Loading...
nl

droom

flicka
flicka nov 3 '07
ik heb de laatste paar nachten van die hele vreemde dromen, wie kan ze verklaren of kan me iets meer vertellen.
1e nacht droomde ik dat ik op de vlucht moest slaan, en had zo in een keer mijn dochter bij me zij is nu bijna vier maar in mijn droom was ze misschien nog net een baby. ik sloeg dus op de vlucht en moest door water, en daarbij verloor ik mijn dochter en toen ik daarachter kwam ging ik naar mensen toe die haar gevonden hadden. en zij hadden haar in een plastic tas gedaan en in een emmer gestopt, en daarop werd ik gillend wat schreeuwend wakker wat na mijn idee ook wel logisch was. pff na dat gehad te hebben dacht ik de volgende nacht lekker te gaan dromen maar nee, ik droomde nu over een man die dood was die ik overegens niet ken. en er was nog een persoon bij die ik ook niet ken, en ik moest een tafel zoeken waar we die man die overleden was op konden leggen om te vervoeren. en werd bij het zoeken wakker ik snap niks van deze dromen maar ze houden me wel bezig, weet iemand iets of kan iemand me verklaren wat deze dromen kunnen betekenen?

veel liefs
flicka
Delen:
Wendy's
Wendy's nov 4 '07
heeey, ik zou niet weten wat het zou kunnen betekenen.

ik verplaats dit onderwerp ff naar dromendagboek.
Anne
Anne nov 4 '07
Ik heb ook geen idee wat het betekent...wel heb ik periodes gehad dat ik over dode mensen droomde die ik niet kende..
flicka
flicka nov 4 '07
ik vind het gewoon zo raar en het houd me wel iets wat bezig .
ik hoop dat iemand dit nog leest en antwoorden kan geven .
veel liefs
flicka
admin
admin nov 5 '07
Ga hier eens neuzen Flicka, dromen over nare dingen wil nog niet zeggen dat er ook nare dingen gaan gebeuren, soms betekenen ze juist het tegenovergestelde.

http://www.starmanproductions.nl/dromen/menus/hoofdmenus/dromenencyclopedie.html

liefs,
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 5 '07
Ik moest denken aan een herinnering aan een vorig leven. Heb jij nu een hele sterke band met je dochter. Ik weet niet of je nog meer kinderen hebt, maar is de band die je hebt met je dochter niet een stuk sterker dan met je andere kinderen?
Debiorah
Debiorah nov 5 '07
Hallo Flicka ik heb even een aantal dingen voor je opgezocht en op een rij gezet misschien kan dit je helpen.

Droom1: Dromen dat we ergens voor vluchten betekend vaak dat we iets proberen te ontlopen, dat kunnen verantwoordelijkheden,angst of gevoelens zijn. Dromen over een baby of kind brengt ons in contact met onze eigen kwetsbare gevoelens en het kind in onszelf. Het kan zijn dat we bepaalde gevoelens onderdrukken. Dromen over water staat vaak symbool voor alles wat met gevoel en vrouwelijkheid heeft te maken. Ook wijst het ons op zuivering/reiniging. Als we in een droom iets verliezen kan dit ons erop wijzen dat we mogelijke belangrijke zaken uit het oog verloren zijn. Dromen over een zak kan wijzen op de baarmoeder en veiligheid. De zak geeft ons de kans om stil te staan bij onze bezittingen. We moeten besluiten of hetgeen in de zak voor ons van belang is.

Droom 2: Dromen over de dood duid op verandering in ons leven. We dienen onze houding t.o.v. het leven bij te stellen en te accepteren dat we opnieuw kunnen beginnen als we de moed hebben.
Onbekende personen in onze dromen staan vaak voor kanten van onszelf die niet worden onderkend. Dromen over een tafel heeft vaak te maken met gemeenschappelijke activiteiten en sociale verbanden.

Samenvatting van de elementen:
Mogelijk zijn er bepaalde kwetsbare kanten en gevoelens van jezelf die je probeert te onderdrukken. Dit kan natuurlijk onbewust gaan maar het is goed om te kijken waardoor jij jezelf niet heel voelt. Heb je het gevoel een deel van jezelf kwijt te zijn?
Je moet beslissen of hetgeen dat in de zak zit belangrijk voor je is. Als je de moed hebt om de onbekende kanten van jezelf te onderzoeken kan je leven veranderen. Het kan zijn dat je sociale omgeving betrokken is bij dit proces van verandering.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki