Loading...
nl

Foto lezen Kayra

Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 6 '07
Hey allemaal:)

Hier plaats ik een foto van mijn hond Kayra, omdat ik mezelf erg bezorgd voel over haar.
Ze heeft sinds een tijd last van bulten over haar hele lichaam.
Volgens de dierenarts waren de 1e 2 vetbulten, maar daarna zijn er nog veel meer bijgekomen.

Ik weet niet wat ik moet denken, nu ga ik binnenkort weer met haar naar de dierenarts voor een cocktailprik, dus zal ik waarschijnlijk weer te horen krijgen dat het vetbulten zijn. Ik ben er niet gerust op.

Zien jullie iets specifieks in deze foto of wil je gewoon iets kwijt over mijn meisje, vertel maar:)

Liefs Meoi

Delen:
Wendy's
Wendy's nov 6 '07
Wat ik zie is een lieve hond met een heel goed karakter.

Echt zo'n hond die graag bij je komt zitten.
Ik zie dat ze erg in evenwicht is, ze zoekt soms haar rust op.. en op sommige momenten is ze weer actief. Daardoor blijft ze in balans, niet te druk en niet TE rustig.

Toch zie ik meer een rustige kant in haar dan een hele drukke kant.

Ik denk dat ze gevoelens kan voelen van mensen/dieren om haar heen, alsof ze er bezorgd om kan zijn als iemand zich een keertje niet zo goed voeld. Alsof ze dat door heeft.

Ze heeft altijd het beste voor iedereen/of andere honden, en wilt ze geen kwaad doen.

Over die lichamelijke klacht; Ik krijg daar niet zoveel van mee. Maar ik denk niet dat het echt erg is. Misschien duurt het een tijd voordat het over is.

Is deze foto gemaakt met de klacht of voordat die bulten ontdekt werken?? Misschien dat ik daarom niet zoveel daar van doorkrijg.
Danielle
Danielle nov 9 '07
Hoi, volgens jouw hondje is ze gezond en alle bultjes zijn ongevaarlijk voor haar. Het is een vrolijke hond met karakter. Ze zegt dat als ze buiten wandeld wel uit kan vallen. Draait zij rondjes en kan ze goed springen? Ze laat me dat soort beelden zien. Ze is druk met praten dus ik hoop dat ik alles goed verstaan heb!
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 11 '07
heey!!

Ja, ze kan supergoed springen!
Ze vangt ook altijd muizen als ze de kans krijgt;)
Ze zit ook heel graag bij ons:)
Kun je mij vertellen hoe je haar kunt verstaan?
Zou het zelf ook zo graag leren..

Liefs
Danielle
Danielle nov 11 '07
Hoi,

Ik maak contact met haar via de foto en zorg dat mijn hoofd leeg is en volledige aandacht voor haar heb, telepatisch contact heet dat..Dit is ook mijn werk..Ik heb een cursus gevolgd maar er zijn ook boeken te verkrijgen via bol.com. Moet je even zoeken onder communiceren met dieren. Klopt de rest ook een beetje? Ze was behoorlijk druk met praten maar wel een echte dame, om het maar zo te zeggen..

Liefs Danielle
Meoi Aislin
Meoi Aislin nov 11 '07
Ik heb thuis ook zo'n boek:
Dieren verstaan- Penelope Smith

Helaas lukt het echt zo slecht..Blijkbaar niet voldoende geduld om dat te leren..
Ze loopt zo snel weg.. Dan heb ik het idee dat het niet lukt..

Maar volgens mij vind ze het heel erg leuk om te leren/kunnen praten met mensen. Ze is inderdaad heel erg "netjes". Ze ligt zelfs met haar poten over elkaar.
Hier is een nieuwe foto, zojuist gemaakt:

Hij is een beetje onduidelijk, maar Kayra ten top;)
Danielle
Danielle nov 11 '07
Grappig om mevrouw zo te zien liggen! Je moet er inderdaad wel de tijd voor nemen.. Ik heb zelf ook moeite, hoor met mijn eigen dieren omdat ik ze zo goed ken en dan ben je geneigd om het zelf te gaan invullen en niet meer werkelijk naar hun luistert. Ik heb heel veel geoefend op dieren van een ander, misschien moet je dat ook eens gaan proberen..

liefs Danielle
Danielle
Danielle nov 11 '07
o, ja.. het maakt niet uit als ze wegloopt, je moet dan niet denken dat het niet meer lukt of kan..Gewoon doorgaan!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki