tikwah", tikwah betekent hoop, ik heb gekozen voor deze naam omdat voor mij hoop leidt naar de toekomst. Motto, zonder hoop, geen toekomst. Ik vind het leuk dat ik hier afgelopen maanden veel positieve gedachten ben tegen gekomen, dat mensen elkaar in hun waarde laten en elkaar steunen, daar komt de mensheid verder mee. Wat kan ik vertellen over mezelf? Ik ben een mens, een piepklein onderdeel van het grote geheel. Ik ben geboren, ik ben gevormd en probeer mijn tijd hier op een zo positief mogelijke manier in te vullen. Mijn leven is niet over rozen gegaan maar ondanks dat merk ik elke dag weer, aan soms meest simpele dingen, dat mijn tijd hier zo de moeite waard is. Op mijn manier probeer ik dat door te geven aan mijn kinderen en mijn hoop is dat zij hun bestaan leren waarderen, koesteren en dit door zullen door geven. Is er meer op deze aarde of daar buiten? Ja, daar ben ik van overtuigd, er is meer, zoveel meer. Dit wordt ons niet geleerd in ons luttele bestaan, het wordt niet onderwezen, deze wetenschap wordt niet ontwikkeld op onze basisschool of voorgezet onderwijs. Wij worden gevormd, door de maatschappij, een richting uitgestuurd en alles daar buiten is niet normaal. Laat mij dan maar niet normaal zijn.
Delen:
Debiorah
Debiorah nov 8 '07
Fijn dat je er bent tikwah :D
Ik wens je een plezierige en vruchtbare tijd op Merudi!
Als je vragen hebt, stel ze gerust.
ome willem
ome willem nov 8 '07
Welkom Tikwah,

Moest wel lachen om je naam, op zijn Brabants klinkt dit als
"ik type maar wat" :/

Maar dat als zeker niet het geval als ik je eerste bericht lees.
Ik denk dat we nog veel wijsheden van je mogen zezen.
Goed zo dat je de stap heb gezet om jouw waarheid te willen delen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 8 '07
ik type maar wat LOL.

Sorry, van harte welkom Tikwah, heb nu tenminste een ezelsbruggetje om je naam te onthouden.

Ik wens je veel licht en vrijheid op Merudi en als je vragen hebt, dan hoor ik die graag.
admin
admin nov 8 '07
Hallo Tikwah,

welkom op het forum, leuk je te lezen :)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki