Loading...
nl

gevoelens

Amy
Amy jan 9 '06
Allereerst wil ik iedereen een fijn nieuwjaar wensen! [beerchug]
Dit is de eerste keer dat ik een bericht post op de site. Ik lees al wel een tijdje mee.
Ik heb de laatste tijd vaak het idee dat er iemand om mij heen is en dat ik de gevoelens van diegene overneem. Of het een bekende of vreemde is weet ik niet want ik heb nog nooit "iets" gezien.
Ik zou graag willen weten hoe ik dichterbij kan komen en of dit wel/niet gevaarlijk is
Ook zou ik in contact met iemand willen komen die mij kan terugbrengen naar een vorig leven.....misschien komt het daardoor dat ik me soms zo vreemd voel?
Alle hulp is welkom :D
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 10 '06
Hoi Amy,

Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar! Het is niet gevaarlijk zolang je er bij blijft en geen dingen doet die je niet wilt. Het contact kan je versterken door bijvoorbeeld te mediteren.

Er zijn vrij goede boeken hierover, dus ik zou proberen daar wat in te gaan zoeken. Laat je gewoon lijden bij het kiezen van een boek. Ga een boekwinkel binnen, en kijk welk boek je aanspreekt. Ik heb een vermoeden dat jij vanzelf iets vind waarmee je iets kunt.

Om terug te brengen naar een vorig leven, zou je iets van regressie therapie moeten proberen. Ik heb hier echter geen ervaring mee, dus daarmee kan ik je niet verder helpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki